Conecteaza-te cu noi

Poliția a “pescuit” 7 pescari ilegali

Published

on

Că este sau nu dezlegare la pește, în postul Paștelui se consumă mai mult pește decât în alte perioade. Din acest motiv, pescarii – mici sau mari – au ieșit la treabă pe apele din Dobrogea. Începând de vinerea trecută și până duminică, ei au avut de lucru. Numai că tot de lucru au avut și polițiștii de frontieră din cadrul Gărzii de Coastă. În decurs de 3 zile, aceștia au identificat şapte cetăţeni români care transportau, cu trei autovehicule, un atelaj hipo, respectiv două ambarcaţiuni, cantitatea totală de 446 kilograme peşte şi 25 kilograme icre fără nici un fel de documente. Dar s-o luăm cu începutul: Ziua de 1 aprilie s-a dovedit a fi cu ghinion pentru 4 tineri, cu vârsate cuprinse între 18 și  27 de ani. Dimineața devreme, pe la ora 7.40, pe brațul Sf. Gheorghe al  Dunării au fost descoperiți doi tineri care pescuiau  dintr-o ambarcaţiune cu motor, cu trei plase de pescuit din fir textil. Deja capturaseră 22 kilograme peşte din speciile scrumbie şi fitofag. Și la Isaccea au avut polițiștii treabă, în aceeași zi: în jurul orei 10.00, au oprit pentru control o căruță condusă de un tânăr în vârstă de 18 ani, care transporta, în trei saci de rafie, cantitatea de 49 kilograme peşte din specia crap.  Câteva ore mai târziu, polițiștii de la Băneasa au oprit în trafic, pentru control, pe raza localităţii Ion Corvin din judeţul Constanţa, o  mașină marca Ford Transit, condusă de un cetățean român. În urma verificării autoutilitarei a fost găsită cantitatea de 35 kilograme peşte  din specia caras pentru care, firește,  persoana în cauză nu a putut prezenta nici un fel de documente legale. În data de 2 aprilie, în jurul orei 12.40, un alt echipaj al poliţiei de frontieră din cadrul S.P.F. Tulcea, aflat în exercitarea atribuţiilor de serviciu pe braţul Sf. Gheorghe al fluviului Dunărea, au depistat un cetățean de 45 de ani, care transporta cu o ambarcaţiune cu motor trei plase de pescuit tip avă cu o captură de 14 kilograme peşte din speciile fitofag, scrumbie şi plătică fără a deţine documente justificative. A venit și ziua de duminică, 3 aprilie, iar oamenii legii au avut în continuare de-a face cu pescari ilegali. În jurul orei 12.30, poliţiştii de frontieră din cadrul Serviciului Teritorial P.F. Tulcea au oprit pentru control un autoturism marca Peugeot, înmatriculat în Argeş, condus de un cetățean în vârstă de 41 de ani. În urma controlului efectuat, poliţiştii de frontieră au descoperit, în portbagajul autoturismului, cantitatea de 301 kilograme peşte din specii diferite în stare proaspată şi 20 de kilograme icre specia caras, pentru care conducătorul auto nu deţinea documente legale de provenienţă şi transport. În aceeaşi zi, în jurul orei 13.50, un alt echipaj al poliţiei de frontieră din cadrul S.T.P.F. Tulcea, l-a depistat, pe raza municipiului Tulcea, pe un cetățean în vârstă de 63 de ani, care transporta cu un autoturism cantitatea de 25 kilograme peşte din speciile caras, scrumbie şi crap, precum şi 5 kilograme icre din specia crap, fără a deţine documente justificative. În toate cazurile, poliţiştii de frontieră au ridicat în vederea confiscării cantitatea totală de 446 kilograme peşte şi 25 kilograme icre, care a fost predată spre valorificare unor societăţi comerciale de profil, precum şi ambarcaţiunea cu motor şi plasele de pescuit industrial.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement

Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com

Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions