Published
10 ore agoon
By
Tatian IorgaSocietatea PATRIMONIU CONSTANTA LITORAL S.R.L., cu sediul în Constanţa, str. Ștefan cel Mare nr.15, anunţă selecţie de dosare, în vederea participarii la interviu pentru ocuparea posturilor de auditor intern, ghid supraveghetor și muncitor calificat-electrician în cadrul departamentului adiministrativ:
AUDITOR INTERN
Candidaţii pentru postul de auditor intern trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
Condiţii generale:
Condiţii speciale:
– Să fie absolvenţi de studii superioare şi să deţină diplomă de licenţă pentru profesia de
economist;
– Are calitatea de auditor intern dovedita cu certificat de atestare, in conditiile legii.
– Să deţină cunoştinţe avansate în domeniul operării pe calculator, atestat cu documente doveditoare si utilizarea programelor specializate pentru contabilitate;
– Constituie avantaj studiile postuniversitare si cursurile de perfectionare in domeniul
economic;
În vederea selecţiei, candidaţii vor depune un dosar care va cuprinde următoarele documente :
– Diploma de studii (copie conformă cu originalul);
– Actul de identitate (copie conformă cu originalul);
– Carnet de munca/Adeverinţe de vechime (copie conformă cu originalul);
– CV (în original);
– Recomandare (in original)
– Adeverinţă medicală (în original);
– Cazier judiciar (în original).
Dosarele se depun la punctul de lucru situat in municipiul Constanta, bdul Elisabeta nr.4, Cladire Cazino până pe data de 30.06.2025, ora 16.00.
– Interviul se va organiza la o data ce va fi comunicata dupa selectia dosarelor.
Relaţii suplimentare: telefon 0726603740.
BIBLIOGRAFIE
pentru ocuparea postului de auditor intern
– Legea nr.672/2002 privind auditul public intern, republicată, cu modificările ulterioare;
– Ordonanța Guvernului nr.119/1999 privind controlul intern și controlulfinanciar preventiv, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
– Hotărârea Guvernului nr.1086/2013 pentru aprobarea Normelor generale privind exercitarea activității de audit public intern;
– Hotărârea Guvernului nr.1259/2012 pentru aprobarea Normelor privind coordonarea și desfășurarea proceselor de atestare națională și de pregătire profesională continuă a auditorilor interni din sectorul public și a persoanelor fizice;
– Ordinul Ministrului Finanțelor Publice nr.252/2004 pentru aprobarea Codului privind conduita etică a auditorului intern;
– Ordinul Ministrului Finanțelor Publice nr.1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor bugetare și legale, cu modificările și completările ulterioare;
GHID / SUPRAVEGHETOR
Candidaţii pentru postul de ghid/supraveghetor trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
Condiţii generale:
Condiţii speciale:
– Să fie absolvenţi de studii superioare şi să deţină diplomă de licenţă in domeniul istorie, litere, stiinte politice, relatii internationale, istorii europene, comunicare si relatii publice (jurnalism);
– Sa fie vorbitor de limba engleza cel putin nivel mediu;
– Constituie avantaj cunoasterea unei a doua limbi straine;
În vederea selecţiei, candidaţii vor depune un dosar care va cuprinde următoarele documente :
– Diploma de studii (copie conformă cu originalul);
– Actul de identitate (copie conformă cu originalul);
– Carnet de munca/Adeverinţe de vechime (copie conformă cu originalul);
– CV (în original);
– Recomandare (in original)
– Adeverinţă medicală (în original);
– Cazier judiciar (în original).
Dosarele se depun la punctul de lucru situat in municipiul Constanta, bdul Elisabeta nr.4, Cladire Cazino până pe data de 22.06.2025, ora 16.00.
– Interviul se va organiza la o data ce va fi comunicata dupa selectia dosarelor.
Relaţii suplimentare: telefon 0726603740.
MUNCITOR CALIFICAT-ELECTRICIAN
Candidaţii pentru postul de muncitor calificat- electician trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
Condiţii generale:
Spatiului Economic European si domiciliul in Romania
Condiţii speciale:
– Să fie absolvent de minim studii medii şi să deţină diplomă de calificare in domeniu;
– Vechime intr-o activitate similara cel putin 2 ani;
– Să deţină permis de conducere cat. B;
În vederea selecţiei, candidaţii vor depune un dosar care va cuprinde următoarele documente :
– Diploma de studii (copie conformă cu originalul);
– Actul de identitate (copie conformă cu originalul);
– Carnet de munca/Adeverinţe de vechime (copie conformă cu originalul);
– CV (în original);
– Adeverinţă medicală (în original);
– Cazier judiciar (în original).
Dosarele se depun la punctul de lucru situat in municipiul Constanta, bdul Elisabeta nr.4, Cladire Cazino până pe data de 25.06.2025, ora 16.00.
– Interviul se va organiza la o data ce va fi comunicata dupa selectia dosarelor.
– Relaţii suplimentare: telefon 0726603740.