Conecteaza-te cu noi
SEAS

Societate

Spitalul județean Constanța face angajări. Sunt temporar vacante 12 posturi de asistent medical și registrator

Published

on

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sfântul Apostol Andrei” Constanţa scoate la concurs următoarele posturi temporar vacante:

1 post asistent medical generalist S – Sectia Obstetrica Ginecologie 1 (aprox. 01.2027)
1 post asistent medical generalist S – Sectia Obstetrica Ginecologie 1 BO (aprox. 11.2026)
1 post asistent medical generalist S – Sectia chirurgie si ortopedie pediatrica (aprox. 03.2026)
1 post asistent medical generalist PL principal – Unitatea de Transfuzie Sanguina (aprox. 05.2027)
1 post asistent medical generalist PL principal – Sectia Neurochirurgie BO (aprox. 05.2026)
1 post asistent medical generalist PL – Sectia Chirurgie Generala 1 (aprox. 06.2026)
1 post asistent medical generalist PL – Sectia Gastoenterologie (aprox. 07.2027)
1 post asistent medical generalist PL – Sectia Ortopedie si Traumatologie (aprox. 06.2027)
1 post asistent medical BFT ( masaj) PL – Recuperare Medicala, Medicina Fizica si Baleologie ( aprox. 05.2027)
1 post registrator medical principal – Centrul de Sanatate Multifunctional Navodari(aprox. 06.2027)
1 post registrator medical – Sectia Urologie (aprox. 01.2026)
1 post registrator medical – Sectia ATI Adulti (aprox. 04.2027)

Condiții specifice de participare:

  • asistent medical generalist S
    – diplomă licență asistent medical generalist
    – 6 luni vechime cu contract normă întreaga ca asistent medical generalist;
  • asistent medical generalist principal PL
    – diplomă de şcoală sanitară postliceală sau prin echivalare conform HG 797/1997;
    – 5 ani vechime în specialitate
    – certificat grad principal.
  • asistent medical generalist PL
    – diplomă de şcoală sanitară postliceală sau prin echivalare conform HG 797/1997;
    – 6 luni vechime cu contract normă întreagă ca asistent medical generalist;
  • asistent medical BFT PL
    – diplomă de şcoală sanitară postliceală sau prin echivalare conform HG 797/1997;
    – 6 luni vechime cu contract normă întreagă ca asistent BFT;
  • registrator medical
    – diplomă de studii medii;
    – 6 luni vechime în activitate.
  • registrator medical principal
    – diplomă de studii medii;
    – 4 ani vechime ca registrator medical.

Dosarul de înscriere la concurs va conţine următoarele acte :
a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declaraţie de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate – copie;
d) certificat de căsătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz – copie;
e) certificat de naştere – copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializari, precum şi documentele care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului – copie;
g) carnetul de muncă, adeverinţele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocupare – copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de unitate.) – original;
i) adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. (Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii) – original;
j) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă ca nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane – original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) asigurare răspundere civilă (pentru asistenţi medicali) – copie;
m) certificat de membru OAMGMAMR (pentru asistenţi medicali) – copie;
n) adeverinţă OAMGMAMR (pentru asistenţii medicali) – original;
o) livret militar, acolo unde este cazul – copie;
p) chitanţa plată taxă concurs – original;
q) actele vor fi îndosariate într-un dosar cu şina în ordinea enumerată în anunţ.

Concursul se va desfăşura la sediul unitații, astfel :
• până la data de 22 iulie – ora 12.00 – depunere dosare concurs
• 23 iulie – ora 10.00 – selecție dosare
• 24 iulie – ora 10.00 – afișare rezultate selecție dosare
• până la data de 25 iulie – ora 10.00 – depunere contestații la rezultatele selecției dosarelor
• 28 iulie – ora 10.00 – soluționare contestații selecție dosare
• 29iulie – ora 10.00 – comunicare rezultate contestații selecție dosare

  • 30 iulie – depunere declaratie pe propria raspundere in vederea alegerii postului pentru proba scrisa ( a se citi NOTA)
  • 1 august – ora 9.00 – proba scrisă
    • 4 august – ora 9.00 – afişare rezultate proba scrisă
    • până la data 5 august – ora 9.00 – depunere contestaţii proba scrisă
    • 6 august – ora 10.00 – soluționare contestații proba scrisă
    • 6 august – ora 12.00 – afișare rezultate contestații proba scrisă
  • 7 august – ora 9.00 – interviu
    • 11 august – ora 10.00 – afișare rezultate proba interviu
    • până la data 12 august – ora 10.00 – depunere contestații proba interviu
    • 13 august – ora 10.00 – soluționare contestații proba interviu
    • 13 august – ora 12.00 – afișare rezultate contestații proba interviu
  • 14 august – ora 10.00 – afișare rezultate finale

Nota: În situația în care un candidat a depus dosar de concurs pentru mai multe posturi și este admis la selecția dosarelor pentru două sau mai multe posturi pentru care instituția sau autoritatea publică a organizat concurs în aceeași zi și la aceeași oră, acesta se prezintă la proba scrisă pentru un singur post.

Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă ,,Sfântul Apostol Andrei” Constanţa, B-dul Tomis, Nr. 145, Constanţa – REGISTRATURA unităţii.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions