Conecteaza-te cu noi
Polaris

Politica

Guvernul schimbă regulile pentru avizele ISU

Published

on

Ilie Bolojan

Guvernul României a finalizat proiectul de simplificare și debirocratizare a procedurilor de obținere a avizelor și autorizațiilor de securitate la incendiu (ISU), a anunțat luni premierul Ilie Bolojan. Noul cadru legislativ va fi adoptat prin Ordonanță de Urgență, care va fi pusă în transparență decizională până la finalul acestei săptămâni.

„După dezbaterile din ultima lună, am finalizat proiectul de simplificare și debirocratizare a procedurilor de obținere a avizelor ISU. Împreună cu secretarul de stat Raed Arafat m-am întâlnit azi cu reprezentații companiilor și camerelor de comerț pentru discuții privind aceste prevederi, răspuns la dificultățile pe care mi le-au semnalat în întâlnirile precedente”, a declarat premierul Bolojan citat de stiripesurse.ro.

Potrivit șefului Executivului, noul pachet de reglementări prevede scurtarea termenelor de avizare, debirocratizarea procesului, digitalizarea integrală a etapelor administrative și uniformizarea criteriilor de evaluare, astfel încât să nu mai existe interpretări diferite sau soluții neunitare între inspectorate. Premierul a subliniat că măsurile de simplificare nu vor reduce standardele de siguranță la incendiu, ci doar vor elimina blocajele birocratice care afectează mediul economic.

Ilie Bolojan: „Energiile României nu trebuie blocate de birocrație” – Guvernul simplifică avizele ISU

„Termenele de avizare vor fi scurtate, procesul va fi debirocratizat și digitalizat, iar regulile clare nu vor mai lăsa loc de interpretări și soluții neunitare. Toate acestea fără a reduce standardele de siguranță împotriva incendiilor”, a transmis Ilie Bolojan într-o postare publică.

Premierul a precizat că această reformă reprezintă prima etapă a unui proces mai amplu, care va continua cu simplificarea procedurilor de obținere a avizelor de mediu.

„Energiile României nu trebuie blocate de reguli încâlcite, contradictorii și de birocrație”, a adăugat Bolojan.

Noile măsuri au fost discutate luni într-o întâlnire comună la care au participat reprezentanți ai Departamentului pentru Situații de Urgență, Inspectoratului General pentru Situații de Urgență, mediului de afaceri și camerelor de comerț, urmând ca observațiile formulate să fie integrate în forma finală a actului normativ.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions