Conecteaza-te cu noi
Polaris

Administratie

Termocentrale Constanța SRL face angajări. Vezi ce posturi sunt scoase la concurs

Published

on

cet

Termocentrale Constanța S.R.L angajează responsabil aprovizionare, în cadrul Compartimentului Administrativ Transport Depozit, Serviciul Comercial Administrativ,  perioadă nedeterminată, full time, program de zi.

Cerințe generale:

  • Absolvent studii superioare cu diploma de licență
  • Experiența de minim 6 luni în activitatea de aprovizionare
  • Posesor permis conducere categoria B
  • Cunoștințe avansate ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel).
  • Competențele postului:

– Bune abilități de comunicare și relaționare;

– Capacitate de analiză și sinteză;

– Capacitate de respectare a termenelor;

– Capacitate de gestionare a unui volum mare de date, rigurozitate;

– Capacitate de organizare, lucru independent și în echipă.

Atribuții specifice activității din cadrul Compartimentului:

  • Fundamentarea necesarului de servicii, lucrări, bunuri, piese de schimb;
  • Elaborarea referatelor de necesitate ce cuprind specificatii tehnice,intocmirea caietelor de sarcini;
  • Fundamentarea planului de aprovizionare şi dotare cu mijloace fixe şi obiecte de inventar necesare blocului administrativ şi pentru activitățile pe care le coordonează, asigurarea prestării serviciilor destinate nevoilor administrative şi gospodăreşti, cum ar fi: cele destinate efectuării curăţeniei şi igienizării spaţiilor interioare, dotare cu echipamente lucru, tehnică de imprimare, copiere, servicii de deratizări, dezinsecţii, dezinfecţii, servicii de salubrizare, colectare deşeuri, etc;
  • Urmărirea modului de executare, pe parcursul derulării contractelor/alte angajamente legale repartizate şi respectarea dispoziţiilor contractuale de către contractanți/furnizori prestatori în special cele referitoare la: documentele justificative, sortimente, cantitatea, calitatea şi termenele de livrare a produselor /prestare a serviciilor;
  • Monitorizarea consumurile de papetărie, birotică, tonere, materiale de curăţenie, etc. alte consumuri specifice contractelor în derulare şi repartizate;
  • Participarea în cadrul comisiilor la recepția serviciilor/lucrărilor, elaborarea proceselor verbale de recepție.

Data limită de depunere a dosarelor de înscriere este 08.01.2026

Dosarul candidatului, va conține:

  • CV- ul din care să rezulte experiența profesională;
  • Copie act de identitate și adeverința de la medicul de familie;
  • Dovada deținere permis de conducere categoria B;
  • Copii după acte care să dovedească nivelul studiilor și al vechimii;
  • Cazier judiciar.

Dosarele vor fi transmise la adresa de e-mail: cariere@cetpalas.ro. sau se vor depune la sediul societății din mun. Constanța, B-dul Aurel Vlaicu nr. 123, Serviciul Management Resurse Umane, tel 0241 585300.

Proba scrisă se va desfășura în data de 13.01.2026, la ora 12:00, pe baza unei Tematici și bibliografii afișată pe site-ul societății www.cetpalas.ro, iar interviul va avea loc în data de 15.01.2026, începând cu ora 12:00, la sediul societății.

De asemenea, Termocentrale Constanța S.R.L angajează economist în cadrul Serviciului Financiar Contabilitate, Compartiment Financiar,  perioadă nedeterminată, full time, program de zi.

Cerințe generale:

  • Absolvent studii superioare economice cu diploma de licență
  • Vechime în specialate de minim 3 ani
  • Cunoașterea legislației financiar contabile aplicabile instituțiilor publice
  • Cunoștințe avansate ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel)
  • Competențele postului:

– Bune abilități de comunicare și relaționare;

– Capacitate de analiză și sinteză;

– Capacitate de respectare a termenelor;

– Capacitate de gestionare a unui volum mare de date, rigurozitate;

– Capacitate de organizare, lucru independent și în echipă.

Atribuții specifice activității din cadrul Compartimentului:

  • Inregistrarea cronologică și sistematică a operațiunilor financiar contabile, în conformitate cu normele legale;
  • Elaborarea documentelor justificative și a registrelor de contabilitate;
  • Verificarea și operarea deconturilor de cheltuieli;
  • Urmarirea și evidența analitică a creanțelor și datoriilor;
  • Efectuarea controlului financiar preventiv (CFP) pentru operațiunile specifice.

Data limită de depunere a dosarelor de înscriere este 09.01.2026

Dosarul candidatului, va conține:

  • CV- ul, din care să rezulte experiența profesională;
  • Copie act de identitate și adeverința de la medicul de familie;
  • Copii dupa acte care să dovedească nivelul studiilor și al vechimii;
  • Cazier judiciar.

Dosarele vor fi transmise la adresa de e-mail: cariere@cetpalas.ro. sau se vor depune la sediul societății din mun. Constanța, B-dul Aurel Vlaicu nr. 123, Serviciul Management Resurse Umane, tel 0241 585300.

Proba scrisă se va desfăşura   în data de 14.01.2026, la ora 12:00, pe baza unei Tematici și bibliografii afișată pe site-ul societății www.cetpalas.ro, iar interviul va avea loc în data de 16.01.2026, începând cu ora 10:00, la sediul societății.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions