Conducerea Consiliului Județean Constanța anunță intenția de a achiziționa hârtie multifuncțională și articole și accesorii pentru birou în valoare de aproape 100.000 de lei.
Astfel, valoarea estimată a achiziției se ridică la suma de 99.314 lei fără TVA, iar achiziția va fi una directă, conform anunțului postat pe site-ul administrației județene.
Pot participa toţi operatorii economici interesaţi indiferent dacă aceştia deţin sau nu cont în SEAP. Operatorii economici pot posta oferta de preţ și în catalogul de produse/ servicii/ lucrări din SEAP.
Informații suplimentare se pot solicita aici: Serviciul Achiziţii, Analiză Piaţă, Urmărire Contracte, Consiliul Judeţean Constanţa, Bd. Tomis nr. 51, tel.+40-241.488.413, e-mail: licitatii@cjc.ro. Operatorii economici interesați pot solicita clarificări în prima zi lucrătoare ulterioară date publicării, prin formularea unei solicitări scrise la adresa de e-mail licitatii@cjc.ro, iar răspunsul la solicitările de clarificări va fi postat în cuprinsul anunţului publicat pe site-ul autorităţii contractante.
Criteriul de atribuire: Prețul cel mai scăzut. Oferta declarată câștigătoare este cea cu prețul cel mai scăzut, care îndeplinește cerintele minime din caietele de sarcini si din invitatia de participare.
Perioada de valabilitate a ofertei: 60 de zile de la data limită de depunere a ofertelor.
Termenul limită de depunere a ofertelor: 11.08.2021, ora 12:00.
Adresa la care se transmit/depun ofertele: Toţi operatorii economici interesaţi vor transmite ofertele pe adresa de e-mail: licitatii@cjc.ro sau la Registratura Consiliului Judeţean Constanţa, B-dul Tomis nr. 51, Municipiul Constanţa.
Pentru alte informații, studiați documentul: