Consiliul Județean Constanța anunță că este interesat de achiziționarea de servicii de întreţinere şi reparaţii curente la instalaţiile sanitare din sediile Consiliului Judeţean Constanţa (Palatul Administrativ din B-dul Tomis nr. 51;Blocul L4 din Aleea Magnoliei nr.2; Imobilul din str. Mircea cel Bătrân nr. 104; Centrul Militar Zonal Str. Mir cea cel Bătrân 106; Centml de Excelenţă în turism şi servicii Tomis din str. Nicolae Titulescu nr.32; PavilionulExpoziţional din b-dul Mamaia nr. 331 A)
Conform documentului ce poate fi vizionat pe pagina de internet a administrației județene la secțiunea “Achiziții Publice”, descrierea contractului contractului ce urmează a fi încheiat presupune întreţinere şi mentenanţă pentru 80 buc. toalete, 93 buc. lavoare, 42 buc. pișoare şi 7 buc. duşuri
Tip achiziţie este cea directă, iar plata se va face din bugetul Consiliului Județean Constanța
Cei interesați trebuie să știe că, în ceea ce privește condiţiile de participare, pot participa toți operatorii economici interesați, indiferent dacă aceştia deţin sau nu cont în SEAP.
Condiţii de adjudecare: Prețul cel mai scăzut.
“Oferta declarată câștigătoare este cea cu prețul cel mai scăzut, în condiţiile îndeplinirii cerinţelor minime solicitate prin Specificaţiile tehnice, considerate obligatorii, specificaţii tehnice care vor constitui anexa la contract”, se arată în anunțul postat de pagina de internet a CJ Constanța.
Condiţii contractuale: Serviciile vor fi prestate începând cu data de 1 ale lunii următoare semnării contractului de către ambele părţi până la 31.12.2017. Termenul limită de depunere a ofertelor este data de 21.07.2017, ora 12:00.
Adresa la care se transmit/depun ofertele: Toţi operatorii economici interesaţi vor transmite ofertele pe adresa de e-mail: licitatii@cjc.ro sau la Registratura CJC cu scrisoare de înaintare, conform modelului anexat (Formular 2), până la data limită de depunere a ofertelor.