Consiliul Județean Constanța și Centrul Cultural Județean Constanța „Teodor T. Burada” organizează „Festivalul Tradițiilor și Gastronomiei Pescărești”, ediția a -III-a!
Prin organizarea acestui festival ajuns la a III-a ediție, Centrul Cultural Județean Constanța „Teodor T. Burada” va promova valorile artistice ale comunității locale și ale patrimoniului cultural național, prin asigurarea programului artistic.
Festivalul Tradițiilor și Gastronomiei Pescărești este un eveniment important pentru promovarea gastronomiei locale și a culturii pescarilor tradiționali.
Organizatorii oferă ocazia publicului de a se bucura de un program de înaltă calitate și de o bogată experiență culturală.
Programul artistic al festivalului va reuni artiști și formații reprezentative din diverse genuri muzicale, de la folclor autentic la muzică ușoară și contemporană. Printre invitați se regăsesc artiști celebri precum:
Fetele din Botoșani,
Valentin Sanfira,
Mioara Velicu,
Nico,
Raluka & Proiectul Balcanic,
Mahala Rai Banda,
Polifonic Band,
Sylvia și Fly Project.
„Prezența acestora va contribui la crearea unei atmosfere dinamice și atractive, oferind publicului o experiență muzicală diversificată.
Vă invităm în perioada 3️0 mai – 1️ iunie la Pavilionul Expozițional din Constanța unde timp de trei zile vă veți putea bucura de un program artistic de calitate, atmosfera incendiară și bineînțeles o experiență culturală diversă și atractivă, care să completeze evenimentul gastronomic.
Ansamblul folcloric Profesionist „Brâulețul” din cadrul Centrului Cultural Județean Constanța „Teodor T. Burada” va urca din nou pe scenă și va prezenta un spectacol de dansuri tradiționale de o calitate artistică deosebită, contribuind considerabil la promovarea culturii și tradițiilor locale.
Nu vor lipsi nici ansamblurile comunităților locale care vor prezenta dansuri și cântece tradiționale specifice. Prin includerea acestor ansambluri în program, Festivalul va promova tradițiile și obiceiurile locale și va spori implicarea comunităților din jur.“, informează organizatorii.