Primăria Constanța anunță că proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de utilizare, funcționare și exploatare stații de reîncărcare a vehiculelor electrice din municipiul Constanța a fost pus în consultare publică.
În conformitate cu prevederile art. 7 al Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, referitoare la participarea cetățenilor si a asociațiilor legal constituite la procesul de elaborare a actelor normative, Primăria municipiului Constanța, aduce la cunoștință publicarea în data de 15.07.2025 a proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de utilizare, funcționare și exploatare stații de reîncărcare a vehiculelor electrice din municipiul Constanța.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat:
– pe site-ul oficial al Primăriei municipiului Constanța, la adresa www.primaria-constanta.ro, la secțiunea “De interes public/Transparență decizională pe Legea 52/2003”, începând cu data de 15.07.2025.
– la sediul Primariei municipiului Constanta, situat in bd. Tomis, nr. 51.
În temeiul prevederilor alin. (4) art. 7, al Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, propunerile, sugestiile sau opiniile cu valoare de recomandare, privind proiectul de hotărâre supus consultării publice se pot transmite până la data de 15.08.2025 astfel
– prin poștă, la sediul din Ștefan Mihăileanu nr. 10 – Direcția Servicii Publice, Serviciul Drumuri, Parcări și Transport; – prin email, la adresa servicii.publice@primaria-constanta.ro.
Informații suplimentare pot fi obținute la numerele de telefon 0241/488179, persoană de contact: Timniu Mihaela, Guvener Berna.
Materialele transmise vor purta mențiunea: “Propuneri referitoare la proiectul privind aprobarea “Regulamentului de utilizare, funcționare și exploatare stații de reîncărcare a vehiculelor electrice din municipiul Constanța ”.