Conecteaza-te cu noi
Polaris

Administratie

Primăria Constanța ar putea plăti peste 50 de mii de euro pentru Revelionul 2026

Published

on

Pentru a sărbători „trecerea dintre ani”, Primăria Constanța intenționează să achiziționeze servicii prestate de artiști 31 decembrie 2025 – 01 ianuarie 2026, pentru evenimentul Revelion 2026 care va avea loc în parcarea de la Sala Sporturilor din Constanța. Recitalurile artistice solicitate: DJ Pierre D’Vară – orele 21:30 – 23:00, Smiley – orele 23:00 – 00:00, Lucian Colareza – orele 00:10 – 01:30.

Singurul ofertant care a răspuns la solicitarea Primăriei a venit de la SC Media Prompt Agency SRL, societatea a avut mai multe contracte cu autoritatea publică locală din Constanța, ultima înțelegere fiind legată de organizarea Târgului de Crăciun din acest an din cartierul Poarta 6.

Valoare estimată a ofertei este de 268.000 de lei (52.896,48  EUR).

„MEDIA PROMPT AGENCY S.R.L., Constanta, Str.Decebal nr.28, Jud.Constanta CUI 49702822, Numar Ordine Registrul Comertului J2024000736132 Telefon 0737.104.010 OFERTA servicii prestate de artisti 31 decembrie 2025-01 ianuarie 2026 COD CPV 92312240-5 Subscrisa MEDIA PROMPT AGENCY S.R.L., cu sediul in Constanta, Str.Decebal nr.28, Cod Unic de Inregistrare 49702822, Numar Ordine Registrul Comertului J2024000736132, prin administrator Cucli Gabriel, va comunicam oferta noastra tehnico financiara privind serviciile artistice si cele conexe pentru organizarea evenimentului în aer liber Revelion 2026, 31 decembrie 2025 – 1 ianuarie 2026, în parcarea de la Sala Sporturilor din Constanța, conform caietului de sarcini nr. 249483/03.11.2024, emis de Primaria Municipiului Constanta Nr. Crt. Servicii prestate Preț unitar (lei fără TVA) Valoare (TVA) 1 Servicii artistice 186.820 39.232,20 1.1 DJ Pierre D’Vară 10.000 2.100,00 1.2 Smiley 164.320 34.507,20 1.3 Lucian Colareza 12.500 2.625,00 2 Servicii conexe (catering, obținerea autorizațiilor și licențelor (UCMR ADA, CREDIDAM, UPFR, etc.) promovare, fotografii, coordonator eveniment, producție video after movie 81.180 17.047,80 TOTAL 268.000 56.280 TOTAL GENERAL 324.280 Prețurile sunt precizate pentru fiecare artist în parte, incluzând toate costurile aferente : onorarii, transport, masă, cazare, etc. În situații obiective de neprezentare, cazuri de forță majoră, se va oferi un artist similar din punct de vedere muzical, notorietate și preț, cu cel cu care se înlocuiește, numai cu acordul autorității contractante. Subscrisa isi asuma obligația de a transmite autorității contractante fotografiile ale artiștilor, aprobate de aceștia, precum și teaser cu artiștii (scurte video-uri de promovare), cu scopul de a fi folosite pentru promovarea evenimentului – livrare: 10 decembrie 2025. Artiștii participanți vor asigura testimonial cu privire la participarea la eveniment, care vor fi utilizate pentru promovarea evenimentului în mediul on-line. Artiștii participanți vor permite transmisia live pe ecranele laterale ale scenei a întregului spectacol, precum și înregistrarea martor integral (imagine și sunet). Societatea noastra va raspunde de execuția la timp a obligațiilor contractuale și de calitatea serviciilor prestate, în conformitate cu caietul de sarcini. Ne obligam sa raspundem tuturor solicitărilor referitoare la îndeplinirea contractului, la cele mai înalte standarde, vom colabora cu reprezentanții desemnați ai autorității contractante în fiecare etapă a contractului și vom răspunde la orice solicitare din partea autorității în termenele asumate. Ne obligam sa incepem prestarea serviciilor conform celor stipulat în contractul, în termenele și condițiile asumate. Societatea noastra va fi prezenta, prin administrator, sau prin reprezentanții săi împuterniciți, în fiecare etapă de implementare a contractului, precum și la fiecare ședință de lucru, la solicitarea reprezentantilor autoritatii contractante sau a altor autoritati responsabile cu organizarea acestora (dupà caz, intâlniri comune cu Politia Localã, Jandarmerie etc. Ne asumam obligatia de a fi interfata autoritatii contractante in relatia cu întregul personal implicat in realizarea evenimentului descris in prezentul caiet de sarcini, ne vom consulta permanent cu reprezentantii desemnati ai autoritatii si vom tine cont de sugestiile si propunerile de îmbunâtâtire ale acestora, la nivel de implementare al conceptului agreat, inclusiv pentru diminuarea riscurilor si gestionarea or. Ne asumam obligatia de a respecta: a) reglementari obligatorii in domenii precum cel al mediului, cel social si cel al relatiilor pe parcursul executarii contractului de achizitie publica, precum si de reglementärile obligatorii in domenile mediului, social si al relatilor de muncà, stabilite prin legislatia adoptatã la nivelul Uniunii Europene, legislatia nationala, prin acorduri colective sau prin tratatele, conventile si acordurile internationale in aceste domenii. Intelegem ca pe tot parcursul executarii contractului de achizitie publicã sunt obligatori: respectarea legislatiei in vigoare privind sanãtatea si securitatea in muncã, prevenirea situatiilor de urgentà, supravegherea prestarii serviciilor si a resurselor umane si/sau materiale necesare pentru îndeplinirea contractului de achizitie publicã; b) legislatia in vigoare cu privire la bunele moravuri si tratamentul egal si, de asemenea si vom depune toate diligentele sa nu existe manifestari publice care pot cauza prejudici de imagine autoritatii contractante. De asemenea, subscrisa isi asumã in integralitate rãspunderea legalã si, dacã este cazul, plata oricâror daune sau prejudicii pentru eventuale accidentari, raniri, situatii de deces ale personalului implicat in realizarea evenimentului si a personalului auxiliar.“, se arată în oferta depusă de la SC Media Prompt Agency SRL.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions