Primăria Constanța a publicat proiectul de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfășurarea activităților comerciale și a serviciilor de piață în municipiu.
Documentația aferentă proiectului de act normativ include:
referatul de aprobare privind necesitatea adoptării actului normativ propus;
raportul de specialitate al Serviciului autorizare activități economice.
Documentația poate fi consultată:
pe site-ul instituției noastre www.primaria-constanta.ro, la secțiunea „De interes public – Transparență Decizională pe Legea 52/2003 – Informare şi Consultare publică’’;
la sediul Primăriei municipiului Constanța situat în str. George Enescu nr.4;
proiectul de act normativ se poate obține în copie, pe bază de cerere depusă la biroul de relații cu publicul al instituției.
Propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparență decizională se pot depune până la data de 01.11.2025:
ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail la adresa agenti.economici@primaria-constanta.ro;
prin poştă sau la sediile Primăriei municipiului Constanța din str. George Enescu nr.4 şi bd. Tomis nr.51, între orele 08:00 – 16:30.
Materialele transmise vor purta mențiunea “Propuneri privind proiectul de hotărâre pentru Regulamentul privind organizarea și desfășurarea activităților comerciale și a serviciilor de piață în municipiul Constanța.”
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesați există și posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociație legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituție publică, până la data de 01.11.2025.
Pentru informații suplimentare, vă stăm la dispoziție la următoarele date de contact: numărul de telefon 0241482011, persoană de contact inspector Lenuța Gârgă.