Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă ”Sfântul Apostol Andrei” Constanţa scoate la concurs următoarele posturi vacante:
- Asistent medical generalist principal PL – UPU SMURD 2 posturi
- Registrator medical – UPU SMURD 1 post
Condiții specifice de participare:
• asistent medical generalist principal PL
– diplomă de şcoală sanitară postliceală sau prin echivalare conform HG 797/1997;
– 5 ani vechime ca asistent medical generalist;
– certificat grad principal.
• registrator medical
– diplomă de studii medii;
– 6 luni vechime în activitate.
Dosarul de înscriere la concurs va conţine următoarele acte :
a) formular de înscriere la concurs, conform Anexa nr.1;
b) declaraţie de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2
c) act de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate – copie;
d) certificat de căsătorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz- copie;
e) certificat de naştere – copie;
f) documente care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializari, precum şi documentele care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului – copie;
g) carnetul de muncă, adeverinţele eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocupare – copie;
h) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de unitate.) – original;
i) adeverinţa medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. (Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii) – original;
j) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă ca nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane – original;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) asigurare răspundere civilă (pentru asistenţi medicali) – copie;
m) certificat de membru OAMGMAMR (pentru asistenţi medicali) – copie;
n) adeverinţă OAMGMAMR (pentru asistenţii medicali) – original;
o) livret militar, acolo unde este cazul – copie;
p) chitanţa plată taxă concurs – original;
q) actele vor fi îndosariate într-un dosar cu şina în ordinea enumerată în anunţ.
Concursul se va desfăşura la sediul unitații, astfel :
• până la data de 22.05.2025 – ora 12.00 – depunere dosare concurs
• 27.05.2025 ora 10.00 – selecție dosare
• 28.05.2025 ora 10.00 – afișare rezultate selecție dosare
• până la data de 29.05.2025 ora 10.00 – depunere contestații la rezultatele selecției dosarelor
• 30.05.2025 – ora 10.00 soluționare contestații selecție dosare
• 02.06.2025 ora 10.00 – comunicare rezultate contestații selecție dosare
• 03.06.2025 – ora 10.00 – proba scrisă
• 03.06.2025 – ora 15.00 – afişare rezultate proba scrisă
• până la data 04.06.2025 – ora 15.00 – depunere contestaţii proba scrisă
• 05.06.2025 – ora 12.00 soluționare contestații proba scrisă
• 05.06.2025 – ora 14.00 – afișare rezultate contestații proba scrisă
• 06.06.2025 – ora 10.00 – interviu
• 10.06.2025 – ora 10.00 – afișare rezultate proba interviu
• până la data 11.06.2025 ora 10.00 – depunere contestații proba interviu
• 12.06.2025 – ora 10.00 – soluționare contestații proba interviu
• 12.06.2025 – ora 12.00 – afișare rezultate contestații proba interviu
12.06.2025 – ora 14.00 – afișare rezultate finale
Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă ,,Sfântul Apostol Andrei” Constanţa, B-dul Tomis, Nr. 145, Constanţa – REGISTRATURA unităţii.