Connect with us

Politica

Adresele sediilor Primăriei municipiului Constanța. La ce numere de telefon puteți solicita informații

Mihaela Tîrpan

Publicat

la

Primăria municipiului Constanța își desfășoară activitatea în mai multe locații. Conducerea administrației municipale a publicat pe pagina de internet a instituției adresele sediilor Primăriei Constanța, precum și ce departamente funcționează în fiecare dintre acestea. De asemenea, tot aici găsiți și numerele de telefon de la care puteți solicita informațiile de care aveți nevoie.

1Sediul Central, adresa: bd. Tomis nr. 51,  Tel. 0241 488100

2Centrul de Informare Cetateni, cu sediul in incinta City Park Mall (aripa noua), etaj 1,
bd. Alexandru Lapusneanu nr.116 C

In cadrul Centrului de Informare pentru Cetateni functioneaza un Birou de Informatii, Tel. 0241 485533 si se primesc solicitari legate de activitatea urmatoarelor Directii/ Servicii:
– Directia Urbanism, Tel.0241 485524
– Serviciul Autorizare Operatori Economici, Tel. 0241 485565
– Directia Autorizare  si Sprijin Operatori Economici,  Tel. 0241 485565
– Directia Patrimoniu si Cadastru,  Directia Gestionare Servicii Publice, Tel. 0241 485523
– Directia Administratie Publica Locala, Directia Generala Politia Locala, Directia Achizitii si Investitii, Compartiment Implementare Programe Locuinte, Consiliul Local Constanta, Tel. 0241 485527

3Sediul Str. Amzacea nr.13

Aici functioneaza urmatoarele departamente:
– Directia Generala Politia Locala, Tel. 0241 484200.
– Serviciul de Sprijinire si Indrumare a Asociatiilor de Proprietari, Tel. 0241 484207.
– Serviciul Autoritate Tutelara Tel. 0241 484203

4. Sediul Str. Stefan Mihaileanu nr. 10

Aici functioneaza urmatoarele departamente:
– Directia Gestionare Servicii Publice Tel. 0241 488176, 0241 488180.

5. Sediul Str. Mihai Eminescu nr. 20 – Serviciul Stare Civila Tel. 0241 485193

Aici functioneaza urmatoarele departamente:
– Directia Gestionare Servicii Publice Tel. 0241 488176, 0241 488180.

5. Sediul Str. Mihai Eminescu nr. 20 – Serviciul Stare Civila Tel. 0241 485193

Aici functioneaza urmatoarele departamente:
– Directia Organizare Evenimente Culturale, Sportive si Sociale  – Tel. 0241 485893;  0241 485891
– Directia Tehnic Administrativ 0241 488474;  0241 485804;  0241 485806;  0241 485807

7. Sediul Baraganului nr. 24

Aici funcționează Serviciul Gestionare Cimitire, iar informații pot fi obținute la Tel. 0241 485585

 

Comments

comments

Politica

Proiect. Recompense generoase pentru personalul din instanțe: 35 de zile de concediu, locuință de serviciu, medicamente gratuite…

Tatian Iorga

Publicat

la data de

Scris de

Ministerul Justiției a pus în dezbatere publică o Lege privind statutul personalului de specialitate judiciară și al altor categorii de personal din cadrul instanţelor judecătoreşti, al parchetelor de pe lângă acestea și al Institutului Naţional de Expertize Criminalistice.

Potrivit proiectului, clasificarea categoriilor profesionale din cadrul instanţelor şi al parchetelor va fi: personal de specialitate judiciară: grefieri judiciari, grefieri documentarişti, grefieri de şedinţă şi grefieri principali; personal de asistenţă: grefieri şi agenţi procedurali; personal tehnic: specialişti IT, specialiști criminaliști și tehnicieni criminalişti; personal administrativ: șoferi. Personalul de specialitate criminalistică este format din experţi criminalişti şi asistenţi criminalişti. Personalul care ocupă funcţii auxiliare de specialitate criminalistică este format din tehnicieni criminalişti şi secretari-dactilografi laborator expertize criminalistice.

Pentru aceste catogorii, beneficiile vor fi:

– Durata normală a programului de lucru este de 8 ore pe zi și 40 de ore pe săptămână. Orele prestate peste durata normală a timpului de lucru se compensează cu timp liber corespunzător. În cazul în care compensarea muncii suplimentare cu timp liber corespunzător nu a fost posibilă în următoarele 60 de zile după efectuarea acesteia, orele suplimentare se vor plăti, în luna următoare, cu un spor din salariul de bază, după cum urmează : a) 75% din salariul de bază pentru primele două ore de depăşire a duratei normale a zilei de lucru ; b) 100% din salariul de bază pentru orele următoare. Cu un spor de 100% se plătesc şi orele lucrate în zilele de repaus săptămânal sau în celelalte zile în care, în conformitate cu reglementările în vigoare, nu se lucrează.

– Concediu anual de odihnă, plătit, de 35 de zile lucrătoare.

– Trei călătorii în ţară dus-întors, gratuite, la transportul pe calea ferată clasa I, auto, naval şi aerian sau de decontarea a 7,5 litri combustibil la suta de kilometri pentru o călătorie în ţară dus-întors, în cazul în care deplasarea se efectuează cu autoturismul.

– Concedii plătite, pentru studii de specialitate, pentru participarea la cursuri sau alte forme de specializare organizate în ţară sau în străinătate, pentru pregătirea şi susţinerea examenelor sau concursurilor de promovare.

– Personalul în activitate sau pensionari, precum şi soţul/soţia beneficiază în mod gratuit de asistenţă medicală, medicamente şi proteze și dispozitive medicale destinate recuperării unor deficiențe organice sau funcționale, în condiţiile respectării dispoziţiilor legale privind plata contribuţiei la asigurările sociale de sănătate. Aceste drepturi nu au caracter salarial și nu se impozitează. Se aplică în mod corespunzător și copiilor aflați în întreținerea personalului de specialitate, în activitate sau pensionari.

– Dreptul la atribuirea unei locuinţe de serviciu dacă, în localitatea unde îşi desfăşoară activitatea, acesta, soţul/soţia sau copiii aflaţi în întreţinerea lui nu beneficiază de locuinţă proprietate personală ori nu i s-a atribuit o locuinţă de către autorităţile administraţiei publice locale.

– Personalul de specialitate judiciară, în funcţie sau pensionat, are dreptul de a i se asigura măsuri speciale de protecţie împotriva ameninţărilor, violenţelor sau a oricăror fapte care pot pune în pericol viața, integritatea corporală, sănătatea sau bunurile sale sau ale membrilor de familie, ca urmare a exercitării atribuțiilor de serviciu sau în legătură cu acestea. Măsurile speciale de protecţie, condiţiile şi modul de realizare a acestora se stabilesc prin hotărâre a Guvernului, la propunerea Ministerului Justiţiei şi a Ministerului Afacerilor Interne.

– Personalul de specialitate judiciară beneficiază de despăgubiri acordate din fondurile bugetare ale înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, ale Ministerului Justiţiei, Ministerului Public în cazul în care viaţa, sănătatea ori bunurile îi sunt afectate în exercitarea atribuţiilor de serviciu sau în legătură cu acestea. Despăgubirile se acordă în condiţiile stabilite prin hotărâre a Guvernului.

Sursa: stiripesurse.ro

Comments

comments

Continuă să citești

Politica

(DOCUMENT) Guvernul modifică Strategia de vaccinare împotriva COVID-19

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Executivul se reuneşte miercuri în şedinţă, de la ora 13.00, iar pe ordinea de zi figurează un proiect de hotărâre pentru modificarea Strategiei de vaccinare împotriva COVID-19.

În etapa a doua de vaccinare sunt introduse persoanele cu handicap, persoane imobilizate, cele imunodeprimate, însoţitorii acestora şi persoanele care locuiesc la acelaşi domiciliu cu bolnavii. De asemenea, sunt incluse în etapa a doua persoanele fără adăpost. Totodată, centrele de vaccinare sunt coordonate metodologic de Ministerul Sănătăţii, prin Institutul Naţional de Sănătate Publică şi direcţiile de sanătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti.

Iată documentul:

HG 5

 

Comments

comments

Continuă să citești

Politica

Senatorii şi deputaţii ar putea să se vaccineze anti-COVID la Parlament

Tatian Iorga

Publicat

la data de

Scris de

Senatorii şi deputații s-ar putea vaccina anti-COVID în clădirea Parlamentului, atât timp cât există un cabinet medical şi echipe medicale mobile care pot face acest lucru, a declarat, marţi, într-o conferinţă de presă la Palatul Victoria, preşedintele Comitetului naţional de coordonare a activităţilor privind imunizarea, dr. Valeriu Gheorghiţă, care a precizat însă că resursa umană este limitată şi există o prioritizare, eforturile fiind concentrate în acest sens, informează Agerpres.

„Echipele mobile de vaccinare pot să asigure vaccinarea în mod deosebit a persoanelor din centrele medico-sociale şi rezidenţiale, dar şi a anumitor categorii de persoane care deservesc activităţi esenţiale şi care este dificil să părăsească locul de muncă. În acest caz, se poate utiliza cabinetul medical de la locul de muncă şi se constituie o echipă mobilă atât din resursa personalului medical propriu din acea unitate, la care se poate adăuga altă resursă umană, încât să se efectueze vaccinarea personalului şi la locul de muncă. Deci există şi această posibilitate, însă resursa umană, trebuie să înţelegem, este limitată. Există la acest moment o prioritizare a persoanelor vulnerabile, a persoanelor care sunt la risc să dezvolte forme severe şi, din acest punct de vedere, majoritatea echipelor mobile sunt concentrate pe a asigura vaccinarea personalului din centrele medico-sociale şi rezidenţiale”, a explicat Gheorghiţă.

Întrebat dacă senatorii şi deputaţii s-ar putea vaccina la Parlament, Gheorghiţă a răspuns: „Atât timp cât există un cabinet medical şi echipe medicale mobile care pot face acest lucru, sigur că da”.

Sursa: digi24.ro

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: