Connect with us

Administratie

Aproape 9 milioane de lei ne costă deszăpezirea județului Constanța. Acuzațiile liberalilor: “Nu am avut acces la informații”

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Consilierii județeni au decis amânarea pentru o ședință de îndată a forului județean în vederea discuțiilor privind aprobarea tarifelor pentru deszăpezirea și combaterea lunecușului pentru iarna 2018 – 2019 ce vor fi aplicate de RAJDP. Liberalii au acuzat conducerea administrației județene că documentele nu au ajuns pentru verificare și studiu, așa încât discuțiile pe marginea acestui subiect vor putea fi purtate într-o ședință de îndată a Consiliului Județean Constanța. De altfel, pe site-ul Consiliului Județean Constanța informațiile privind tarifele la deszăpezire nu au fost disponibile decât după terminarea ședinței.

Astfel, aflăm că valoarea estimată a contractului de deszăpezire pentru iarna 2018 – 2019 este de 8.785.031,00 lei fără TVA, după cum urmează:

  • Cheltuieli cu combustibilul – 44%
  • Cheltuieli cu materialul antiderapant – 14%
  • Cheltuieli cu pregătirea de iarnă (anvelope, acumulatori, lubrifianți, antigel, revizii utilaje și auto) – 15%
  • Cheltuieli cu personalul – 27%

“Considerăm că proiectul sde hotărâre are tarifele corect fundamentate și asigură condițiile pentru intervenția eficace a Regiei pe timp de iarnă, pe drumurile publice din patrimoniul județului Constanța”, se arată în proiectul de hotărâre amânat luni.

Amânare

O primă propunere privind amânarea discuțiilor pe marginea proiectului a venit de la Claudiu Palaz, vicepreședintele CJ Constanța

Palaz a propus amânarea discuțiilor pe proiect până la finalul ședinței. Apoi, timp de o oră să fie discutat și mai apoi să se treacă la vot.

Grupul PNL a transmis că proiectul are nevoie de timp pentru a fi analizat, iar liberalul Marian Crușoveanu a susținut de la microfon că este nevoie ca documentația proiectului să fie analizată în mod responsabil.

Circ și automatism de ridicare a mâinii

Asta susține consilierul județean liberal Marian Crușoveanu după ședința de azi. Fără a avea documentația proiectului, liberalii au cerut informații cu privire la ceea ce prevede acest contract, mai ales că el nu avea avizul niciunei comisii de specialitate din cadrul Consiliului Județean Constanța.

Crușoveanu a cerut amânarea proiectului pentru ca documentul să fie studiat, iar social democrații din Consiliul Județean au avut grijă să aducă diverse ironii.

“Noi am avut ședințe în comisii, însă nu am primit documentația cu privire la acest proiect. Cu o oră înainte de ședința de astăzi, am fost sunat de doamna Mariana Belu, secretarul județului, pentru a ne informa cu privire la faptul că a primit documentația și o putem studia. Cum pentru acest aspect nu era timp suficient, i-am transmis doamnei că vom decide în cadrul ședinței cum vom proceda. Așa am solicitat amânarea discuțiilor privind proiectul privind deszăpezirea și combaterea lunecușului. Aceasta nu este o procedură care să se facă pe genunchi, mai ales că cei de la Curtea de Conturi le-au lăsat celor de la RAJDP o serie de nereguli. Vreau să vedem, și am spus asta și în ședință, ce a trecut Curtea de Conturi în documentul respectiv, ce presupune contractul din acest an în ceea ce privește costurile și apoi votăm. Vreau să precizez că Lucian Lungoci, adminstratorul RAJDP ne-a asigurat că amânarea votului pentru acest proiect nu influențează activitatea Regiei. Pe mine altceva mă deranjează și chiar vreau să punctez acest aspect, respectiv automarismul și circul pe care le aduc în ședință cei de la PSD. Înțeleg că așa au fost învățați, dar e important să cunoaștem datele contractului înainte de a vota”, a declarat Marian Crușoveanu, consilier PNL, pentru “Ordinea.ro”.

De altfel, și șeful Regiei Județene de Drumuri a propus discuții pe tema raportului Curții de Conturi.

“Eu aș propune o discuție cu consilierii județeni despre raportul Curții de Conturi, despre activitatea de deszăpezire efectuată în perioada 2016 – 2017”, a spus Lucian Lungoci în cadrul ședinței.

Pentru studiu, vă punem la dispoziție și proiectul în forma propusă la vot în ședința de luni, 26 noiembrie:

10

NOTĂ! Conform informațiilor Ordinea.ro, pentru iarna 2016 – 2017 a fost decontată suma de aproape 7 milioane de lei pentru intervențiile Regiei Județene de Drumuri.

 

Comments

comments

Administratie

Ședință a Consiliului Județean Constanța! Vezi ce proiecte sunt pe ordinea de zi

Maria Ionescu

Publicat

la data de

Scris de

În ultima zi a lunii februarie, la CJC Constanța a fost convocată o ședință ordinară, în care consilierii județeni vor avea de discutat pe marginea a 18 proiecte de hotărâre.

Potrivit comunicatului de presă remis redacției noastre,  ședința a fost convocată în conformitate cu dispoziţiile art. 94 alin. 1 şi 3 din Legea nr. 215/2001 a Administraţiei Publice Locale, republicată, pe data de­­ 28.02.2019, ora 13,00 în Sala ”Remus Opreanu” din cadrul Palatului Administrativ – Consiliul Judeţean Constanţa.

Iată care sunt proiectele care urmează a fi votate:

  C O N V O C A T O R

În conformitate cu dispoziţiile art. 94 alin. 1 şi 3 din Legea nr. 215/2001 a Administraţiei Publice Locale, republicată, se convoacă Consiliul Judeţean Constanţa în şedinţă ordinară, pe data de­­ 28.02.2019,    ora 13,00 în Sala “Remus Opreanu” din cadrul Palatului Administrativ – Consiliul Judeţean Constanţa, cu următorul proiect al Ordinii de zi:

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea comisiei de organizare şi desfăşurare a evaluării anuale a managerului Muzeului de Istorie Naţională şi Arheologie Constanţa pe anul 2018.

Iniţiator : Preşedinte: Ţuţuianu Marius Horia

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea comisiei de organizare şi desfăşurare a evaluării anuale a managerului Muzeului de Artă Constanţa pentru anul 2018.

Iniţiator : Preşedinte: Ţuţuianu Marius Horia

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea comisiei de organizare şi desfăşurare a evaluării anuale a managerului Teatrului pentru Copii şi Tineret „Căluţul de Mare” constanţa pentru anul 2018.

Iniţiator: Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea comisiei de organizare şi desfăşurare a evaluării anuale a managerului Bibliotecii Judeţene „I.N.Roman” Constanţa pentru anul 2018.

Iniţiator : Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea comisiei de organizare şi desfăşurare a evaluării anuale a managerului Centrului Cultural Judeţean Constanţa „Teodor T. Burada” pentru anul 2018.

Iniţiator : Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

  1. Proiect de hotărâre privind modificarea HCJ Constanţa nr. 24/30.01.2019 privind aprobarea comisiei de organizare şi desfăşurare a evaluării anuale a managerului Teatrului de Stat Constanţa pentru anul 2018.

Iniţiator: Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea rezultatului final al concursului, proiectul de management câştigător şi durata contractului de management la Complexul Muzeal de Ştiinţe ale Naturii Constanţa.

Iniţiator : Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea preluării unui bun imobil din domeniul public al Comunei Chirnogeni în domeniul public al Judeţului Constanţa şi aprobarea unui act adiţional la contractul privind delegarea gestiunii serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare către SC RAJA SA.

Iniţiator : Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea preluării unor bunuri imobile din domeniul public al UAT Comuna Nicolae Bălcescu în domeniul public al Judeţului Constanţa în vederea construirii a 3(trei) locuinţe protejate şi un centru de zi cu o capacitate de minim 30 de locuri.

Iniţiator : Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

  1. Proiect de hotărâre privind modificarea punctului 5 din anexa nr.1 la HCJ nr.13/30.01.2019 privind aprobarea preluării unor bunuri imobile din domeniul public al UAT Comuna Chirnogeni în domeniul public al Judeţului Constanţa în vederea construirii a 4 locuinţe protejate şi a unui centru de zi.

Iniţiator : Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Protocolului de Colaborare între Consiliul Judeţean Constanţa şi Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor Constanţa privind modalitatea de cooperare interinstituţională, în vederea implementării Ordonanţei Guvernului nr. 24/2016, actualizată.

Iniţiator : Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

  1. Proiect de hotărâre pentru aprobarea Planului anual de acţiune privind serviciile sociale administrate şi finanţate din bugetul Consiliului Judeţean Constanţa, pentru anul 2019.

Iniţiator : Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

  1. Proiect de hotărâre privind modificarea Anexei nr.2 la HCJC nr.254/03.12.2014 privind repartizarea spaţiilor cu destinaţia de birouri, precum şi a locuinţelor de serviciu, din imobilul bloc L4, situat în Municipiul Constanţa, Al. Magnoliei nr.2, aprobarea criteriilor de repartizare, a chiriei, precum şi a contractului de închiriere.

Iniţiator : Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

  1. Proiect de hotărâre privind încetarea aplicării prevederilor Hotărârii Consiliului Judeţean Constanţa nr.168/17.08.2016 privind constituirea Comisiei de analiză a solicitărilor unităţilor administrativ-teritoriale în vederea repartizării sumelor defalcate din unele surse de la bugetul de stat.

Iniţiator : Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Protocolului cu S.C. Tracon S.R.L Brăila în vederea integrării infrastructurii deţinute de aceasta în cadrul Sistemului de management Integrat al Deşeurilor în judeţul Constanţa.

Iniţiator : Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Protocolului cu S.C. Iridex Group Salubrizare S.R.L. Costineşti în vederea integrării infrastructurii deţinute de aceasta în cadrul Sistemului de Management Integrat al Deşeurilor în judeţul Constanţa.

Iniţiator : Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

  1. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2018 al Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă „Sf.Apostol Andrei” Constanţa.

Iniţiator : Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

  1. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2018 al Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie Constanţa.

Iniţiator : Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

(Video): Constanța: Parcări date în folosință, pe aleea Lăcrămioarei

Maria Ionescu

Publicat

la data de

Scris de

Trei parcări în care au fost amenajate aproximativ 60 de locuri de parcare, în locul garajelor demolate de curând, vor fi date în folosinţă zilele următoare pe aleea Lăcrămioarei.

Angajații SC Confort Urban au început, ieri, lucrările de asfaltare, urmând ca ele să fie finalizate până la sfârșitul săptămânii. De asemenea, locurile de parcare vor fi marcate și numerotate corespunzător, astfel încât să nu mai fie necesară montarea stâlpișorilor care evidențiază rezervarea spațiilor de parcare.

Cele 3 parcări vor putea fi folosite de riveranii care își parcau până acum autoturismele pe trotuare sau pe spațiul verde.

”Reamintim că în scurt timp vor începe lucrările și pe străzile Basarabi, Unirii, Dezrobirii, Cașin și pe aleea Mălinului.

Facem apel din nou către locuitori să nu își parcheze mașinile în zonele în care se lucrează, pentru a nu îngreuna intervenția utilajelor!”, precizează Biroul de presă al Primăriei municipiului Constanța.

Foto și video: Primăria municipiului Constanța

Noi locuri de parcare pe aleea Lacrămioarei

Noi locuri de parcare în locul garajelor, pe aleea LăcrămioareiTrei parcări în care au fost amenajate aproximativ 60 de locuri de parcare, în locul garajelor demolate de curând, vor fi date în folosinţă zilele următoare pe aleea Lăcrămioarei. Angajații SC Confort Urban au început, ieri, lucrările de asfaltare, urmând ca ele să fie finalizate până la sfârșitul săptămânii. De asemenea, locurile de parcare vor fi marcate și numerotate corespunzător, astfel încât să nu mai fie necesară montarea stâlpișorilor care evidențiază rezervarea spațiilor de parcare.Cele 3 parcări vor putea fi folosite de riveranii care își parcau până acum autoturismele pe trotuare sau pe spațiul verde. Reamintim că în scurt timp vor începe lucrările și pe străzile Basarabi, Unirii, Dezrobirii, Cașin și pe aleea Mălinului.Facem apel din nou către locuitori să nu își parcheze mașinile în zonele în care se lucrează, pentru a nu îngreuna intervenția utilajelor!#locurideparcareinloculgarajelor#Constantafrumoasa#PrimariaConstanta

Publicată de Primăria Constanța pe Miercuri, 20 februarie 2019

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Primăria municipiului Constanța scoate mai multe posturi la concurs! Vezi dacă te încadrezi

Maria Ionescu

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Municipiului Constanţa organizează concurs  la sediul din bd. Tomis, nr. 51, pentru ocuparea a 5 funcții contractuale de execuție vacante din cadrul Serviciului Proiecte cu Finanțare Internațională – Direcția Dezvoltare și Fonduri Europene, astfel:

Condiții generale: să îndeplinească condițiile de ocupare a unui post contractual vacant prevăzute de art.3 din anexa la Hotarârea Guvernului nr. 286/2011, cu modificările și completările ulterioare;

Condiții specifice:

– consilier gradul II (1 post):

– studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă cu specializarea: economice, inginerești, management, experiență în mediul de afaceri în domeniul turismului, susținută de documente (adeverință/carte de muncă/recomandare), experiență coordonator local/manager de proiect pentru proiecte finanțate din fonduri europene, susținută de documente (certificat manager de proiect, recomandare), vechime minim 1 an în specialitatea studiilor, limba engleză nivel avansat.

– consilier gradul II (2 posturi):

– studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă cu specializarea: economice, ingineresti, management, experiență în mediul de afaceri în domeniul turismului, susținută de documente (adeverință/carte de muncă/recomandare),  vechime minim 1 an în specialitatea studiilor, limba engleză nivel avansat.

– consilier gradul II (1 post):

– studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă cu specializarea: economice, inginerești, management, experiență în mediul de afaceri în domeniul turismului, susținută de documente (adeverință/carte de muncă/recomandare), experiență în marketing și IT, susținută de documente (adeverință/carte de muncă/recomandare), vechime minim 1 an în specialitatea studiilor, limba engleză nivel avansat.

– consilier gradul II (1 post):

– studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă cu specializarea: economice, inginerești, juridice, certificat manager de proiect, vechime minim 1 an în specialitatea studiilor.

Proba practică de testare a competențelor lingvistice se va desfăşura la data de 15.03.2019, ora 10:00, proba scrisă la data de 18.03.2019, ora 10:00, iar interviul candidaţilor admişi la data de 20.03.2019, ora 14:00.

Bibliografia şi actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei. Dosarele de concurs se depun în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării anunțului. Relaţii suplimentare se pot obţine la tel: 0241/ 488.137.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: