Connect with us

Actual

Asociaţia Litoral – Delta Dunării lansează filmul oficial de promovare a Satului de Vacanţă

Maria Ionescu

Publicat

la data de

După lansarea în 2014 a filmului oficial al staţiunii Mamaia, iar în 2017 a noii versiuni a acestuia, Asociaţia Litoral – Delta Dunării lansează acum filmul oficial de promovare a Satului de Vacanţă. Filmul este finanţat din bugetul ce provine din taxa de promovare a staţiunii Mamaia – Sat Vacanţă şi va fi folosit pentru promovarea la târgurile interne şi externe la care va participa, precum şi la evenimentele pe care le va organiza sau la care vor fi parteneri. De asemenea, filmul va fi distribuit către hotelieri, agenţii de turism, ambasadele României în străinătate etc. ”Vă invităm să descoperiţi filmul oficial al Satului de Vacanţă, disponibil pe pagina Facebook a Satului de Vacanţă, unde a strâns deja numeroase aprecieri şi distribuiri: https://www.facebook.com/Satul-de-Vacanta-Mamaia-1014336671989082/ De asemenea, filmul poate fi vizionat şi descărcat de la următoarea adresă: https://vimeo.com/222173008.  

Declaraţie Cristian Bărhălescu, Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării:  “Satul de Vacanţă Mamaia a fost, este şi va fi parte din oferta de relaxare şi distracţie propusă de staţiunea Mamaia. Satul de Vacanţă este parte din amintirile tuturor românilor care au venit vreodată la Mamaia, fie pentru că aici au găsit cei mai gustoşi mititei tradiţionali, fie pentru că aici au gustat cea mai bună plăcintă dobrogeană, fie pentru că aici au învăţat să ţină în mână volanul unei maşini, chiar dacă era un scuter electric pe o pistă, fie pentru că aici au trăit pentru prima oară fiorul unei căderi libere de la mare înălţime sau a unei învârteli-răsuceli în Balerină, fie pentru că li s-a tăiat răsuflarea când au văzut Mamaia noaptea, de sus, din Roata Mare. Satul de Vacanţă este locul unde folclorul şi mâncărurile tradiţionale româneşti s-au întâlnit cu bucătăria orientală şi cu cea mediteraneeană, este locul unde se aude şi se dansează şi cântecul românesc şi cel de inspiraţie orientală. Satul de Vacanţă Mamaia este Levantul nostru, care uluieşte de fiecare dată turiştii occidentali şi-i face să se simtă fericiţi că au ales ca destinaţie de vacanţă România.” Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Litoral – Delta Dunării este un parteneriat public-privat, înfiinţat în 2007, având ca membri: autorităţi publice locale din judeţul Constanţa şi Tulcea, Aeroportul International Constanţa şi Cluj, patronatul agentiilor de turism, hoteluri de pe litoral, patronatul hotelier din Delta Dunării, companii private din turism şi din domenii conexe.

Comments

comments

Continuă să citești
Reclamă

Actual

A fost cutremur de 4 grade în județul Buzău.

Maria Ionescu

Publicat

la data de

Scris de

În cursul acestei seri, la ora 22:41:46, s-a produs un cutremur în zona seismică Vrancea, în  județul Buzău, localizat manual, cu intensitatea de 4 grade pe scara Richter. Acesta a avut loc la adâncimea de 141 km și s-a produs la următoarele coordonate: latitudine 45.5073; longitudine 26.3704.

Cutremurul s-a produs în apropierea următoarelor orașe: Nehoiu (12km), Covasna (40km), Întorsura Buzăului (41km), Vălenii de Munte (49km), Mizil (51km).

Ultimul cutremur de peste 4 grade pe scara Richter s-a produs în seara zilei de 18 mai, la ora 22.23, în aceeași zonă seismică.

Comments

comments

Continuă să citești

Actual

Se caută director economic pentru RADET Constanța. Vezi când va fi concurs.

Maria Ionescu

Publicat

la data de

Scris de

Consiliul de Administrație al RADET Constanța demarează procedura de recrutare și selecție pentru ocuparea postului de Director Economic al RADET Constanța, în conformitate cu dispozițiile O.U.G nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice.

Procedura se va desfășura cu respectarea principiilor transparenței, liberului acces, obiectivității, egalității de șanse, nediscriminării și profesionalismului.

Obiectivele urmărite în cadrul procedurii de evaluare și selecție a candidaților sunt: îmbunătățirea performanțelor întreprinderii prin angajarea celor mai competente persoane capabile  să îndeplinească atribuțiile funcției în condiții de eficiență, eficacitate economicitate și legalitate.

Condiții generale și specifice pentru candidați:

 Condiții generale:

Condiții generale obligatorii

– studii universitare de lungă durată cu profil economic, absolvite cu diplomă de licență;

– cunoașterea legislației societăților comerciale și a ordonanței privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice;

– solide cunoștințe cu privire la bunele practici  de guvernanță corporativă;

– abilități de management și bune competențe interpersonale (abilități de comunicare, organizare, negociere, lucru în echipă);

– cetățenia română sau a unui alt stat membru al Uniunii Europene sau a statelor apartinând spațiului Economic European și domiciliul în România;

– stare de sănătate corespunzătoare funcției pentru care candidează, atestată pe bază de documente medicale valabile;

– capacitate deplină de exercițiu probată prin aviz psihologic;

– să nu fi fost implicată într-un litigiu cu RADET sau cu alte autorități publice, litigiu soluționat definitiv în defavoarea candidatului;

– să nu aibe înscrise în cazierul judiciar și fiscal infracțiuni incompatibile cu calitatea de director economic, ori să nu fi fost condamnat în acest sens;

– să nu fie în stare de incompatibilitate și/sau conflict de interese, conform legii;

Constituie avantaj

– studiile postuniversitare aprofundate în domeniul financiar-contabil (MBA, doctorat, etc.);

– specializări/certificări profesionale din categoria celor indicate la cerințele obligatorii;

– experiență în gestiunea bugetului, patrimoniului și capitalurilor și în contabilitatea activității reglementate pentru operatorii din sectorul energetic;

– experiență în elaborarea/implementarea de strategii corporative;

– cunoștințe de afaceri/legislative specifice domeniului de activitate;

Condiții specifice :

Condiții specifice obligatorii

– cel puțin una din specializările/certificările profesionale următoare: expert contabil autorizat (CECCAR), auditor financiar (CAFR), consultant fiscal (CCF);

– experiență în domeniul economic, financiar, contabilitate, audit de cel puțin 5 ani;

– cunoștințe avansate în utilizarea calculatorului și a programelor aplicative;

– cunoașterea limbii române, scris și vorbit;

– capacitate de decizie și asumarea răspunderii;

– disponibilitate la program de lucru prelungit;

Constituie un avantaj

– cunoașterea mediului de afaceri și experiență  anterioară de  lucru cu regiile autonome și/sau administrația publică locală;

experiență în domeniul termoficării.

 Criterii de evaluare

Procedura de evaluare şi selecţie a candidaţilor se organizează în condiţiile respectării prevederilor O.U.G. nr.109/2011, privind guvernanta corporativă a întreprinderilor publice, ale Legii nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale Legii nr.31/1990 privind societăţile comerciale, republicată, cu respectarea principiilor nediscriminării, tratamentului egal şi transparenţei şi cu luarea în considerare a specificului domeniului de activitate al RADET Constanța.

Principalele atribuții ale funcției :

  • asigură buna gestionare a patrimoniului societății;
  • asigură respectarea legislației fiscale la nivel de societate: organizează contabilitatea societății în conformitate cu dispozițiile legale și asigură efectuarea la timp a înregistrărilor;
  • întocmește bugetul general al societății, informează și face propuneri de rectificare a acestuia atunci când este cazul;
  • asigură întocmirea la timp și în conformitate cu dispozițiile legale a balanțelor de verificare, bilanțurilor semestriale și anuale, precum și a situațiilor lunare privind principalii indicatori economico-financiari;
  • raportează rezultatele financiare ale firmei;
  • analizează și propune măsuri pentru creșterea rentabilității;
  • elaborează și implementează sistemul general de evidență a gestiunii societății;
  • conduce și organizează activitatea departamentului financiar – contabilitate;
  • coordonează activitatea de fundamentare, calculare şi încasare a subvenţiilor.

Procedura de selecție și evaluare include trei etape, după cum urmează:

  • Etapa I – selecţia dosarelor și eligibilitatea candidaților.
  • Etapa II – susținerea unei probe de verificare a cunoștințelor sub forma unui test scris de către candidații admiși la etapa întâia, cu întrebări din domeniul cunoștințelor economice și din bibliografia indicată. Lucrările candidaților la proba scrisă vor fi evaluate cu note de la 1 la 10. Candidații care au obținut minim nota 8 la proba scrisă vor fi admiși în etapa a III-a.

Neîndeplinirea baremului la proba scrisă duce la eliminarea din concurs.

  • Etapa III – susținerea interviului de către candidaţii care au luat minim nota 8 la testul scris.

Punctajul final va fi media aritmetică a notelor obținute de fiecare candidat la proba scrisă și la interviu. Punctajul minim necesar obligatoriu la fiecare dintre cele două probe este 8.

Rezultatul final al procedurii va fi publicat sub forma unui clasament în ordinea descrescătoare a mediei notelor obținute la cele două(2) probe. Primul clasat va fi nominalizat/propus pentru funcția de Director Economic.

Dosarul de candidatură – conținut

Dosarul unui candidat trebuie să cuprindă obligatoriu următoarele documente :

  1. Opis documente;
  2. Copia actului de identitate ;
  3. Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor documente care atestă efectuarea unor specializari în domeniul economic, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice;
  4. Curriculum Vitae în format european;
  5. Scrisoare de intenție a candidatului;
  6. Copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, și/sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, din care să rezulte îndeplinirea cerințelor obligatorii referitoare la experiența în muncă;
  7. Cazier judiciar în original;
  8. Cazier fiscal în original;
  9. Cel puțin o scrisoare de recomandare care să conțină aprecieri privind buna reputație profesională și personală a candidatului;
  10. Declarație privind revocarea din funcție publică pe motive imputabile candidatului;
  11. Declaratie privind neîncadrarea în situația de conflict de interese/incompatibilitate;
  12. Notă de informare inițială cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul procesului de recrutare și selecție;
  13. Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate.

Declarațiile sunt disponibile pe site-ul www.radet-constanta.ro la rubrica ”Angajări”.

Dosarul cu mențiunea ”Candidatură pentru funcția de Director Economic al RADET Constanța” se va depune personal la sediul regiei din municipiul Constanța , strada Badea Cârțan nr. 14 A, Birou Resurse Umane până la data de 24 iunie 2019 ora 16:00.

Obs. Pentru certificarea conformității documentelor depuse în copie în dosar, candidatul va prezenta la depunere și documentele în orginal sau copie legalizată a acestora.

Fiecare dosar depus va primi un număr de înregistrare cu data și ora depunerii. Depunerile se fac de luni până vineri, în intervalul 08:00 – 16:00, însoțite de o cerere de înregistrare a candidaturii în 2 exemplare.

 Derularea selecției

 Evaluarea dosarelor de candidatură :

– Dosarele de candidatură depuse vor fi verificate în termen de 2 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a acestora, respectiv în intervalul 24.06 – 26.06.2019;

–  Verificarea și evaluarea dosarelor de candidatură se va realiza în raport cu cerințele obligatorii stabilite, iar cele ce nu îndeplinesc aceste cerințe vor fi respinse;

– Lista dosarelor de candidatură admise pentru etapa a doua (proba scrisă) va fi publicată pe site-ul www.radet-constanța.ro la rubrica ”Angajări”.

Comisia de selecție își rezervă dreptul de a solicita candidaților documente suplimentare față de cele depuse în dosar.

Proba scrisă

  • Proba scrisă se va susține în data de miercuri, 07.2019 ora 10:30 la sediul RADET Constanța – etaj 5 – Sala de consiliu.
  • Proba scrisă se va desfășura sub forma unui test de verificare a cunoștințelor candidaților admiși la etapa întâia, cu întrebări din domeniul economic aferent bibliografiei indicate.
  • Lucrările candidaților la proba scrisă vor fi evaluate cu note de la 1 la 10. Candidații care au obținut minim nota 8 la proba scrisă vor fi admiși în etapa a III a.
  • Neîndeplinirea baremului la proba scrisă duce la eliminarea din concurs.
  • Rezultatul probei scrise se va comunica pe site-ul radet-constanța.ro la rubrica ”Angajări”, până la data de 02.07.2019.

Interviu

  • Candidații care au obținut minim nota 8 la examenul scris vor susține un interviu în data de 07.2019, începând cu ora 10:30, în aceeași locație în care au susținut și proba scrisă.
  • În urma interviului candidații vor fi evaluați cu note de la 1 la 10.

Punctajul final

Punctajul final va fi media aritmetică a notelor obținute de fiecare candidat la proba scrisă și la interviu. Punctajul minim necesar obligatoriu la fiecare dintre cele două probe este 8.

Rezultatul final al procedurii va fi publicat sub forma unui clasament în ordinea descrescătoare a mediei notelor obținute la cele două(2) probe. Primul clasat va fi nominalizat/propus pentru funcția de Director Economic.

Eventualele contestații se vor depune în scris la sediul RADET Constanța în termen de 24 ore de la afișarea/comunicarea rezultatelor. Oricare concurent poate depune o contestație cu privire la modul în care au fost notate prestațiile proprii în cadrul celor două(2) probe (scris + interviu).

După finalizarea interviurilor și soluționarea eventualelor contestații, comisia de selecţie întocmeşte raportul pentru desemnarea câștigătorului, care include clasificarea candidaţilor și îl înaintează către Consiliul de Administraţie.

Informaţii suplimentare privind procesul de selecţie și rezultatele fiecărei probe pentru postul de Director Economic al RADET Constanța vor fi postate pe pagina web a societății, www. radet-constanta.ro.

Orice decalare a termenelor va fi afișată pe site în timp util. Se recomandă potențialilor candidați să urmărească zilnic acest site la rubrica ”Angajări”.

Bibliografie:

  1. OUG nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice;
  2. Legea nr. 31/1990 privind societățile comerciale actualizată și republicată;
  3. O.G. nr. 26/2013 privind întărirea disciplinei financiare;
  4. Legea nr. 215/2001 a administrației publice locale actualizată;
  5. O.M.F.P. nr. 400/2015 privind controlul financiar și controlul intern managerial;
  6. Legea nr. 227/2015 actualizată 2019 privind Codul fiscal;
  7. Legea nr. 325/2006 a serviciului public de alimentare cu energie termică;
  8. Ordonanța nr. 36 /2006 privind instituirea prețurilor locale de referință pentru energia termică furnizată populației;
  9. Ordinul nr. 2861/2009 privind aprobarea normelor metodologice pentru organizarea și efectuarea inventarierii elementelor activelor, datoriilor și capitalurilor proprii.

Pentru toate actele normative aferente bibliografiei, candidații vor avea în vedere formele modificate și completate la zi ale acestora.

CALENDRUL PROCEDURII DE SELECȚIE

Etapă Acțiune Perioadă de desfășurare
Etapa I

Dosarul de candidatură

Depunerea dosarelor de candidatură 22.05 – 24.06.2019
Verificarea dosarelor 24.06 – 26.06.2019
Afișarea rezultatelor verificării dosarelor 26.06.2019
Etapa a II-a

Proba scrisă

Desfășurarea probei scrise 01.07.2019 ora 10:30
Afișarea rezultatelor probei scrise 02.07.2019
Depunerea contesatațiilor la proba scrisă În termen de 24 de ore de la comunicarea rezultatelor
Etapa a III-a Interviu Susținerea interviului 05.07.2019 ora 10:30
Afisarea rezultatelor la interviu 05.07.2019
Depunerea contestațiilor la interviu În termen de 24 de ore de la comunicarea rezultatelor
Afișarea rezultatului final al selecției 08.07.2019

 

 

Comments

comments

Continuă să citești

Actual

Arhiepiscopia Tomisului, despre cazul preotului acuzat de pornografie infantilă: “Soția comite ilegalități pentru rezolvarea unui conflict casnic””

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Un preot din Constanța este acuzat de pornografie infantilă. Printr-un comunicat remis redacției, Arhiepiscopia Tomisului reacționează și transmite următoarele informații:

Soția preotului Florinel Apostol comite ilegalități pentru rezolvarea unui conflict casnic.

Urmare a acuzelor de pornografie infantile aduse preotului Apostol Florinel, Arhiepiscopia Tomisului precizează că a efectuat o cercetare internă asupra situației, din care a rezultat următoarele:

În familia preotului există un conflict casnic, regretabil, ce durează de ceva timp, pe rol fiind și un proces civil de divorț. Având suspiciuni de adulter la adresa soției, preotul a instalat camere în toată casa, nu doar în baie, cum eronat s-ar înțelege, cu scopul de a obține dovezi în apărarea lui.
Preotul era îngrijorat că soția ar fi putut să-i facă un rău, prin intermediul unei medicații, soția sa fiind medic. Așa se explică prezența unei camere și în baie, deoarece acolo exista dulăpiorul cu medicamente. Camera din baie avea deci rolul de a supraveghea dulăpiorul cu medicamente.
Preotul nu a avut niciodată intenția de supraveghere a sorei minore a soției, așa cum este acuzat. Imaginile obținute de camere erau destinate exclusiv protejării preotului în situația de adulter al soției. Ele nu au fost niciodată prezentate public sau postate pe medii publice de comunicare. Erau stocate în calculator doar cu acest scop unic, de a se proteja în procesul de divorț.
Soția preotului este cea care a folosit imaginile în mod ilegal, deoarece ea le-a scos din mediul privat în cel public, în mod fraudulos, accesând, tot ilegal, calculatorul preotului. Din cauza obținerii în mod fraudulos, imaginile au și fost respinse ca probă în procesul civil.
Astfel, soția preotului este cea care, de fapt, ar comite pornografia infantilă, difuzând spre public imagini cu minori.

Arhiepiscopia Tomisului vede plângerea soției ca un mijloc ilegal de a introduce un procuror în rezolvarea unui conflict casnic. Este regretabil că această problemă internă a familiei preotului a ajuns să ne afecteze și pe noi.

Detalii despre aceste acuzații incredibile, găsiți într-un articol “Ordinea.ro”:

Constanța: Un preot este acuzat de pornografie infantilă

 

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: