Casieriile și birourile de relații cu publicul ale RAJA S.A. vor fi închise marți, 15 august, de Sf. Maria, dar activitatea structurilor care asigură continuitatea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate se va desfășura fără întrerupere.
Luni, 14 august, activitatea societății se va desfășura după programul obișnuit de lucru.
Pentru eventuale disfuncționalități survenite la nivelul infrastructurii de apă și canalizare, abonații societății pot apela numărul de telefon al Dispeceratului – 0241/924, accesibil 24 de ore din 24. Echipele de intervenție sunt pregătite să acționeze cu promptitudine pentru remedierea în timp util a tuturor avariilor sau a problemelor apărute în sistem, astfel încât utilizatorii serviciilor noastre să poată beneficia de acestea la parametrii optimi.
Abonații pot folosi serviciile online pentru achitarea facturilor, precum contul de client RAJA (accesibil pe pagina web www.rajac.ro sau prin aplicația de mobil), transfer bancar, direct debit sau alte aplicații electronice. Clienții care nu au acces la soluțiile de plată la distanță pot achita facturile la punctele PayPoint/Payzone, Westaco și în incinta magazinelor „La doi Pași”.
De miercuri, 16 august, societatea își va relua programul normal de lucru.
Foto: Ilustrativ