Connect with us

Societate

Cât costă evenimentul “Ziua Constanței 2018”

Publicat

la

Primăria Constanța a postat pe pagina de internet a instituției un anunț de participare la procedura de selecție pentru susținerea din fonduri financiare nerambursabile organizarea și derularea proiectelor nonprofit de interes general “Ziua Constanței 2018”, “Ziua Copilului 2018”, “Festivalul Mamaia Copiilor”, “Filme în aer liber” și a unui “Eveniment Sportiv de Triatlon pentru amatori și prfesioniști”.

Astfel, conform documentului, Primăria Municipiului Constanţa cu sediul în B-dul Tomis nr.51, tel. 0241.485.893, îşi
propune să acorde fonduri financiare nerambursabile în anul 2018 din bugetul propriu al municipiului Constanţa, pentru susținerea din fonduri financiare nerambursabile a organizării și derulării proiectelor nonprofit de interes general „Ziua Constanței 2018”, „Ziua Copilului 2018”, „Festivalul Mamaia Copiilor”, „Filme în Aer Liber” și a unui
„Eveniment sportiv de triatlon pentru amatori și profesioniști”.

Temeiul legal: Legea nr. 350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general, O.G. nr.51/1998 privind îmbunătăţirea sistemului de finanţare a programelor, proiectelor şi acţiunilor culturale, cu modificările şi completările ulterioare și Ordinul Agenţiei Naţionale pentru
Sport nr.130/2006 privind finanţarea nerambursabilă din fonduri publice a proiectelor cluburilor sportive de drept privat şi ale asociaţiilor pe ramură de sport judeţene şi ale municipiului Bucureşti cu modificările şi completările ulterioare.

Criteriile stabilite nu pot fi schimbate pe toată durata de aplicare a procedurii de atribuire a contractului de finanţare nerambursabilă.

Valoarea fondurilor financiare solicitate şi ofertate este fermă pe toată durata contractului.

Documentaţia pentru elaborarea și prezentarea propunerii de proiect cuprinde: caietul de sarcini privind selecţia publică a ofertelor, instrucţiunile pentru ofertanţi şi formularele. Documentele pot fi descărcate online de pe site-ul www.primariaconstanta.ro.

Mai multe informații pot fi obţinute de la sediul Primăriei Municipiului Constanţa din Strada Cuza Vodă, nr.27 sau la numărul de telefon 0241.485.893.

Bugetul maxim disponibil pentru atribuirea contractului de finanţare nerambursabilă pentru susținerea proiectului nonprofit de interes general „Ziua Constanței 2018” este de 200.000 de lei inclusiv TVA.

Data limită pentru depunerea propunerilor: 13.04.2018, ora 16.00.

Documentaţia pentru elaborarea și prezentarea propunerii de proiect cuprinde: caietul de sarcini, instrucțiunile pentru ofertanți și formularele. Documentele pot fi descărcate online de pe site-ul www.primaria-constanta.ro. Mai multe informații pot fi obţinute de la sediul Primăriei Municipiului Constanţa din str. Cuza Vodă, nr.27 sau la numărul de telefon 0241/485.893.

Atribuirea contractului de finanţare nerambursabilă necesare organizării şi derulării evenimentului „Ziua Constanţei 2018” se va face de către comisia de selecție și evaluare a ofertelor, pe baza principiului “cel mai mare punctaj obţinut” în limita bugetului aprobat, punctaj realizat ca urmare a aplicării unor criterii.

Informații despre cât costă “Ziua Copilului 2018”, “Festivalul Mamaia Copiilor”, “Filme în aer liber” și a unui “Eveniment Sportiv de Triatlon pentru amatori și prfesioniști”, găsiți în link-ul de mai jos:

http://www.primaria-constanta.ro/docs/default-source/documente-pwpmc/Achizitii-publice/achizitii-publice-publicate-2018/030/anunt-evenimente-finantari-nerambursabile.pdf?sfvrsn=2

 

Comments

comments

Societate

(FOTO) Delegație din cadrul Parlamentului European, în vizită oficială în Portul Constanța

Publicat

la data de

Scris de

O delegație a Comisiei pentru Transport și Turism a Parlamentului European, din care fac parte europarlamentarul Marian-Jean Marinescu (PPE, România), Elżbieta Katarzyna Łukacijewska (PPE, Polonia) și Dorien Rookmaker (PPE, Țările de Jos), împreună cu membri ai Comisiilor pentru transporturi și infrastructură și cea pentru antreprenoriat și turism din Senatul României, a fost prezentă astăzi în Portul Constanța.

Florin Goidea, directorul general al Administrației Porturilor Maritime Constanța, a fost gazda întâlnirii dintre membrii Comisiei pentru transport și turism din cadrul Parlamentului European, parlamentarii europeni și români, care au avut discuții cu reprezentanții autorităților portuare din porturile românești, maritime și fluviale, cu reprezentanți ai operatorilor privați, ai armatorilor și autorităților locale.

Discuțiile au vizat dezvoltarea coridorului rețelei centrale de transport TEN-T, o rețea de transport transeuropeană, multimodală pe teritoriul Europei, inclusiv Strategia UE pentru Dunăre și provocările din ultima perioadă.

Comisia pentru transport și turism din cadrul Parlamentului European lucrează pentru a sprijini economia UE, pentru a asigura mobilitatea persoanelor și a mărfurilor și pentru a asigura conectivitatea tuturor regiunilor, limitând totodată orice impact negativ asupra climei și mediului.

Misiunea deputaților europeni pentru transport în România se va concretiza la lucrările comisiei pentru transport și turism a Parlamentului, în scopul actualizării regulilor UE privind rețelele TEN-T, în vigoare din 2013.

Delegația vizitează România în perioada 23-25 mai, acordă o atenție deosebită portului Constanța, regiunii Dunării de Jos și punctelor de trecere a frontierei din România către Ucraina și către Republica Moldova. Astfel, va face un bilanț al stadiului proiectelor TEN-T, pentru a evalua implementarea politicii și proiectelor Rețelei transeuropene de transport (TEN-T) în România.

La finalul vizitei în Portul Constanța, delegația a făcut un tur al portului la bordul navei Anghel Saligny.

Comments

comments

Continuă să citești

Societate

Spitalul Județean Constanța face angajări. Vezi ce posturi sunt vacante

Publicat

la data de

Scris de

Spitalul Clinic Județean de Urgență ”Sf. Apostol Andrei” Constanța organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, de execuție, vacante, de referent de specialitate I S – Serviciul achiziții. Sunt disponibile 2 posturi.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • nivelul studiilor: studii superioare economice/juridice/administrative/tehnice
  • vechime în specialitatea postului: 6 ani și 6 luni, din care minimum 1 an în domeniul achizițiilor
  • alte condiții: cunoștințe operare PC
  • alte cerințe specifice: certificat de absolvire curs expert achiziții publice, autorizat ANC, acreditat în condițiile legi.

 Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 16 iunie 2022, ora 12.00: proba scrisă;
  • 23 iunie 2022, ora 10.00: proba interviu;

Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: Spitalul Clinic Județean de Urgență ”Sf. Apostol Andrei” Constanța, (www.spitalulconstanta.ro), bd. Tomis nr. 145, județul Constanța, telefon: 0241/503.460.

Comments

comments

Continuă să citești

Societate

Polaris M Holding Constanța angajează. Vezi ce post este disponibil

Publicat

la data de

Scris de

Polaris M Holding Constanța angajează personal pentru curățenie/femeie de serviciu.

Aceasta asigură curățenia în spațiul interior (birouri etc.) al companiei.

Este vacant un post.

Cerințe: persoană muncitoare și organizată.

Informații la telefon nr. 0241/545 596, de luni până vineri, între orele 8.00 – 16.30, sau la Departamentul Comercial: str. Ștefan cel Mare, nr. 128 (zona ICIL).

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: