Conecteaza-te cu noi

Administratie

Câți bani plătește Primăria Tuzla pe serviciile de salvamar și prim ajutor în sezonul estival 2020

Published

on

ANUNŢ privind atribuirea contractului „SERVICII PUBLICE DE SALVARE ACVATICĂ – SALVAMAR DE PRIM AJUTOR, PE PLAJA TUZLA, PE DURATA SEZONULUI ESTIVAL”

  1. Categoria: Servicii sociale şi alte servicii specifice
  2. Tip contract: Prestări servicii
  3. Data publicării: 10.06.2020
  4. Cod CPV: 75252000-7 Servicii de salvare
  5. Denumirea achiziţiei: Servicii publice de salvare acvatică-salvamar şi de prim ajutor pe plaja Tuzla, pe durata sezonului estival
  6. Valoarea:

Valoarea minimă a acordului cadru pentru servicii de salvare acvatică – salvamar  şi prim ajutor este de 490.500 lei fără T.V.A

Valoarea maximă a acordului cadru pentru servicii de salvare acvatică – salvamar şi prim ajutor este de 3.375.000 fără T.V.A

Contractul subsecvent aferent perioadei 20 iunie 2020 – 15 septembrie 2020 va avea valoarea maximă de 490.500 lei fără T.V.A

Contractele subsecvente aferente perioadei 01 mai – 15 septembrie 2021, 2022 si 2023 vor avea valoari în funcţie de sumele alocate de la bugetul de stat pentru aceste servicii, valoarea maximă, cumulată a acestora fiind de 2.884.500 lei fără T.V.A

Advertisement
  1. Procedura aplicată: Anexa nr.2 la Legea nr.98/2016, privind achiziţiile publice şi a procedurilor interne aprobate – procedura de atribuire proprie
  2. Sursa de finanţare: Bugetul de stat
  3. Criteriul de atribuire: „ cel mai bun raport calitate preţ”.
  4. Adresa poştală:

Şos. Constanţei nr.80A, Localitatea: Tuzla, Cod poştal: 907295, România.

  1. Limba de redactare a ofertei: Română
  2. Condiţii contract: conform caietului de sarcini, proiectului de acord cadru şi proiectului de contract subsecvent
  3. Condiţii de participare: conform caietului de sarcini, publicat pe site-ul Primăriei comunei Tuzla: www.primaria-tuzla.ro
  4. Informaţii suplimentare: se vor solicita la sediul Primariei comunei Tuzla, sau pe adresa de e-mail primariatuzla2007@yahoo.com
  5. Depunerea ofertelor:

Oferta poate fi depusă până pe data de: 15.06.2020, ora 10:00.

  1. Deschiderea ofertelor:

Ofertele vor fi deschise pe data de: 15.06.2020, ora 14:00.

  1. Preţul: va fi exprimat în RON, fără T.V.A.
  2. Termenul de valabilitate al ofertei: Minim 90 zile

Detalii pot fi găsite aici 

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions