Conecteaza-te cu noi

Actual

Ce program au serviciile de eliberare a pașapoartelor

Published

on

Pentru o cât mai bună informare, 500 000 de pliante cu informații utile privind programul de lucru și modalitatea de accesare a acestor servicii sunt distribuite în punctele de trecere a frontierei de personalul Poliției de Frontieră Române.

Această măsură instituită în premieră de către ministrul afacerilor interne, Ion Marcel Vela, vine în sprijinul numărului mare de cetățeni români care se întorc din străinătate în perioada ce urmează pentru a petrece sărbătorile în țară.

Serviciile de eliberare a pașapoartelor din cadrul Direcției de Pașapoarte, regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor din cadrul Direcției Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor, precum și cele de eliberare a  cazierelor judiciare din cadrul Poliției Române vor avea ghișeele deschise pentru cetățenii români pe timpul sărbătorilor de iarnă, exceptând zilele de 25-26 decembrie 2019, 1 și 2 ianuarie 2020, astfel: 21 decembrie  – 09.00-15.00, 22 decembrie  – 09.00-13.00, 23-24 decembrie   – 08.00-16.00, 27 decembrie – 08.00-16.00,  28 decembrie – 09.00-15.00, 29 decembrie – 09.00-13.00, 30-31 decembrie – 08.00-16.00,  3 ianuarie 2020 – 08.00-16.00, 5 ianuarie 2020 – 09.00-13.00.

În zilele de 21, 22, 28, 29 decembrie 2019 și 4-5 ianuarie 2020, se vor elibera certificate de cazier judiciar la sediile tuturor inspectoratelor de poliției de la nivelul fiecărui județ, iar în Municipiul București, la Secția 1, Secția 8, Secția 10, Secția 14, Secția 17 și Secția 21 de sector.

Advertisement

Programul de lucru și alte informații de interes pot fi accesate inclusiv pe site-urile instituțiilor amintite, respectiv www.pasapoarte.mai.gov.ro, www.drpciv.ro, www.politiaromana.ro (secțiunea cazier), precum și pe site-urile autorităților locale în subordinea cărora funcționează serviciul public comunitar de evidență a persoanelor.

De asemenea, Poliția de Frontieră Română a pus la dispoziția cetățenilor o hartă interactivă on-line, care evidențiază punctele de trecere a frontierei române deschise traficului internațional. Aplicația oferă și informații privind timpii medii de așteptare, astfel încât să se aleagă traseul potrivit și să se evite aglomerările. Harta poate fi consultată la următorul link: politiadefrontiera.ro/ro/traficonline/.

Ministerul Afacerilor Interne, prin intermediul structurilor aflate în coordonare și subordonare, va asigura măsurile necesare pentru ca românii să petreacă sărbătorile în siguranță!

Advertisement

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions