Conecteaza-te cu noi

Administratie

Chițac le cere consilierilor să-i aprobe organigrama și statul de funcții. Aproape 500 de posturi sunt în aparatul de specialitate al primarului

Published

on

Primarul Constanței, Vergil Chițac, le va propune consilieri locali aprobarea proiectului de hotărâre privind aprobarea organigramei și statului de funcții ale Primăriei municipiului Constanța. Potrivit documentului, numărul maxim de posturi pentru municipiul Constanța este de 1.170 și este repartizat după cum urmează:

Aparatul de specialitate al primarului are 800 de posturi din care sunt utilizate 474 de posturi în aparatul de specialitate al primarului, 249 de posturi la Serviciul Public de Impozite și Taxe și 24 de posturi la Muzeul de Artă Populară Direcția de Evidență a Populației – 48 de posturi. Compartimentul pentru implementare proiecte cu finanțare din fonduri externe nerambursabile – 10 posturi. Direcția de Poliția Locală – 311 posturi. Șofer de microbuz – 1 post.

Față de structura anterioară, au fost înființate două posturi de consilier la cabinetele celor doi viceprimari. Compartimentele comunicare și relații mass media, cu 6 posturi, și Compartimentul relații externe și investitori, cu 4 funcții publice, se vor reorganiza și vor forma un singur compartiment Birou relații internaționale și comunicare, cu 7 posturi. De asemenea, dispare Compartimentul juridic contencios, cu 10 funcții publice, și apare Biroul juridic contencios și punerea în aplicare a hotărârilor judecătorești, cu 9 funcții. O altă entitate nou înființată este Biroul legislație, contracte, avize de legalitate și legile proprietății, cu 10 posturi, în urma desființării Compartimentului contracte, avizări și legile proprietății, cu 10 posturi, și Compartimentul Secretariat tehnic, cu 3 posturi.

În plus, se va înființa în subordinea primarului municipiului Constanța Compartimentul Personal navigant și diaspora care va avea în structura sa o funcție publică nou înființată de inspector clasa I gradul asistent.

Advertisement

Un alt Birou care va fi înființat este cel de publicitate, care va avea în structura sa 6 funcții publice: una de conducere, patru de inspector clasa I gradul superior și o funcție publică inspector clasa I gradul asistent.

În cadrul Direcției de urbanism, care se redimensionează de la 59 la 42 de posturi, se va înființa o funcție publică de conducere de director executiv adjunct.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions