Conecteaza-te cu noi
SEAS

Administratie

CJ Constanța cumpără serviciu de elaborare a Planului de menținere a calității aerului. O achiziție de 135.000 de lei!

Published

on

Conducerea Consiliului Județean Constanța anunță că este interesată să cumpere Serviciu de realizare a unui Studiu și asigurare asistență tehnică pentru elaborarea Planului de menținere a calității aerului în județ.

Obiectul prezentei achiziții publice îl reprezintă prestarea serviciilor de realizare a studiului privind menținerea calității aerului în județul Constanța.

Valoarea totală a achiziției este de 135.800 de lei, valoarea inițială a contractului este de 147.800 de lei.

Conform documentului postat pe pagina de internet a Consiliului Județean Constanța, descrierea achiziției publice este următoarea:

“Consiliul Judetean Constanta intentioneaza sa achizitioneze Servicii de realizare a Studiului şi asigurare de asistenţă tehnică pentru elaborarea Planului de menţinere a calităţii aerului în judeţul Constanţa (PMCA – județul Constanța). Activităţile/ serviciile desfăşurate de prestator vor include asistenţa tehnică pe perioada elaborării Planului de menţinere a calităţii aerului în judeţul Constanţa, în vederea avizării acestuia de către APM şi aprobării prin hotărâre CJC, participare la şedinţele Comisiei Tehnice, sprijin în elaborarea PMCA în jud Constanţa, modificare/ completare ca urmare a observaţiilor primite din partea entităţilor implicate şi/sau a modificărilor legislative, elaborarea propunerii PMCA, a formei finale şi a Studiului aferent. Planul de menţinere a calităţii aerului se va realiza cu respectarea cadrului legislativ aplicabil în vigoare, astfel: I. Realizarea Studiului pentru elaborarea Planului de menţinere a calităţii aerului în judeţul Constanţa.Prestatorul va elabora şi furniza achizitorului Studiul pentru realizarea PMCA în judConstanţa, cu respectarea legislaţiei aplicabile în vigoare, conform termenelor/ condiţiilor din prezentul Caiet de sarcini.În conformitate cu art. 33 din Anexa la H.G. nr. 257/2015, PMCA în judeţul Constanţa se poate realiza „pe baza unui studiu elaborat de către persoane fizice şi juridice autorizate care deţin certificat de înscriere în Registrul naţional al elaboratorilor de studii pentru protecţia mediului în conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare. Se vor respecta prevederile legale în vigoare, Ordin Ministerului Mediului, Apelor şi Pădurilor nr. 1134/2020 aprobarea condiţiilor de elaborare a studiilor de mediu. lI. Elaborarea propunerii de Plan de menţinere a calitătii aerului în judeţul Constanţa.Pe baza informaţiilor obţinute prin Studiu se va elabora propunerea de Plan de menţinere a calităţii aerului având la bază măsuri care să asigure conformarea cu cerinţele naţionale şi europene privind încadrarea în valorile limită/ ţintă pentru concentraţiile de poluanţi şi eliminarea neconformităţilor semnalate în procedurile de infringement pentru calitatea aerului. Planul de menţinere a calităţii aerului în judeţul Constanţa va fi structurat astfel încât să respecte şi să cuprindă informaţiile prevăzute de legislaţia aplicabilă în vigoare şi conform Anexei din Hotărârea de Guvern nr. 257/2015 privind aprobarea Metodologiei de elaborare a planurilor de calitate a aerului, a planurilor de acțiune pe termen scurt și a planurilor de menținere a calitatii aerului. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informații suplimentare, numai prin SICAP, cu cel mult 9 zile inainte de data limită de depunere stabilita pentru depunerea ofertelor, conf art. 160 alin. (1) si alin. (2) din Legea 98/2016. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut anterior, răspunsurile Autoritatii contractante vor fi publicate in SICAP in a 5-a zi inainte de data limită de depunere a ofertelor, conf. art. 161 alin.(1) din Legea 98/2016, Autoritatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare sau la un alt termen decat cel stabilit.”

Procedura este una simplificată, iar licitația nu este una electronică.

Termenul de formulare a contestaţiei este cel prevăzut la art. 8 din Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii

Data expedierii prezentului anunț este 08.01.2024.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions