Conecteaza-te cu noi

Politica

CJC cumpără serviciu de dezinsecție, dezinfecție și deratizare pentru sediile administrației județene

Published

on

Conducerea Consiliului Județean Constanța a postat pe pagina oficială a administrației județene un anunț prin care informează că intenționează să achiziționeze servicii de dezinsecție, dezinfecţie și deratizare la imobile aparţinând autorității județene.

Conform documentului, serviciile de dezinfecţie si de dezinsecţie – se vor executa trimestrial (2 prestaţii într-o perioada de 6 luni) pentru suprafeţele interioare ale imobilelor; Serviciile de deratizare – se vor executa semestrial (1 prestaţii intr-o perioada de 6 luni) pentru suprafeţele interioare ale imobilelor.
Imobilele pentru care se achiziţionează serviciile:
1. Consiliul Judeţean Constanta – Bd. Tomis nr. 51
2. Imobil L4-Ai.Magnoliei, nr. 2, Bl. L4,
3. Centru Militar Zonal – Str. Mircea cel Batran, nr. 106
4. Pavilion Expoziţional Constanta – Bd. Mamaia, nr. 331 A
5. Centrul de excelenta in turism si servicii Tomis, Str. Nicolae Titulescu, nr. 32

Achiziția este directă și va fi achitată din bugetul județean.

Pot participa toţi operatorii economici interesaţi indiferent dacă aceştia deţin sau nu cont în SEAP. Operatorii economici interesati pot posta oferta de pret totala in sistemul electronic SEAP, sectiunea catalogul produse/servicii/lucrari. Autoritatea contractanta va achiziţiona serviciile de mai sus respectând prevederile art. 43 din HG 395/2016. Ofertantul desemnat câştigător va posta oferta în SEAP, în condiţiile în care deţine cont. În cazul în care ofertantul selectat nu va îndeplini condiţiile de participare sau refuză încheierea contractului, va fi selectat/contactat operatorul economic situat pe următorul loc, în baza criteriului de adjudecare.

Advertisement

Criteriul de adjudecare este prețul cel mai scăzut, iar data limită până la care se primesc ofertele este 25 august a.c.

Toţi operatorii economici interesaţi vor transmite ofertele pe adresa de e-mail: licitatii@cjc.ro sau la Registratura CJC cu scrisoare de înaintare, conform modelului anexat (Formular 1), până la data limită de depunere a ofertelor.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions