Conecteaza-te cu noi

Societate

CNAS scoate la concurs 36 de posturi de director general. Funcția este vacantă și la Constanța

Published

on

Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, din Bucureşti, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de conducere, vacante, de director general, la:

C.A.S. Alba, C.A.S. Arad. C.A.S. Argeș, C.A.S. Bihor. C.A.S. Botoșani, C.A.S. Brăila, C.A.S. Brașov, C.A.S. Buzău, C.A.S. Caraș-Severin, C.A.S. Călărași, C.A.S. Constanța, C.A.S. Covasna, C.A.S. Dâmbovița, C.A.S. Dolj, C.A.S. Galați. C.A.S. Giurgiu. C.A.S. Gorj. C.A.S. Harghita, C.A.S. Hunedoara, C.A.S. Ialomița. C.A.S, Ilfov,C.A.S. Mureș, C.A.S. Mehedinți, C.A.S. Neamț, C.A.S. Olt, C.A.S. Prahova, C.A.S. Satu Mare, C.A.S. Sălaj, C.A.S. Suceava, C.A.S. Teleorman, C.A.S. Timiș, C.A.S. Vaslui, C.A.S. Vâlcea, C.A.S. Vrancea, Casei de Asigurări de Sănătate a Municipiului București, Casei Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranței Naționale și Autorității Judecătorești.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • pregătirea profesională și experiența necesară executării operațiunilor specifice postului:
  • pregătire de bază – studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
  • pregătire complementară/managerială în domeniul de activitate al candidatului sau în sistemul de sănătate: cursuri de perfecționare/ specializări/competențe/master/doctorat (dovedite prin acte);
  • vechime în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea funcției – minimum 7 ani (carnet de muncă – copie legalizată sau orice alt înscris doveditor în acest sens);
  • activitate desfășurată în funcții de conducere de minimum 2 ani;
  • candidații vor prezenta o recomandare de la ultimul loc de muncă;
  • candidații vor prezenta un curriculum vitae din care să rezulte activitatea desfășurată:
  • candidații vor prezenta planul de management din care să rezulte abilitățile lor manageriale, adaptate standardelor de performanță și indicatorii de referință asociați pentru îndeplinirea obligațiilor asumate pentru postul de director general în sistemul asigurărilor sociale dc sănătate;
  • să aibă capacitate dc exercițiu deplină (dovedită prin declarație notarială):
  • să fie apți din punct de vedere medical pentru exercitarea funcției; starea de sănătate va fi dovedită prin examen medical și act doveditor:
  • să nu fi suferit condamnări penale definitive pentru fapte care i-ar face incompatibili cu funcția (dovada făcându-se prin cazier judiciar și declarație notarială că nu a suferit condamnări penale, indiferent dacă acestea au fost amnistiate sau grațiate);
  • să nu fi fost sancționați pentru încălcarea dispozițiilor legale în domeniul fiscal – dovada prin cazier fiscal;
  • să prezinte acte de identitate valabile, din care să reiasă că sunt cetățeni români, cu domiciliul stabil în România, emise dc autoritatea competenta;
  • să aibă calitatea de asigurați în sistemul asigurărilor sociale de sănătate potrivit legii.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 04 iunie 2021, ora 14.30: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 16 iunie 2021, ora 10.00 – proba scrisă – la Amfiteatrul Spitalului Universitar de Urgență București din București. Splaiul Independenței nr. 169;
  • data și ora interviului va fi comunicată ulterior – la sediul C.N.A.S. din București, Calea Călărașilor nr. 248, bl. S19, sectorul 3.

Planul de management ce va fi prezentat în cadrul interviului, va fi depus în formă scrisă odată cu dosarul de înscriere la concurs.

Planul de management va fi elaborat pentru perioada mandatului, luând în calcul indicatorii pentru un an bugetar.

Advertisement

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la la sediul C.N.A.S., respectiv la sediul C.A.S. Alba, C.A.S. Arad, C.A.S. Argeș, C.A.S. Bihor, C.A.S. Botoșani, C.A.S. Brăila, C.A.S. Brașov, C.A.S. Buzău, C.A.S. Caraș Severin, C.A.S. Călărași, C.A.S. Constanța, C.A.S. Covasna, C.A.S. Dâmbovița, C.A.S. Dolj, CA..S. Galați, CA..S. Giurgiu, C.A.S. Gorj, C.A.S. Harghita, C.A.S. Hunedoara, C.A.S. Ialomița, C.A.S. Ilfov, C.A.S. Mureș, C.A.S. Mehedinți, C.A.S. Neamț, C.A.S. Olt, C.A.S. Prahova, C.A.S. Satu Mare, C.A.S. Sălaj, C.A.S. Suceava, C.A.S. Teleorman, C.A.S. Timiș, C.A.S. Vaslui, CAS. Vâlcea, CAS. Vrancea, Casei de Asigurări de Sănătate a Municipiului București, Casei Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranței Naționale și Autorității Judecătorești, unde acestea sunt afișate, pe pagina de internet a C.N.A.S., respectiv a caselor de asigurări de sănătate menționate, precum și la Direcția Resurse Umane, Salarizare și Evaluare Personal a C.N.A.S., telefon 0372309240, DRUSEP, adresa de email catalin.cirstea@casan.ro.

Precizăm că un prim concurs pentru ocuparea funcțiilor de director general la casele de asigurări a fost deja organizat dar numai cinci posturi au fost ocupate.  Este vorba despre județele Maramureș, Iași, Cluj, Tulcea și Bistrița Năsăud. Acestea au fost ocupate de:

Advertisement

CAS Maramureș – Carmen Eleonora Prodan

CAS Iași – Gheorghe Radu Țibichi

CAS Cluj – Lucia Luminița Brustur Chirilă

CAS Tulcea – Eugenia Vasile

CAS Bistrița Năsăud – Vilhelm Szekely

Advertisement

La conducerea CAS Constanța este director interimar ec. Marinel Ciobanu.  El nu s-a încris la concursul pentru ocuparea funcției vacante.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions