Connect with us

Administratie

Concurs de angajare la Primăria Ovidiu. Vezi ce condiții trebuie îndeplinite

Publicat

la

U.A.T. orașul Ovidiu, județul Constanţa, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale, de conducere, vacante, de șef serviciu voluntar pentru situații de urgență.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • nivelul studiilor: studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă
  • vechime în muncă: minimum 7 ani
  • să fie apt din punct de vedere fizic, medical și psihologic
  • certificat/adeverință că a urmat un curs de formare profesională în ocupația de șef serviciu voluntar pentru situații de urgență
  • să dețină avizul inspectoratului competent teritorial potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 6 din Ordinul nr. 75/2019 pentru aprobarea criteriilor de performanță privind constituirea, încadrarea și dotarea serviciilor voluntare și a serviciilor private pentru situații de urgență
  • domiciliu stabil în orașul Ovidiu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
  • 30 iunie, ora 10.00: proba scrisă;
  • 5 iulie, ora 9.00: proba de evaluare aptitudini fizice, conform baremului din anexa nr. 3 la Ordinul nr.75/2019 – criteriile de performanță privind constituirea, încadrarea și dotarea serviciilor voluntare și a serviciilor private pentru situații de urgență;
  • data și ora interviului se vor comunica ulterior.

Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare: U.A.T. Ovidiu (www.primariaovidiu.ro), Strada Sănătății nr. 7, județul Constanţa, telefon: 0241/255.340, int. 110, fax: 0241255341, Compartiment resurse umane și e-mail: primariaovidiu@gmail.com

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Primar din județul Constanța, CONDAMNAT la 2 ani și 4 luni de ÎNCHISOARE CU SUSPENDARE pentru fals intelectual și instigare la fals intelectual

Publicat

la data de

Scris de

După Valentin Vrabie de la Medgidia, un alt primar din județul Constanța este condamnat la închisoare pentru fals intelectual. De data aceasta este vorba despre Dumitru Timofte, primarul comunei Nicolae Bălcescu, condamnat în primă instanță la doi ani și patru luni de închisoare cu suspendare pentru fals intelectual și instigare la fals intelectual.

Curtea de Apel Constanța a stabilit primul termen în apelul dosarului în care Dumitru Timofte este acuzat de fals intelectual și de instigare la fals intelectual la data de 12 ianuarie 2023. a fost condamnat în primă instanță la la doi ani și patru luni de închisoare cu suspendare!

Oricare va fi decizia Curții de Apel Constanța, aceasta va fi definitivă.

Dosarul a fost instrumentat de procurorii Parchetului de pe lângă Tribunalul Constanţa.

Probatoriul administrat în cauză a relevat, ca stare de fapt, că inculpatul Dumitru Timofte, în calitate de primar al comunei Nicolae Bălcescu, a semnat şi a atestat, în mod nereal, în cuprinsul adresei nr.10177 din 02.11.2017, în numele Primăriei Nicolae Balcescu, împrejurarea faptului că, în cadrul şedinţei de consiliu local din data de 18.10.2017, s-a aprobat un schimb de terenuri agricole între Consiliul Local/Primăria Comunei Nicolae Bălcescu şi o societate comercială, adresă ce a fost depusă ulterior şi într-un dosar penal aflat pe rolul Parchetului de pe lângă Judecătoria Constanţa, notează jurnaliștii de la Ziua de Constanța.

În acelaşi timp, inculpatul Timofte Dumitru folosindu-şi autoritatea dată de funcţia pe care o avea, a exercitat presiuni asupra inculpatei Petcu Mihaela, să semneze şi să atestate, în mod nereal, în cuprinsul adresei nr.10177 din 02.11.2017, în numele Primăriei Nicolae Balcescu, împrejurarea faptului că, în cadrul şedinţei de consiliu local din data de 18.10.2017, s-a aprobat schimbul de terenuri agricole, precum şi să consemneze în cuprinsul procesului-verbal de şedinţă a consiliului local Nicolae Bălcescu din 18.10.2017, aceeaşi împrejurare respectiv că, s-a aprobat schimbul de terenuri sus-menţionat, document ce ulterior a fost depus şi la Instituţia Prefectului Judeţului Constanţa – Comisia de Fond Funciar.

Inculpata Petcu Mihaela a recunoscut săvârşirea infracţiunilor ce i se reţin în sarcină – fals intelectual – şi a încheiat acord de  recunoaştere a vinovăţiei.

Inculpatul Puşcaşu Constantin a recunoscut săvârşirea infracţiunii ce i se reţine în sarcină – fals intelectual – şi a încheiat acord de recunoaştere a vinovăţiei.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Atenție unde opriți sau staționați! Poliția Locală Constanța a ridicat alte 17 autoturisme

Publicat

la data de

Scris de

Polițiștii locali cu atribuții în domeniul circulației pe drumurile publice din cadrul Serviciului Rutier al Direcției Generale Poliția Locală Constanța au desfășurat zilele trecute o acțiune pe raza municipiului Constanța pentru depistarea și sancționarea conducătorilor auto care nu respectă prevederile O.U.G. 195/2002R privind oprirea sau staționarea autovehiculelor.  

Au fost aplicate 137 de sancțiuni contravenționale în valoare de 43.320 lei și 220 de puncte de penalizare în conformitate cu prevederile Codului Rutier. De asemenea, ca urmare a staționării neregulamentare, au fost ridicate 17 autovehicule de pe partea carosabilă a drumului public.  

“Polițiștii locali desfășoară în mod constant astfel de acțiuni pentru asigurarea fluenței pe drumurile publice, pentru desfășurarea în siguranță a circulației rutiere, precum și pentru ocrotirea vieții și a sănătății participanților la trafic. Le mulțumim tuturor celor care ne-au semnalat problemele întâlnite și îi rugăm să facă în continuare acest lucru la numerele de telefon 0241.484.205 și 0341/922-dispecerat Direcția Generală Poliția Locală sau la adresa de mail politia.locala@primaria-constanta.ro”, transmite Biroul de presă al Primăriei municipiului Constanța. 

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Continuă programul de reabilitare a infrastructurii pietonale din zonele rezidențiale ale municipiului Constanța

Publicat

la data de

Scris de

Lucrări de reabilitare a zonei destinate circulației pietonilor în cartierele Constanței

Primăria Municipiului Constanța, prin SC Confort Urban SRL, continuă programul de modernizare a infrastructurii pietonale din zonele rezidențiale.

Pe strada Flămânda, se montează pavele moderne, după ce terenul a fost consolidat și au fost montate borduri noi.

Simultan, pe aleea Romaniței continuă procesul de reconfigurare a zonei delimitate de blocurile C1 și C2. Se construiesc alei pietonale. Bordurile deteriorate au fost înlocuite cu unele noi iar suprafețele au fost pregătite pentru asfaltare.

De asemenea, pe strada Biruinței se desfășoară lucrări de reconfigurare a trotuarelor. Pe sectorul delimitat de strada Barbu Ștefănescu Delavrancea și strada Izvor se resistematizează zona pietonală și sunt amenajate noi parcări.

Facem din nou apel către conducătorii auto să nu parcheze mașinile în zonele în care se efectuează lucrări, pentru a nu îngreuna accesul utilajelor.

Foto: Ilustrativ

 

 

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: