Connect with us

Administratie

Consiliul Județean Constanța, în ședință ordinară. Vezi lista de proiecte

Publicat

la

Consiliul Județean Constanța este convocat de președintele Mihai Lupu în ședință ordinară pentru 20 ianuarie, întâlnire ce se va desfăşura în sistem videoconferinţă.

Iată ordinea de zi:

  1. Proiectul de hotărâre privind aprobarea proceselor-verbale ale şedinţelor Consiliului Judeţean Constanţa desfăţurate la datele: 17 decembrie 2020 şi 21 decembrie 2020.
  2. Proiectul de hotărâre privind constatarea încetării de drept a mandatului de consilier judeţean al domnului Marian Cruşoveanu, precum şi vacantarea locului de consilier judeţean.
  3. Proiectul de hotărâre privind constatarea încetării de drept a mandatului de consilier judeţean al domnului Marius-Horia Ţuţuianu, precum şi vacantarea locului de consilier judeţean.
  4. Proiectul de hotărâre privind constatarea încetării de drept a mandatului de consilier judeţean al domnului Bola Bogdan Alexandru, precum şi vacantarea locului de consilier judeţean.
  5. Proiectul de hotărâre privind constatarea încetării de drept a mandatului de consilier judeţean al domnului Negoi Remus Eugen, precum şi vacantarea locului de consilier judeţean.
  6. Proiectul de hotărâre privind darea în folosinţă gratuită către Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sf. Apostol Andrei” Constanţa a unor echipamente medicale, în vederea dotării Compartimentului de Terapie Intensivă Neonatală din cadrul Secţiei de Neonatologie.
  7. Proiectul de hotărâre privind modificarea componenţei Comisiei pentru Protecţia Copilului Constanţa.
  8. Proiectul de hotărâre privind aprobarea salariilor de bază aferente anului 2021 pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul Direcţiei Generale de Evidenţă a Persoanelor Constanţa.
  9. Proiectul de hotărâre privind aprobarea proiectului „Dotarea centrelor sociale din cadrul DGASPC Constanţa în vederea consolidării capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19” şi a indicatorilor tehnico-economici aferenţi.
  10. Proiectul de hotărâre privind organizarea reţelei şcolare de învăţământ special liceal şi postliceal din judeţul Constanţa, pentru anul şcolar 2021-2022.
  11. Proiectul de hotărâre privind desemnarea unui reprezentant al Consiliului Judeţean Constanţa în Consiliul Consultativ al Inspectoratului Şcolar Judeţean Constanţa.
  12. Proiectul de hotărâre privind modificarea şi completarea Hotărârii Consiliului Judeţean Constanţa nr.79/18.02.2020.
  13. Proiectul de hotărâre privind respingerea plângerii prealabile formulate de Fundaţia Judeţeană pentru Tineret Constanţa împotriva Hotărârii Consiliului Judeţean Constanţa nr.355/17.12.2020.
  14. Proiectul de hotărâre privind încetarea dreptului de administrare constituit în favoarea Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă „Sf. Apostol Andrei” Constanţa, asupra imobilului (teren+construcţii) Secţie exterioară Dermato-Venerice Agigea, situat în str. Sudului nr.8, Municipiul Constanţa, Judeţ Constanţa.
  15. Proiectul de hotărâre privind transmiterea unor spaţii din imobilul situat în str. Mircea cel Bătrân nr. 104B, Municipiul Constanţa, Judeţ Constanţa, proprietate publică a Judeţului Constanţa, în administrarea Centrului Cultural Judeţean Constanţa „Teodor T. Burada”.
  16. Proiectul de hotărâre privind aprobarea trecerii bunurilor imobile Clădire C1, Clădire C2 şi Clădire C3 situate în municipiul Constanţa, str. Semănătorului nr.8, din domeniul public al Judeţului Constanţa şi administrarea Consiliului Judeţean Constanţa în domeniul privat al Judeţului Constanţa şi administrarea Consiliului Judeţean Constanţa şi desfiinţarea acestora prin demolare.
  17. Proiectul de hotărâre privind punerea în aplicare a prevederilor Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 70/2020 în domeniul transportului rutier judeţean de persoane, prin curse regulate, în Judeţul Constanţa.
  18. Proiectul de hotărâre privind aprobarea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Constanţa, începând cu 01.01.2021.
  19. Proiectul de hotărâre privind acordarea unui ajutor financiar domnului Chiriac Doru Liviu.
  20. Proiectul de hotărâre privind acodarea unui ajutor financiar doamnei Afloarei Maria.
  21. Proiectul de hotărâre privind aprobarea costului mediu lunar de întreţinere, a contribuţiei lunare de întreţinere datorate de beneficiarii, aparţinătorii, susţinătorii şi/sau reprezentanţii legali ai acestora, pentru serviciile furnizate de Unitatea de Asistenţă Medico-Socială Agigea în anul 2021, precum şi procedura de stabilire şi de încasare a contribuţiei lunare de întreţinere.
  22. Proiectul de hotărâre privind aprobarea Organigramei şi a Statului de funcţii de la Teatrul de Stat Constanţa.
  23. Proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare, a Organigramei şi Statului de funcţii pentru Regia Autonomă Judeţeană de Drumuri şi Poduri Constanţa în reorganizare judiciară, in judicial reorganisation, en redressment.
  24. Proiectul de hotărâre privind aprobarea propunerii de schimbare a destinaţiei bunului imobil, proprietate publică a judeţului Constanţa, situat în strada Medeea nr. 25 A, municipiul Constanţa, judeţul Constanţa.
  1. Proiectul de hotărâre privind utilizarea execedentului bugetar aferent anilor precedenţi.

 

Comments

comments

Administratie

Cinci noi medici pediatri vor asigura gărzi permanente la Centrul de Sănătate din Năvodari

Publicat

la data de

Scris de

Cinci medici pediatri au început din această lună activitatea la punctul UPU-SMURD din cadrul Centrului Multifuncțional de Sănătate Năvodari, urmând să asigure permanența pentru micuții pacienți care au nevoie rapidă de un consult medical.

Examenul pentru posturile disponibile s-a finalizat luna trecută, fiind ocupate 5 din cele 6 posturi scoase la concurs de către conducerea Spitalului Clinic Județean de Urgență Constanța.

„Noilor medici le urăm bun venit în echipă și spor la treabă! Centrul Multifuncțional de Sănătate Năvodari face parte din structura SCJU “Sf. Apostol Andrei” Constanța și oferă servicii medicale gratuite în regim ambulatoriu dar și în regim de urgență, în cadrul punctului extern UPU-SMURD, doar pentru cazurile care reprezintă urgențe  minore. Cazurile grave vor fi redirecționate către Unitatea Primiri Urgențe din cadrul SCJU Constanța.“, notează conducerea Spitalului Județean.

Conducerea Primăriei Năvodari notează că le urează bun venit și mult succes celor cei 5 medici pediatri vor asigura permanența pentru micuții pacienți care au nevoie rapidă de un consult medical, la punctul UPU-SMURD Năvodari din cadrul Centrului de Sănătate Multifuncțional! În cadrul punctului extern de lucru UPU-SMURD Năvodari sunt tratate urgențele minore pediatrice, pacienții în stare gravă sau cu risc de agravare (cazurile de cod galben și roșu) vor fi preluați și transportați direct către UPU Constanța.

„Obiectiv îndeplinit: 5 noi medici pediatri la Năvodari, gărzi permanente pe Pediatrie la Centrul de Sănătate. Le urez bun venit și mult succes celor 5 noi medici pediatri care, începând de astăzi, s-au alăturat echipei UPU-SMURD Năvodari din cadrul Centrului de Sănătate. Astfel, cu data de astăzi, orașul Năvodari va avea 24h/24h, 7 zile/săptămână, servicii medicale pe Urgență Pediatrie. Puteți veni cu cei mici la spitalul nostru la orice oră, vor fi gărzi permanente! Bine de știut: Pacienții în stare gravă sau cu risc de agravare (cazurile de cod galben și roșu) vor fi preluați și transportați direct către UPU Constanța.“, a spus primarul Florin Chelaru.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Primăria Năvodari angajează îngrijitori pentru persoane vârstnice la domiciliu

Publicat

la data de

Scris de

Viceprimarul orașului Năvodari, Costel Aurelian Dumitrașcu, anunță că autoritatea publică locală angajează îngrijitori pentru persoane vârstnice la domiciliu.

„Este nevoie să suplimentăm personalul din cadrul Direcției Asistență Socială, Compartimentul de Îngrijire Vârstnici la domiciliu. Îngrijitorii din cadrul Unității acordă beneficiarilor care și-au pierdut autonomia funcțională din cauze fizice sau psihice, sprijin pentru asigurarea igienei corporale, îmbrăcare și dezbrăcare, hrănire și hidratare, asigurarea igienei eliminărilor, transfer și mobilizare, comunicare, prepararea hranei, efectuarea de cumpărături, activități de menaj, spălătorie și altele. În această perioadă, puteți depune dosarele pentru ocuparea unor posturi vacante scoase la concurs de către Primăria Năvodari.“, spune Primăria.

Iată anunțul complet al Primăriei:

Anunt organizare concurs pentru ocupare posturi vacante contractuale, in data de 21 iulie 2022 (proba scrisă și proba practică)

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Constanța. Mai multe mașini abandonate pe domeniul public, ridicate de Poliția Locală

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Constanța anunță că în perioada 27 – 29 iunie, Direcția Generală Poliția Locală a desfășurat o nouă acțiune de eliberare a domeniului public de vehiculele abandonate și fără stăpân. Astfel, din cele 26 de autovehicule pentru care primarul Vergil Chițac semnase dispoziție de ridicare de pe domeniul public, conform Legii nr. 421/2002 privind regimul juridic al vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparținând domeniului public sau privat al statului ori al unităților administrativ-teritoriale, 12 autovehicule au fost ridicate de proprietari, iar 14 au fost ridicate și depozitate într-un spațiu special amenajat de reprezentanții municipalității.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: