Connect with us

Administratie

Consiliul Județean Constanța, în ședință ordinară. Vezi lista de proiecte

Tatian Iorga

Publicat

la

Consiliul Județean Constanța este convocat de președintele Mihai Lupu în ședință ordinară pentru 20 ianuarie, întâlnire ce se va desfăşura în sistem videoconferinţă.

Iată ordinea de zi:

  1. Proiectul de hotărâre privind aprobarea proceselor-verbale ale şedinţelor Consiliului Judeţean Constanţa desfăţurate la datele: 17 decembrie 2020 şi 21 decembrie 2020.
  2. Proiectul de hotărâre privind constatarea încetării de drept a mandatului de consilier judeţean al domnului Marian Cruşoveanu, precum şi vacantarea locului de consilier judeţean.
  3. Proiectul de hotărâre privind constatarea încetării de drept a mandatului de consilier judeţean al domnului Marius-Horia Ţuţuianu, precum şi vacantarea locului de consilier judeţean.
  4. Proiectul de hotărâre privind constatarea încetării de drept a mandatului de consilier judeţean al domnului Bola Bogdan Alexandru, precum şi vacantarea locului de consilier judeţean.
  5. Proiectul de hotărâre privind constatarea încetării de drept a mandatului de consilier judeţean al domnului Negoi Remus Eugen, precum şi vacantarea locului de consilier judeţean.
  6. Proiectul de hotărâre privind darea în folosinţă gratuită către Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă „Sf. Apostol Andrei” Constanţa a unor echipamente medicale, în vederea dotării Compartimentului de Terapie Intensivă Neonatală din cadrul Secţiei de Neonatologie.
  7. Proiectul de hotărâre privind modificarea componenţei Comisiei pentru Protecţia Copilului Constanţa.
  8. Proiectul de hotărâre privind aprobarea salariilor de bază aferente anului 2021 pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul Direcţiei Generale de Evidenţă a Persoanelor Constanţa.
  9. Proiectul de hotărâre privind aprobarea proiectului „Dotarea centrelor sociale din cadrul DGASPC Constanţa în vederea consolidării capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19” şi a indicatorilor tehnico-economici aferenţi.
  10. Proiectul de hotărâre privind organizarea reţelei şcolare de învăţământ special liceal şi postliceal din judeţul Constanţa, pentru anul şcolar 2021-2022.
  11. Proiectul de hotărâre privind desemnarea unui reprezentant al Consiliului Judeţean Constanţa în Consiliul Consultativ al Inspectoratului Şcolar Judeţean Constanţa.
  12. Proiectul de hotărâre privind modificarea şi completarea Hotărârii Consiliului Judeţean Constanţa nr.79/18.02.2020.
  13. Proiectul de hotărâre privind respingerea plângerii prealabile formulate de Fundaţia Judeţeană pentru Tineret Constanţa împotriva Hotărârii Consiliului Judeţean Constanţa nr.355/17.12.2020.
  14. Proiectul de hotărâre privind încetarea dreptului de administrare constituit în favoarea Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă „Sf. Apostol Andrei” Constanţa, asupra imobilului (teren+construcţii) Secţie exterioară Dermato-Venerice Agigea, situat în str. Sudului nr.8, Municipiul Constanţa, Judeţ Constanţa.
  15. Proiectul de hotărâre privind transmiterea unor spaţii din imobilul situat în str. Mircea cel Bătrân nr. 104B, Municipiul Constanţa, Judeţ Constanţa, proprietate publică a Judeţului Constanţa, în administrarea Centrului Cultural Judeţean Constanţa „Teodor T. Burada”.
  16. Proiectul de hotărâre privind aprobarea trecerii bunurilor imobile Clădire C1, Clădire C2 şi Clădire C3 situate în municipiul Constanţa, str. Semănătorului nr.8, din domeniul public al Judeţului Constanţa şi administrarea Consiliului Judeţean Constanţa în domeniul privat al Judeţului Constanţa şi administrarea Consiliului Judeţean Constanţa şi desfiinţarea acestora prin demolare.
  17. Proiectul de hotărâre privind punerea în aplicare a prevederilor Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 70/2020 în domeniul transportului rutier judeţean de persoane, prin curse regulate, în Judeţul Constanţa.
  18. Proiectul de hotărâre privind aprobarea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Constanţa, începând cu 01.01.2021.
  19. Proiectul de hotărâre privind acordarea unui ajutor financiar domnului Chiriac Doru Liviu.
  20. Proiectul de hotărâre privind acodarea unui ajutor financiar doamnei Afloarei Maria.
  21. Proiectul de hotărâre privind aprobarea costului mediu lunar de întreţinere, a contribuţiei lunare de întreţinere datorate de beneficiarii, aparţinătorii, susţinătorii şi/sau reprezentanţii legali ai acestora, pentru serviciile furnizate de Unitatea de Asistenţă Medico-Socială Agigea în anul 2021, precum şi procedura de stabilire şi de încasare a contribuţiei lunare de întreţinere.
  22. Proiectul de hotărâre privind aprobarea Organigramei şi a Statului de funcţii de la Teatrul de Stat Constanţa.
  23. Proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare, a Organigramei şi Statului de funcţii pentru Regia Autonomă Judeţeană de Drumuri şi Poduri Constanţa în reorganizare judiciară, in judicial reorganisation, en redressment.
  24. Proiectul de hotărâre privind aprobarea propunerii de schimbare a destinaţiei bunului imobil, proprietate publică a judeţului Constanţa, situat în strada Medeea nr. 25 A, municipiul Constanţa, judeţul Constanţa.
  1. Proiectul de hotărâre privind utilizarea execedentului bugetar aferent anilor precedenţi.

 

Comments

comments

Administratie

Mai multe străzi din comuna Tuzla, ÎNCHISE pentru lucrări – lista completă

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Reșit Taner, primarul comunei Tuzla, informează locuitorii că mai multe străzi din localitate vor fi închise pentru efectuarea mai multor lucrări.

“Stimaţi cetăţeni, vă informăm cu privire la faptul că, începând cu data de 12.04.2021 următoarele străzi din comuna Tuzla vor fi închise, , în vederea aducerii acestora la forma iniţială”, a scris primarul Taner pe contul său de Facebook.

Iată lista completă a străzilor:
În data de 12.04.2021
Str. Pieţei,
Str. Dorului/Str. Farului,
Str. Merişor,
Str. Zorilor
În data de 13.04. – 15.04.2021
Str. Lalelelor
În data de 16.04. – 17.04.2021
Str. Fermei
Str. Mecanizării
În data de 19.04. – 20.04.2021
Str. Teilor
Str. Salcâmilor
În data de 21.04.2021
Str. N.Titulescu
Str.N. Labiş
În data de 22.04. – 23.04.2021
Str. Meduzei
În data de 24.04. – 26.04.2021
Str. Meduzei (canal)
În data de 27.04.2021
Str. Castelului
Str. Zefirului
În data de 28.04.2021
Str.Etrnităţii
În data de 29.04. – 30.04.2021
Str. Morii
În data de 04.05.2021
Str. Cerealelor
Str.Recoltei
Str Teilor ½
În data de 05.05.2021
Str. Câmpului

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Constanța. O societate, sancționată cu 20.000 de lei pentru deșeurile aruncate pe spațiul public

Tatian Iorga

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Constanța informează că încă o societate a fost amendată pentru că aruncă deșeurile în locuri neamenajate. Sursa citată notează că, după ce acum două săptămâni o societate comercială de pe strada Bărăganului a fost amendată pentru că a depozitat pe trotuar deșeurile care ar fi trebuit să fie ridicate a doua zi de operatorul de salubritate, o situație similară s-a petrecut zilele trecute în Satul de Vacanță. Un agent economic a vrut să scape mai repede de deșeurile adunate și a considerat că domeniul public poate fi un spațiu tocmai bun de depozitare. Așa se face că în zona s-a transformat într-o groapă de gunoi ad-hoc. Astfel, pentru abandonarea gunoaielor pe domeniu public, operatorul economic a fost sancționat cu amendă de 20.000 lei, conform Legii 211/2011 și a fost dispusă măsura salubrizării având în vedere că deșeurile nu erau organizate în recipiente specifice. În plus, Primăria Constanța a sesizat Garda Națională de Mediu, Comisariatul Județean Constanța.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Primăria Constanța dă peste 160.000 de lei pe… plante decorative. Oamenii lui Chițac, interesați de… portulaca grandiflora

Tatian Iorga

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Constanța intenționează să cumpere plante decorative în valoare de 160.584 de lei. Plantele vor fi amplasate pe faleza Cazinoului din Constanța.

„Durata contractului este de 8 luni, iar modalitatea de contractare a produselor se va realiza pe bază de contract, conform caiet de sarcini anexat…Oferta va fi întocmită în conformitate cu cerințele caietului de sarcini atașat, astfel încât specificațiile tehnice din oferta depusă să permită identificarea cu ușurință a corespondenței cu toate cerințele și specificațiile din caietul de sarcini atașat…Atribuirea achiziției se va face pe baza criteriului  – prețul cel mai scăzut.“, se arată în anunțul publicat de Primărie.

„Plantele cu port orizontal sau târâtor au o creștere pe orizontală, pentru a acoperi si suprafețele greu de gazonat. Plantele decorative au o valoare estetică deosebită în combinații peisagere care creează un aspect deosebit pentru această zonă de impact turistic şi de asemenea contribuie la îmbunătăţirea calităţii aerului din mediu ambiental. Lucrările de pregătire a terenului precum și plantatul nu fac obiectul prezentului caiet de sarcini. Lucrările de întreţinere după plantare nu fac obiectul prezentului contract. Toate produsele vor fi livrate cu balot de pământ la rădăcină. La livrare toate plantele vor fi etichetate în vederea indentificării rapide la recepţia produselor. Pentru a preveni degradarea materialului imediat după plantarea în teren, toate produsele vor fi obligatoriu aclimatizate 15 zile înainte de livrare, la furnizor.“, se arată în caietul de sarcini.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: