Connect with us

Administratie

Consiliul Local Castelu, chemat în ședință extraordinară. Ce proiecte au fost trecute în convocator

Publicat

la

Prin Dispoziția nr. 242 din 26 iulie 2021 Consiliul Local al Comunei Castelu este convocat în ședință extraordinară de îndată.

Având în vedere necesitatea adoptarii în regim de urgenţă a unor hotarâri pentru rezolvarea intereselor locuitorilor comunei Castelu;

În baza art. 155, alin. (1), lit.,,b” si alin. (3), lit. ,,b’’ din Ordonanţa de Urgentă nr. 57/03.07.2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

In temeiul art. 133, alin. (1), art. 134, alin. (1), lit. ,,a”, alin. (4), si alin. (5), cele ale art. 196, alin. (1), lit. ,,b” si cele ale art. 197, alin. (4), precum si cele ale art. 243, alin.(1), lit. ,,a” din Ordonanta de Urgenta nr. 57/03.07.2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,

D I S P U N E:

Art. 1 – Se convoacă în şedinţa extraordinară de indata Consiliul Local al comunei Castelu în data de 28.07.2021,  ora 1500 , care se va organiza şi desfăsura în incinta Anexei Sediului administrativ al Primăriei comunei Castelu – Sala de festivităţi, str. Republicii, nr. 56, cu prezenţă fizică/online –   telefon,  cu următoarea ordine de zi:

  1. Proiect de hotărâre privind validarea dispoziţiei primarului nr. 225 din 14.07.2021 privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al comunei Castelu pentru anul 2021 – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului de venituri și cheltuieli al comunei Castelu pentru anul 2021 – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea situației financiare trimestriale, precum si a conturilor de executie evidentiate in afara bugetului local al comunei Castelu întocmite la data de 30.06.2021 – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Hotărârii Consiliului Local nr.40 din 16.06.2020 privind aprobarea valorii de investiţie a proiectului “Amenajarea unui spaţiu public de recreere pentru populaţia rurală în sat Nisipari, Comuna Castelu, judeţul Constanţa” şi solicitarea Scrisorii de Garanţie din partea Fondului Naţional de Garantare a Creditelor pentru IMM, precum şi aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli aferent proiectului;

Art. 2  Secretarul general al comunei va comunica prezenta dispoziţie Instituţiei Prefectului şi o va face publică prin afişare la sediul autorităţii administraţiei publice locale precum şi prin publicare la afişierul din sediul Primariei comunei Castelu şi în Monitorul Oficial al comunei pe site – ul  www.primariacomuneicastelu.ro.

Comments

comments

Administratie

Cinci noi medici pediatri vor asigura gărzi permanente la Centrul de Sănătate din Năvodari

Publicat

la data de

Scris de

Cinci medici pediatri au început din această lună activitatea la punctul UPU-SMURD din cadrul Centrului Multifuncțional de Sănătate Năvodari, urmând să asigure permanența pentru micuții pacienți care au nevoie rapidă de un consult medical.

Examenul pentru posturile disponibile s-a finalizat luna trecută, fiind ocupate 5 din cele 6 posturi scoase la concurs de către conducerea Spitalului Clinic Județean de Urgență Constanța.

„Noilor medici le urăm bun venit în echipă și spor la treabă! Centrul Multifuncțional de Sănătate Năvodari face parte din structura SCJU “Sf. Apostol Andrei” Constanța și oferă servicii medicale gratuite în regim ambulatoriu dar și în regim de urgență, în cadrul punctului extern UPU-SMURD, doar pentru cazurile care reprezintă urgențe  minore. Cazurile grave vor fi redirecționate către Unitatea Primiri Urgențe din cadrul SCJU Constanța.“, notează conducerea Spitalului Județean.

Conducerea Primăriei Năvodari notează că le urează bun venit și mult succes celor cei 5 medici pediatri vor asigura permanența pentru micuții pacienți care au nevoie rapidă de un consult medical, la punctul UPU-SMURD Năvodari din cadrul Centrului de Sănătate Multifuncțional! În cadrul punctului extern de lucru UPU-SMURD Năvodari sunt tratate urgențele minore pediatrice, pacienții în stare gravă sau cu risc de agravare (cazurile de cod galben și roșu) vor fi preluați și transportați direct către UPU Constanța.

„Obiectiv îndeplinit: 5 noi medici pediatri la Năvodari, gărzi permanente pe Pediatrie la Centrul de Sănătate. Le urez bun venit și mult succes celor 5 noi medici pediatri care, începând de astăzi, s-au alăturat echipei UPU-SMURD Năvodari din cadrul Centrului de Sănătate. Astfel, cu data de astăzi, orașul Năvodari va avea 24h/24h, 7 zile/săptămână, servicii medicale pe Urgență Pediatrie. Puteți veni cu cei mici la spitalul nostru la orice oră, vor fi gărzi permanente! Bine de știut: Pacienții în stare gravă sau cu risc de agravare (cazurile de cod galben și roșu) vor fi preluați și transportați direct către UPU Constanța.“, a spus primarul Florin Chelaru.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Primăria Năvodari angajează îngrijitori pentru persoane vârstnice la domiciliu

Publicat

la data de

Scris de

Viceprimarul orașului Năvodari, Costel Aurelian Dumitrașcu, anunță că autoritatea publică locală angajează îngrijitori pentru persoane vârstnice la domiciliu.

„Este nevoie să suplimentăm personalul din cadrul Direcției Asistență Socială, Compartimentul de Îngrijire Vârstnici la domiciliu. Îngrijitorii din cadrul Unității acordă beneficiarilor care și-au pierdut autonomia funcțională din cauze fizice sau psihice, sprijin pentru asigurarea igienei corporale, îmbrăcare și dezbrăcare, hrănire și hidratare, asigurarea igienei eliminărilor, transfer și mobilizare, comunicare, prepararea hranei, efectuarea de cumpărături, activități de menaj, spălătorie și altele. În această perioadă, puteți depune dosarele pentru ocuparea unor posturi vacante scoase la concurs de către Primăria Năvodari.“, spune Primăria.

Iată anunțul complet al Primăriei:

Anunt organizare concurs pentru ocupare posturi vacante contractuale, in data de 21 iulie 2022 (proba scrisă și proba practică)

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Constanța. Mai multe mașini abandonate pe domeniul public, ridicate de Poliția Locală

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Constanța anunță că în perioada 27 – 29 iunie, Direcția Generală Poliția Locală a desfășurat o nouă acțiune de eliberare a domeniului public de vehiculele abandonate și fără stăpân. Astfel, din cele 26 de autovehicule pentru care primarul Vergil Chițac semnase dispoziție de ridicare de pe domeniul public, conform Legii nr. 421/2002 privind regimul juridic al vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparținând domeniului public sau privat al statului ori al unităților administrativ-teritoriale, 12 autovehicule au fost ridicate de proprietari, iar 14 au fost ridicate și depozitate într-un spațiu special amenajat de reprezentanții municipalității.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: