Connect with us

Administratie

Consiliul Local Castelu, chemat în ședință extraordinară. Ce proiecte au fost trecute în convocator

Publicat

la

Prin Dispoziția nr. 242 din 26 iulie 2021 Consiliul Local al Comunei Castelu este convocat în ședință extraordinară de îndată.

Având în vedere necesitatea adoptarii în regim de urgenţă a unor hotarâri pentru rezolvarea intereselor locuitorilor comunei Castelu;

În baza art. 155, alin. (1), lit.,,b” si alin. (3), lit. ,,b’’ din Ordonanţa de Urgentă nr. 57/03.07.2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

In temeiul art. 133, alin. (1), art. 134, alin. (1), lit. ,,a”, alin. (4), si alin. (5), cele ale art. 196, alin. (1), lit. ,,b” si cele ale art. 197, alin. (4), precum si cele ale art. 243, alin.(1), lit. ,,a” din Ordonanta de Urgenta nr. 57/03.07.2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,

D I S P U N E:

Art. 1 – Se convoacă în şedinţa extraordinară de indata Consiliul Local al comunei Castelu în data de 28.07.2021,  ora 1500 , care se va organiza şi desfăsura în incinta Anexei Sediului administrativ al Primăriei comunei Castelu – Sala de festivităţi, str. Republicii, nr. 56, cu prezenţă fizică/online –   telefon,  cu următoarea ordine de zi:

  1. Proiect de hotărâre privind validarea dispoziţiei primarului nr. 225 din 14.07.2021 privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli al comunei Castelu pentru anul 2021 – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului de venituri și cheltuieli al comunei Castelu pentru anul 2021 – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea situației financiare trimestriale, precum si a conturilor de executie evidentiate in afara bugetului local al comunei Castelu întocmite la data de 30.06.2021 – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării Hotărârii Consiliului Local nr.40 din 16.06.2020 privind aprobarea valorii de investiţie a proiectului “Amenajarea unui spaţiu public de recreere pentru populaţia rurală în sat Nisipari, Comuna Castelu, judeţul Constanţa” şi solicitarea Scrisorii de Garanţie din partea Fondului Naţional de Garantare a Creditelor pentru IMM, precum şi aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli aferent proiectului;

Art. 2  Secretarul general al comunei va comunica prezenta dispoziţie Instituţiei Prefectului şi o va face publică prin afişare la sediul autorităţii administraţiei publice locale precum şi prin publicare la afişierul din sediul Primariei comunei Castelu şi în Monitorul Oficial al comunei pe site – ul  www.primariacomuneicastelu.ro.

Comments

comments

Administratie

Constanța. A început distribuirea voucherelor în cadrul programului INFANT

Publicat

la data de

Scris de

De astăzi, 21 de cupluri sau femei singure ce nu pot avea copii dispun de resursele financiare necesare fertilizării in vitro. Mai exact, Primăria Constanța, prin DGAS, le acordă vouchere în valoare de 10.000 lei, pe care le pot folosi pentru decontarea procedurilor care sunt atât de costisitoare.

Amintim că, programul INFANT a fost lansat de fosta administrație condusă de Decebal Făgădău pentru creșterea natalității în rândul populației de pe raza municipiului Constanța, până la sfârșitul anului tinerii interesați încă mai pot depune cereri în cadrul programului INFANT. Municipalitatea a alocat fonduri pentru acest an pentru 100 de vouchere.

Cererile se vor depune la adresa de email: inscrieriinfant@dgas-ct.ro.

Documente necesare:

– solicitare pentru înscriere (formular 2);

– adeverința de la unitatea sanitară parteneră (formular 1) cu indicația de FIV care atestă că solicitanții sunt eligibili pentru intrarea în programul “INFANT”;

– copii după actele de identitate ale solicitanților care să ateste domiciliul stabil în Constanța în ultimii 3 ani;

– declarația de consimțământ (formular 3) privind prelucrarea datelor cu caracter personal și consultarea bazelor de date pentru confirmarea criteriilor de eligibilitate prevăzute la art.3 pct.e.

Toate documentele trebuie să fie scanate și vizibile.

Documentele necesare și Regulamentul programului “INFANT” se pot vizualiza și descărca accesând site-ul www.primaria-constanta.ro/spas secțiunea INFANT.

Beneficiari pot fi femeile singure sau cuplurile care au diagnostic de infertilitate stabilit de către un medic specialist în obstetrică-ginecologie cu competență în tratamentul infertilității cuplului și în reproducere umană asistată medical.

Relații suplimentare la numerele de telefon: 0341.448.531; 0341.180.113.

În acest an, 34 de cupluri sau femei singure care până acum s-au aflat în imposibilitatea de a avea copii au apelat la ajutorul Primăriei Constanța pentru a beneficia a sprijin financiar pentru procedurile de fertilizare in vitro. Dintre acestea 21 de dosare au fost aprobate, 2 au fost respinse și 11 sunt în analiză.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Serbarea țăranilor dobrogeni, în acest weekend la Năvodari

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Năvodari anunță că, începând de vineri, 24 septembrie, și până duminică, Primăria Năvodari și Asociația TARANILOR DOBROGENI vă invită la o adevărată sărbătoare a toamnei. Cei mai importanți producători agricoli din Năvodari și Dobrogea, meșteri populari, crescători de animale și cei mai iscusiți artizani îi așteaptă pe cetățeni pe stadionul Flacăra, între orele 10 și 20!

„Nu vor lipsi evenimentele tradiționale cu muzică, dans, jocuri și concursuri, avand ca temă COPILARIA si JOCURILE COPILARIEI  la țară. Bucatele tradiționale dobrogene ne vor potoli pofta și foamea, iar mustul va curge din belșug!“, informează Primăria.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Oficial! Cererea privind anularea regulamentului parcărilor, înregistrată la Tribunalul Constanța

Publicat

la data de

Scris de

E oficial. Dosarul în care Organizația Patronală Mamaia Constanța cere anularea noul Regulament al parcărilor a fost înregistrat ieri, pe rolul Secției de contencios administrativ și fiscal a Tribunalului. Indicativul dosarului este 7099/118/2021, iar părți în cauză sunt Organizația Patronală Mamaia Constanța, în calitate de contestator, și, respectiv, Consiliul Local al Municipiului Constanța, în calitate de intimat.

Ordinea.ro nota ieri că Organizația Patronală Mamaia a atacat regulamentul parcărilor din municipiul Constanța. Reprezentanții investitorilor din turism spun că, din cauza taxelor uriașe din Mamaia, mulți turiști au evitat stațiunea, ceea ce au generat pierderi. Regulamentul parcărilor i-a scos din minți pe turiștii care au venit în vacanță pe litoral. Un cetățean a povestit pe Facebook experiența nefericită pe care a trăit-o în Constanța. Turistul spune că a trăit o experiență neplăcută și că în loc să se relaxeze, s-a stresat încercând să plătească. El spune că se simte jupuit de bani: „un gust amar, mulțumesc Primăria Constanța, sunteți buni, încurajați maxim turismul, în Bulgaria sau Grecia, că aici văd ca îl faceți stresant și complicat faceți stresant și complicat.“

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: