Connect with us

Administratie

Consiliul Local din Castelu, convocat în ședință ordinară. Impozitele și taxele pentru 2021, supuse aprobării

Tatian Iorga

Publicat

la

Consilierii locali din comuna Castelu sunt convocați de primarul Nicolae Anghel la o ședință ordinară, programată, joi, 30 aprilie, ora 15,00, în incinta anexei sediului administrativ al Primăriei Comunei Castelu (Caminul Cultural din satul Castelu).

Iată ordinea de zi:

„1. Proiect de hotărâre privind modificarea și completarea Regulametului de organizare și funcționare al Clubului sportiv „Speranta” Castelu, comuna Castelu, judetul Constanta – initiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;

2. Proiect de hotarare privind aprobarea reorganizarii Serviciului Voluntar pentru Situatii de Urgență (S.V.S.U.) al comunei Castelu, judetul Constanta – initiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;

3. Proiect de hotarare privind stabilirea impozitelor și taxelor locale, precum și a taxelor speciale pentru anul 2021 – initiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;

4. Proiect de hotarare privind aprobarea acordarii unui ajutor de urgenta in suma de 500 lei d-lui Gheorghe Victor, reprezentand cheltuieli de inmormantare pentru fratele sau Gheorghe Mihai – initiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;

5. Proiect de hotarare privind aprobarea acordarii unui ajutor de urgenta in suma de 1.000 lei d-lui Lita Niculae, reprezentand cheltuieli de inmormantare pentru fratele sau Lita Gheorghe – initiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;

6. Proiect de hotarare privind aprobarea  acordarii unui ajutor de urgenta in suma de 1.000 lei d-nei Grosu Angela, reprezentand cheltuieli de inmormantare pentru sotul sau Grosu Eugen – initiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;

7. Proiect de hotarare privind aprobarea acordarii unui ajutor de urgenta in suma de 1.000 lei d-nei Saban Anife, reprezentand cheltuieli de inmormantare pentru nepotul sau Saban Emir – initiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;

8. Intrebari, interpelari, petitii.

Membrii comisiilor pe domenii de specialitate sunt rugați să se prezinte în data de 29.04.2020, ora 15.00 în incinta anexei sediului administrativ al Primăriei Comunei Castelu (Căminul Cultural din satul Castelu), în vederea avizării proiectelor de hotărâri, astfel: Comisia nr. 1 pentru punctele 3, 4, 5, 6 și 7, Comisia nr. 2 pentru punctul 1, 4, 5, 6 și 7 și Comisia nr. 3 pentru punctul 2, precum și pentru a formula și depune amendamente asupra acestora.“, se arstă în convocator.

Comments

comments

Administratie

Constanța. Carosabil asfaltat pe strada Ion Voicu din cartierul Compozitorilor

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Echipele SC Confort Urban SRL au finalizat lucrările de amenajare a zonei carosabile. Strada de pământ a fost transformată într-o arteră rutieră modernă, după ce infrastructura terenului a consolidată prin lucrări de excavare și compactare.

Se execută prima etapă a lucrărilor de amenajare a carosabilului, care prevede doar un strat de asfalt și un acostament de 50 de cm de piatră. După ce această etapă este finalizată, se trece la faza doi de proiect care înseamnă intervenții pe partea exterioară, borduri și trotuare.

În paralel, pe strada Clopoțeilor continuă intervențiile asupra zonei carosabile, terenul este stabilizat prin așternerea mai multor straturi de piatră.

Prin programul de investiții în infrastructura rutieră pe care Primăria Municipiului Constanța îl implementează în cartierul Compozitorilor au fost îmbunătățite condițiile de trafic rutier pe străzile și aleile: Sabin Drăgoi, Iosif Sava, Muzicii, Ion Voicu, Nicolae Kirculescu, Ionel Perlea, Dimitrie Cuclin, Paul Constantinescu, Constantin Bobescu, Madrigalului și Haricleea Darclée. (comunicat de presă Primăria Constanța)

foto: ilustrativ

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Vergil Chițac cheamă Curtea de Conturi la Primăria Constanța. Ce alte decizii a mai luat primarul ales al municipiului

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Încă nu a preluat mandatul de primar, însă Vergil Chițac și-a făcut deja lista priorităților. Printre acestea, primarul ales al municipiului Constanța spune că activitatea Primăriei va trebui verificată de Curtea de Conturi. De asemenea, noul edil al Constanței trasmite că va cere rapoarte de la toate Direcțiile din cadrul administrației locale și, de asemenea, va face o analiză a bugetului de venituri și cheltuieli. O altă decizie a lui Chițac privește abordarea unor discuții pe care intenționează să le aibă cu cei din conducerea furnizorilor de utilități.

Iată mesajul complet:

Dragi constănțeni, peste câteva zile ne intrăm în drepturi. În mandatul meu, vă voi prezenta transparent toată activitatea de la Primărie și voi explica fiecare acțiune și fiecare gest pe care le voi face în calitate de primar. Îmi doresc să existe dialog permanent și să nu planeze nici cea mai mică suspiciune asupra corectitudinii activității mele.
Acestea fiind zise, vă prezint mai jos care sunt lucrurile pe care le voi face imediat ce preiau mandatul în mod oficial:
1. Cer rapoarte de lucru de la toate direcțiile și instituțiile subordonate, care să îmi prezinte problemele pe termen scurt și planul de acțiuni pe termen lung;
2. Fac analiza bugetului de venituri și cheltuieli al Primăriei pentru a ști exact cum stăm și cum putem îmbunătăți situația;
3. Iau legătura cu toți furnizorii de utilități (apă, canalizare, căldură, gaze, electricitate) pentru a vedea care e situația înaintea iernii și a nu ne trezi cu surprize neplăcute;
4. Nu în ultimul rând, chem Curtea de Conturi. Voi verifica cu exactitate legalitatea cheltuirii banului public până în acest moment și a contractelor aflate în derulare.
O altă problemă o reprezintă șefii din Direcții care sunt numiți politic și care nu performează. Vă garantez că reformăm administrația și modul în care vom face management la Primărie. Și începem de sus, de la top-management, unde sunt probleme foarte mari.
Va fi mult de lucru și voi întâmpina probleme numeroase, sunt perfect conștient de acest lucru. Dar cunosc administrație și procesele de lucru. Sunt convins că împreună vom transforma Primăria și vom performa pentru binele Constanței.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Serviciile Direcției Urbanism din cadrul Primărie Constanța, la un click distanță

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Municipiului Constanța lansează o platformă digitală ce le dă posibilitatea tuturor persoanelor să depună online cereri pentru eliberarea certificatelor de urbanism, autorizațiilor de construire sau autorizațiilor de desființare, precum și a altor documente care fac parte din procesul de autorizare a lucrărilor, în conformitate cu Legea 50/1991, fără a mai fi nevoie deplasarea fizică la birourile din cadrul instituției.

Aplicația poate fi accesată de pe site-ul Primăriei Municipiului Constanța – www.primaria-constanta.ro sau la următorul link – https://urbanism.primaria-constanta.ro/Urbanism/firstPage.jsp#.

Autoritatea locală continuă astfel procesul de digitalizare în cadrul instituției și simplifică procedura de depunere și obținere a documentațiilor de urbanism. Începând de astăzi, actele necesare pentru emiterea docmentelor amintite se pot depune atât online, prin portal, dar și fizic la Centrul de Informare Cetățeni din City Park Mall.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: