Conducerea Consiliului Județean Constanța anunță intenția achiziției de mobilier de birou pentru clădirea administrativă de pe Bd. Tomis. Conform anunțului postat pe pagina de internet a instituției, achiziția va fi una directă, conform legislației în vigoare iar sursa de finanțare anunțată este bugetul Consiliului Județean.
Pot participa toți operatorii economici interesați, indiferent dacă aceștia dețin sau nu cont de SICAP. Atribuirea contractului se va realiza, conform aceleiași surse, în conformitate cu prevederile art. 43 din HG 395/2016.
“În condițiile în care oferta declarată câțtigătoare se regăsește în catalogul electronic, achiziția directă se va realiza prin intermediul SICAP. (…) Criteriul de atribuirea stabilit este prețul cel mai scăzut. Oferta declarată câștigătoare este cea cu prețul cel mai scăzut, în condițiile îndeplinirii cerințelor din prezenta invitație și a cerințelor minime solicitate în specificațiile tehnice. (…) Livrarea produselor inclusiv montajul se face la sediul autorității contractante, în termen de 60 de zile lucrătoare de la data semnării contractului de către ambele părți”, se arată în documentul pe care vi-l punem la dispoziție și care poate fi consultat și pe site-ul administrației județene.
Oferta este valabilă 60 de zile de la data limită de depunere a ofertelor, iar termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor este data de 26.02.2019, ora 12.00.