Conecteaza-te cu noi

Actual

Continuă căutările în cazul pescadorului dispărut în Marea Neagră. Vezi cine era comandantul navei

Published

on

Continuă căutările în cazul pescadorului Sea Shark 1, care a dispărut în Marea Neagră.

“Începând cu ora 8,00, Garda de Coastă acţionează cu o ambarcaţiune şi 9 poliţişti de frontieră în sprijin, sub coordonarea Autorităţii Navale Române, pentru continuarea căutărilor celor doi membri de echipaj de pe pescadorul dispărut. Menţionăm faptul că în larg este furtună de gradul IV-V”, a precizat purtătorul de cuvânt al Gărzii de Coastă, comisar șef de poliție Petrișor Irimia.

Dispariția pescadorului a fost anunțată ieri dimineață. La bord se aflau cinci persoane, iar trei dintre ele au fost găsite decedate.

Iată ce a postat Marian Cosma pe pagina de Facebook:

Advertisement

”Astăzi am aflat cu stupoare atât eu cât şi ceilalți colegi ai mei de servici că în tragedia pescadorului românesc ” Sea Skark 1″ având 5 marinari la bord, pescador ce s-a scufundat la circa 7 mile marine travers de Gura Portiței, printre cei trei marinari găsiți decedați plutind în apele reci ale Mării Negre şi ulterior aduşi de valurile mării la mal, unul dintre aceştia ne-a fost coleg de servici până nu demult.

Comandantul pescadorului “Sea Shark 1” scufundat era Costea Nicuşor, ce ne-a fost coleg la Arsvom mulți ani la rând şi era unul dintre cei mai buni în ale meseriei de marinar cu mulți ani petrecuți pe mare având experiență pe diferite tipuri de nave.

Eu unul am lucrat cu el cândva pe nava Albatros, navă pe care a administrat-o câțiva ani buni la rând.

Mic de statură, serios, neînfricat, aprig şi iute’n manevră – Nicu’ sau mai cunoscut ca Poneiu’ cum îl poreclise lumea ne-a lăsat pe toți cu gura căscată astăzi când am aflat că a fost găsit mort pe o plajă undeva între Vadu şi Gura Portiței cu vesta de salvare pe el, fiind dus la mal tocmai de marea care i-a curmat viața.

Transmit sincere condoleanțe familiei şi celor dragi pentru pierderea suferită.

Advertisement

Se spune că atunci când mergi de-a lungul Raiului găseşti Marea, astăzi Poneiu’ a lăsat Marea Neagră în urma sa pentru totdeauna şi de acum navigă pentru eternitate printre mările şi oceanele de stele.”

Foto: Facebook Marian Cosma

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com

Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions