Conecteaza-te cu noi

Administratie

COVID-19: Ce activităţi s-au desfăşurat în luna martie la primăria oraşului Ovidiu

Published

on

Având în vedere situația de criză instituită la nivel național cu privire la pandemia provocată de virsul COVID-19, primăria Ovidiu s-a axat, în primul rând, pe punerea în aplicare a ordonanțelor emise de Guvernul României dar și pe emiterea și aplicarea hotărârilor stabilite prin Comandamentul de Urgență al orașului Ovidiu.

Principalele activități legate de situația de criză ce au fost desfășurate sunt:
Instituirea Comandamentului de Urgență prin care s-au monitorizat și aplicat hotărârile cu privire la prevenția împotriva viruslui COVID 19
Campania de informare și promovare a producătorilor agricoli locali prin Asociția ’’Poiana lui Ovidiu’’
Dezinfectarea periodică a domeniului public și a blocurilor de locuințe
Crearea unui grup de voluntari sub coordonarea DPAS Ovidiu, ce monitorizează persoanele peste 65 ani (au fost verificate 2107 persoane)
Prin societatea de pază și protecție civilă OVI PROTECT au fost suplimentate cadrele din poliția locală și națională pentru o mai buna monitorizare și gestionare a infracționalității
Sunt transmise slujbele bisericești pe canalele online ale primăriei
Toate serviciile și compartimentele din cadrul primăriei au funcționat în regim normal mai puţin Clubul Sportiv Ovidiu şi Centrul Cultural, care au fost închise conform Ordonanței Militare.

 

Iată raportul de activitate al primăriei Ovidiu, pe luna martie, pentru a informa cetățenii cu privire la activitățile desfășurate de toate compartimentele administrative:
🔵 Serviciul urbanism
– proces verbal de recepție finală lucrări de construire – 6
– autorizații de construire 2
– certificate de urbanism – 13

Advertisement

🔵 Direcția publică de asistență socială
– acordare indemnizație creștere copil (nou născut) – 10
– distribuire pachete Uniunea Europeană cu materiale igienico-sanitare – 325
– distribuire pachete alimente pentru persoanelor aflate în izolare (măsura DSP pentru coronavirus) – 27
– monitorizare persoane aflate în izolare – 107

🔵 Evidența persoanelor
– eliberare certificate de naștere – 5
– eliberare certificate de căsătorie – 6
– eliberare certificate de deces – 19
– emitere cărți de identitate – 255
– eliberare cărți de identitate provizorie – 13
– eliberare adeverințe persoane fizice cu istoricul de domiciliu – 12

🔵 Impozite și taxe
– declarații imobile – 138
– declarații mijloace de transport – 176
– radiere mijloace de transport – 114
– certificate de atestare fiscală – 133
– cereri program de funcționare – 57
– verificare înștiințări de plată și decizii de impunere – 878

🔵 Secretariatul general al primăriei
– suplimentar la exercitarea atribuțiilor de serviciu conform prevederilor OUG 57/2019 au fost întocmite toate actele administrative cu privire la ședințele Comandamentului pentru Situații de Urgență și au fost întocmite documentele juridice care stau la baza punerii în practică a dispozițiilor emise de primarul George Scupra din data de 26.02 / 10.03 / 11.03 / 16.03 / 22.03 / 31.03.2020
– s-a ocupat de comunicarea, prin aparatul de specialitate al primarului, cu instituțiile statului cu privire la situația de criză ( Inspectoratul pentru Situații de Urgență, Direcția de Sănătate Publică, Inspectoratul Județean de Poliție, Poliția Locală Ovidiu)

🔵Serviciul Tehnic și Administrarea Domeniului Public și Privat
– eliberarea de avize pentru branșamente utilități publice ( gaze, apă, energie electrică) – 27
– soluționare sesizări cu privire la avarii pe raza UAT Ovidiu – 36
– monitorizarea serviciului de salubritate
– intervenții și lucrări de reparații în domeniul public
– acțiuni zilnice de curățenie deșeuri vegetale

Advertisement

🔵Poliția Locală Ovidiu
– pe timp de zi/noapte (24/24h) a desfășurat activități de patrulare pe raza UAT Ovidiu
– au fost diseminate către 122 de societăți comerciale măsurile stabilite prin Hotărârile Comitetului Național pentru Situații de Urgență și dispozițiile emise de primarul orașului Ovidiu
– au fost verificați zilnic toate persoanele aflate în izolare și au fost transmise situațiile pentru DSP Constanța
Au fost aplicate:
– 43 sancțiuni pentru nerespectarea Ordonanțelor Militare
– 15 sancțiuni pentru încălcarea normelor de conviețuire socială și a liniștii publice
– 21 sancțiuni pentru încălcarea normelor de înfrumusețare și gospodărire a domeniului public
– 33 intervenții prin Serviciul Național Apeluri de Urgență 112
– 121 intervenții sesizări cetățeni sau autosesizări.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions