Connect with us

Societate

Cum decurg lucrările pentru montarea de șină nouă de cale ferată în Portul Constanța

Published

on

Avansează lucrările pentru montarea de șină nouă și aparate noi de cale ferată în Portul Constanța.

Pe lotul I, Port Zona A și Port Zona B, constructorul WIEBE ROMANIA avansează cu lucrările de montare a noilor linii de cale ferată, concomitent cu desfășurarea operațiunilor de defrișare, demontare a suprastructurii existente și excavații!

Iată care este stadiul de execuție, potrivit CFR Infrastructură:

  • defrișare și curățare vegetație – 99%;
  • demontarea suprastructurii existente – 75%;
  • excavații în ampriză, până la cota platformei căii – 40%;
  • prebalastare linii – 25%;
  • 300 traverse de beton armat precomprimat – 33% din cantitatea necesară
  • montate 6 aparate de cale noi, tip S49E1-300-1:9
  • montate linia 1 și linia 2 – Siloz 2

Resursele umane mobilizate pentru aceste lucrări nu sunt numeroase. Este vorba despre zeci de angajați, respectiv: 1 proiect manager, doi șefi de șantier, șase șefi de formație, doi topografi, doi ingineri, trei maiștri căi ferate, 11mecanici de utilaje și 35 de muncitori de cale ferată.

Aceste echipe lucrează cu următoarele utilaje mobilizate pe șantier:

  • 6 excavatoare cu cale dublă de rulare
  • 1 compactor
  • 1 trailer pentru relocări utilaje și material
  • 1 buldozer
  • 10 autocamioane pentru transport materiale demontate și materiale rezultate din excavații şi defrișări
  • 10 autocamioane pentru aprovizionare piatră spartă
  • 6 autocamioane pentru aprovizionare traverse de beton și aparate de cale
  • 1 UNIMOG pentru remorcare vagoane
  • 1 DUMPER cu cale dublă de rulare pentru transport materiale CF.

Reamintim că ordinul de începere a lucrărilor a fost emis în data de 15 iunie, iar durata de excecuție este de 149 de zile. Finanțarea este asigurată din Fondul de rezervă al Guvernului.

Foto: CFR Infrastructură

Comments

comments