Conecteaza-te cu noi

Actual

E forfotă teribilă în Vama Veche! Stațiunile de pe litoral își așteaptă turiștii

Published

on

Sezonul estival este încă departe de a se deschide dar de 1 Mai stațiunile se pregătesc pentru a întâmpina zecile de mii de turiști care vin să își petreacă la malul mării minivacanța. Forfota cea mai mare este în nordul și în sudul litoralului, respectiv în Mamaia și în Vama Veche.

Dacă în Mamaia vor fi cazați foarte mulți turiști pentru care suma plătită la cazare nu este extrem de importantă, la Vama Veche situația nu stă la fel. Aici și-au făcut rezervări câteva mii de persoane, dar vor fi și mai multe cele care aleg să se cazeze cu cortul. Și nu neapărat pentru că le place foarte mult intimitatea acestuia, ci pentru că locurile de cazare la vile și hoteluri s-au epuizat.

Este greu de spus cu exactitate câți turiști se pot caza în spațiile special amenajate pentru ei. Și asta deoarece pe lângă cele peste 100 de hoteluri și vile turistice,  cazarea se poate face și în locuințele oamenilor de aici. În ceea ce privește turiștii care vin cu cortul, unii îl instalează direct pe plajă, alții preferă curțile localnicilor. Cert este că vremea se anunță perfectă, iar prețurile nu sunt încă exagerate.

O cameră în Vama Veche costă între 100 și 200 de lei, însă se pot găsi atât camere mai ieftine, cât și mai scumpe. Și spunem asta deoarece aici sunt și hoteluri de o stea, dar și de trei stele, precum și vile și pensiuni cu prețuri variate.

Advertisement

Cert este că foarte mulți turiști vor veni pentru cel puțin trei sau patru zile și din nou va fi o vacanță zgomotoasă, în care nu se va dormi prea mult și se va petrece pe săturate. Dat fiind faptul că e de-abia 25 aprilie, încă se mai lucrează prin stațiuni pentru a se pune la punct ultimele detalii. Cu toate acestea, deja sunt turiști…

Și mai sunt și evenimente anunțate deja: pe 29 aprilie, se lansează o carte în Vama Veche. Este vorba despre cartea ”Jurnalul Soarelui”. Iată ce scrie Alina Pietrăreanu: ”Anul trecut, chiar pe vremea asta, mă gândeam cum ar fi să plec pur și simplu, fără niciun bagaj și fără niciun ban. Am ajuns apoi la Gara de Nord și m-am urcat în primul tren care pleca, fără nicio idee ce se va întâmpla de aici încolo. Așa a început aventura „Jurnalul Soarelui”.

Am pus tot drumul într-o carte pregătită să deschidă noi drumuri. O carte care mi-a demonstrat cât de bogată e viața dacă te lași să o trăiești. O carte scrisă numai la prezent. Acum a sosit momentul să vă invit și pe voi la drum. Prima lansare a cărții este în tren, aşa cum a început şi povestea.

Vom începe călătoria, bineînțeles, la Gara de Nord. Sâmbătă, 28 aprilie, la ora 17:00, ne vom sui în trenul care pleacă spre mare. Ghidați de lumina apusului, pe vibrațiile șinelor de tren, vom fi cu toții martorii primei lansări „Jurnalul Soarelui” pe drum. Oricine are bilet în acest tren se înscrie la cea mai plină de gust călătorie spre mare! Multe surprize frumoase sunt pe drum…

Ajunși în Mangalia, pentru cei care au destinația finală Vama Veche, ne putem continua călătoria împreună, pentru că a doua zi, duminica, 29 aprilie, la ora 16:00, chiar înainte să înceapă concertele Vama Libre, ne vedem la lansarea „Jurnalul Soarelui” pe plaja de la Acolo.
Intrarea este libera, la fel și noi!”

De asemenea, va avea loc Sunset Festival, care se va desfășura pe parcursul a trei zile. Line Up, Argatu, C.T.C., Coma, Specii, Nimeni Altu vor concerta într-un festival dedicat muzicii urbane în aer liber. Trupa Trooper va concerta pe 27 aprilie în Vama Veche iar pe 29 aprilie în Costinești. Pe 28 aprilie, va fi concert Kempes în Vama Veche, iar a doua zi aici va concerta trupa Omul cu șobolani. Sunt numeroase concerte, iar turiștii vor fi cât se poate de mulțumiți de toate aceste pregătiri.

Advertisement

Din păcate, nu în toate stațiunile vor fi turiști. În Venus, de exemplu, deși cei mai mulți proprietari de hoteluri sunt deja prinși cu problemele de organizare, respectiv zugrăvesc, vopsesc, taie iarba și se pregătesc pentru deschiderea sezonului estival, dar se pare că se vor deschide doar două hoteluri, respectiv ”Inter” și ”Vulturul”.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com

Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions