Connect with us

Societate

Erbașu și alte două asocieri se bat pe contractul de 60 de milioane de lei pentru restaurarea Cazinoului din Constanța

Mihaela Tîrpan

Publicat

la

Compania Naţională de Investiţii (CNI) a înregistrat trei oferte la licitaţia pentru consolidarea şi restaurarea Cazinoului din Constanţa, clădire emblemă a României aflată în stare avansată de degradare.

Cele trei oferte depuse până la termenul limită din 16 iulie provin de la:

  1. Asocierea SC ELDICLAU SRL & TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS SA & RESEARCH CONSORZIO STABILE SOCIETA CONSORTILE A SRL & SC IMPEX ROMCATEL CERCETARE PROIECTARE SA
  2.  Asocierea AEDIFICIA CARPATI SA & SC REMON PROIECT SRL & SC PROFESIONAL CONSTRUCT PROIECTARE SRL & SC TEHNOINSTAL SRL
  3. Asocierea SC CONSTRUCTII ERBASU SA & SC CONCAS SA & SC EURAS SRL & SC POLARH DESIGN SRL

Ofertele urmează să fie evaluate până pe 3 ianuarie 2020, conform datelor din platforma de achiziţii publice SICAP.

Valoarea contractului pentru refacerea clădirii se ridică la 60,07 milioane de lei, fără TVA.

NOTĂ! CNI a lansat pe 23 mai 2019 licitaţia pentru consolidarea şi restaurarea Cazinoului Constanţa.  Anterior, pe 8 mai, Guvernul a aprobat, printr-o hotărâre, indicatorii tehnico-economici pentru consolidarea şi restaurarea Cazinoului din Constanţa, suma totală a investiţiei fiind de aproape 112 milioane de lei, iar termenul de execuţie – 30 de luni. Jurnaliștii de la economica.net amintesc faptul că Daniel Suciu, ministrul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, spunea atunci că, după restaurare, Cazinoul Constanţa va putea redeveni un centru cultural şi de divertisment de anvergură internaţională, care va putea găzdui evenimente culturale, simpozioane, expoziţii, beneficiind de o sală multifuncţională de 200 de locuri şi de o sală de festivităţi cu o capacitate de 150 de locuri. De altfel, aceasta este și intenția exprimată a conducerii administrației publice locale.

Comments

comments

Societate

SPIT: Se reia încasarea taxei de folosire a tramei stradale de către utilaje

Maria Ionescu

Publicat

la data de

Scris de

Serviciul Public de Impozite și Taxe (SPIT) Constanța aduce la cunoștința contribuabililor faptul că în conformitate cu prevederile art. 14 alin. (1) din Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ și fiscal, republicată cu modificările și completările ulterioare, suspendarea parțială a executării dispozițiilor HCL nr. 507/2018 privind modificarea şi completarea HCL nr. 136/2018 privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale la nivelul municipiului Constanța începând cu anul 2019, respectiv a dispozițiilor cuprinse în cap. III din anexa 2 la HCL nr. 507/2018 cu referire la taxa de folosire a tramei stradale de către utilaje şi autovehicule concepute şi construite pentru transportul de materiale de construcții şi de alte mărfuri, a încetat de drept întrucât reclamanta din dosarul civil nr. 799/118/2019 nu a formulat acțiune în anulare a actului administrativ în termen de 60 zile de la pronunțarea sentinței civile nr. 609/19.04.2019 de către Tribunalul Constanța.

Urmare a celor mai sus menționate, vă aducem la cunoștință faptul că se reia încasarea taxei de folosire a tramei stradale de către utilaje şi autovehicule concepute şi construite pentru transportul de materiale de construcții şi de alte mărfuri.

Verificarea autenticității autorizațiilor de circulație emise se poate efectua pe site-ul instituției www.spit-ct.ro  ”Servicii online” – “Verifică Document Emis” – “Autorizații Circulație”.

Comments

comments

Continuă să citești

Societate

RADET Constanța face angajări

Maria Ionescu

Publicat

la data de

Scris de

R.A.D.E.T. Constanța, angajează următorul personal:

 – responsabil materiale (1 post),

Condiții necesare: studii liceale, profil tehnic,

Se asigură:  – contract de muncă pentru perioadă nedeterminată; – salariu atractiv;  – tichete de masă, contravaloare pe card,  – echipament de lucru adecvat postului,  – condiții bune de lucru. – constituie avantaj experiența în domeniu.

secretară (2 posturi),

Condiții necesare: studii medii; – abilități de comunicare și lucru în echipă,  – gândire sistematică, adaptabilitate, inițiativă; – fără antecedente penale;  – constituie avantaj experiența în domeniul relațiilor cu clienții.

Se asigură: – contract de muncă pentru perioadă nedeterminată; – salariu atractiv; – tichete de masă, contravaloare pe card; – condiții bune de lucru.

Persoanele care se încadrează în prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 60/2018, au prioritate  pentru posturile care nu necesită calificare de specialitate.

Interviul pentru posturile vacante scoase la concurs va fi susținut în data de 05.09.2019, orele 11:00, la sediul R.A.D.E.T. Constanța din strada Badea Cârțan nr. 14A, parter, sala pentru  Audiențe.

Până la data de 04.09.2019 inclusiv, candidații vor depune la sediul R.A.D.E.T. Constanța din strada Badea Cârțan nr.14A, registratură, parter sau prin email, la adresa office@radet-constanta.ro, următoarele înscrisuri: – cerere de participare la concurs (care va conține date de identificare, adresa de  corespondență și nr. telefon pentru contact); – copie buletin/carte identitate;

Comments

comments

Continuă să citești

Societate

Anchetă socială la Cumpăna. Un copil de 8 ani vindea coronițe în stațiunea Saturn

Maria Ionescu

Publicat

la data de

Scris de

Echipele Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Constanța continuă verificările în vederea combaterii fenomenului cerșetoriei și a formelor de abuz asupra copiilor.

Astfel, în cursul nopții de 22 spre 23 august 2019, echipele DGASPC Constanța formate dintr-un asistent social și un psiholog, în colaborare cu polițiștii și asistenții sociali din cadrul Primăriei Municipiului Mangalia, au verificat stațiunile Saturn, Mangalia și Vama Veche.

În stațiunea Saturn, echipele mixte au identificat o minoră în vârstă de 8 ani care vindea coronițe/bentițe luminoase. La scurt timp, a venit și tatăl acesteia care a declarat că domiciliul familiei este în comuna Cumpăna și că mai are acasă încă 10 copii cu vârste cuprinse între 2 și 22 de ani. Bărbatul a mai spus că, de fapt, copila nu vindea produsele respective și nici nu era lăsată nesupravegheată, ci a rămas singură pentru câteva minute deoarece acesta s-a dus până la mașină să ia ceva.

Cazul a intrat în atenția DGASPC Constanța care a deschis o anchetă socială la domiciliul familiei respective, colaborând cu Serviciul de Asistență Socială din cadrul Primăriei Cumpăna. După finalizarea anchetei, se vor lua măsurile de protecție ce se impun pentru toți copiii minori ai familiei respective.

”Verificările pe linia combaterii fenomenului cerșetoriei și a formelor de abuz asupra copiilor vor continua în acest weekend. În fiecare noapte, echipele mixte formate din reprezentanții DGASPC Constanța, Poliției și asistenții sociali din cadrul primăriilor respective vor merge în teren.

Cetățenii care întâlnesc astfel de situații sunt rugați să anunțe Poliția, la numărul unic de urgență 112 sau DGASPC Constanța, apelând Telefonul Copilului 0241983, număr disponibil non-stop și gratuit.”, precizează Oana Manoilă, PR, DGASPC Constanța.

 

 

 

 

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: