Connect with us

Administratie

(foto) La Constanța, Târgul de Crăciun se închide înainte de… Crăciun. Ce spun organizatorii

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Organizatorii târgului de Crăciun de la Constanța – Christmas Market By The Sea – au anunțat pe pagina de Facebook a evenimentului că de astăzi, 13 decembrie, acesta își va închide porțile. Astfel, anunțat cu surle și trâmbițe drept evenimentul finalului de an 2018, târgul de Crăciun de la Constanța își închide porțile înainte de… Crăciun, după doar două săptămâni de la deschidere. Contrar așteptărilor, evenimentul s-a dovedit a fi unul prost organizat, iar constănțenii nu s-au înghesuit să-și petreacă timpul liber aici. De altfel, nici patinoarul mult promis nu a mai fost amplasat.

Totuși, pentru buna desfășurare a evenimentului , Primăria Constanța a anunțat din timp că circulația va fi închisă în această zonă pe tot parcursul desfășurării evenimentului, adică toată luna decembrie.

Revenind, iată informarea oficială a organizatorilor Christmas Market By The Sea:

“Astăzi joi, 13 decembrie 2018 -Christmas Market By The Sea- deschis în data de 1 decembrie 2018 în Piața Ovidiu din Constanța, își va închide porțile (mai devreme cu 15 zile decât era prevăzut).

•Noi -By The Sea Events- cerem scuze partenerilor, celor ce au fost implicați în acest proiect, celor ce ne-au acordat toată încrederea și tuturor constănțenilor, pentru nerealizarea lucrurilor ce s-au dorit a fi realizate și nu s-au putut realiza din motive independente de voința noasră, și pentru această închidere prematură a evenimentului nostru.

•Dorim să menționăm că Evenimentul Christmas Market By The Sea nu a fost un eveniment marca Primăria Constanța ci unul Privat, în care, Primăriei Constanța i-a fost cerut doar sprijinul.

•Acest eveniment a fost realizat din dorința organizatorilor de a aduce orașul Constanța în rândul marilor orașe ale României și a funcționat cu toate autorizațiile la zi.

Mulțumim tuturor celor ce ne-au fost alături.”

Comments

comments

Administratie

Constanța. 24 de autovehicule abandonate au fost deja ridicate de pe domeniul public

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Direcția Generală Poliția Locală din cadrul Primăriei Municipiului Constanța a început astăzi  campania de ridicare a autovehiculelor abandonate sau fără stăpân de pe domeniul public sau privat al orașului.

Prima mașină abandonată a fost ridicată în această dimineață de pe Bulevardul 1 Mai, vis-a-vis de parcul de la Gară și va fi depozitată într-un loc special amenajat de către administratorul drumului. Acțiunea agenților noștri vizează cele 24 de autovehicule identificate ca fiind abandonate și/sau fără stăpân pe domeniul public sau privat al municipiului Constanța.

Această activitate urmărește eliberarea domeniului public sau privat ocupat în mod nelegal, asigurarea fluenței și siguranței rutiere în municipiul Constanța, dar și menținerea curățeniei în unele zone în care aceste autovehicule sunt adevărate focare de infecție, fiind adăpost pentru persoanele fără locuință sau adevărate ghene de gunoi.

Acțiuni similare se vor derula și în perioada următoare, deoarece lucrătorii instituției au demarat procedura de stabilire a situației legale și pentru alte autovehicule pentru care există indicii temeinice că ar fi fără stăpân sau că ar fi abandonate.

Acțiunea se va derula conform prevederilor art. 3 alin. 3 și art. 4 alin. 2 din Legea nr. 421/2002 privind regimul juridic al vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparținând domeniului public sau privat al statului ori al unităților administrativ-teritoriale, cu modificările ulterioare, a art. 7 din H.G. nr. 156/2003 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 421/2002 cu modificările ulterioare.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Primarul din Hârșova, pus la zid de un consilier liberal: “Refuză înființarea și dotarea cabinetelor școlare”

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Viorel Ionescu, primarul orașului Hârșova, este, din nou, în centrul atenției opiniei publice. Nu a mai plecat prin vacanțe exotice și amicii l-au dat de gol pe rețelele de socializare și nici nu și-a mai cumparat bilete de avion fără acordul Consiliului Local pentru schimburi de experiențe cu americanii sau canadienii, de data aceasta refuză punerea în aplicarea a unei hotărâri pe care aleșii locali au aprobat-o cu unanimitate de voturi încă din anul 2016.

Potrivit declarațiilor liberalului Ionel Dia, consilier local în cadrul Consiliului Local al orașului Hârșova, proiectul a fost inițiat de către el în anul 2016. Proiectul “Înființarea cabinetelor medicale școlare în unitățile de învățământ din orașul Hărșova” a primit, conform documentului de presă remis redacției de către consilierul PNL, voturi din partea tuturor aleșilor locali, însă primarul refuză trecerea documentului pe lista de investiții.

Iată documentul de presă semnat de consilierul Ionel Dia.

Am inițiat în luna iulie 2016 proiectul de hotărâre privind “Înființarea cabinetelor medicale școlare în unitățile de învățământ din orașul Hârșova”.

Pentru că proiectul a avut ca scop asigurarea sănătății copiilor din unitățile de învățământ din orașul Hârșova, dar și PREVENȚIA – cu toții fiind conștienți că viitorul acestei comunități îl reprezintă copiii, iar noi, ca factori de decizie, se impune să trecem acest aspect în lista priorităților – documentul a fost votat în unanimitate, în forma pe care am propus-o.  

Acesta este al treilea an în care primarul Viorel Ionescu refuză să treacă pe lista de investiții a orașului inființarea și dotarea cabinetelor, nici măcar unul, sub pretextul că nu există banii la buget local, deși legea prevede obligativitatea existenței acestora în unitățile de învățământ. În acest caz, mă întreb dacă nu există bani pentru sănătatea copiilor noștri, atunci pentru ce există banii?

De altfel, acesta este și motivul pe care am demarat procedurile legale în vederea punerii în aplicare a proiectului. Pentru acest demers am susținerea colegilor și în special a domnului consilier județean Bogdan Bola, membru in comisia de învățământ a Consiliului Județean Constanța. Împreună ne dorim ca acest proiect pe care aleșii locali din orașul Hârșova l-au votat în anul 2016 să fie implementat la nivelul județului. Pentru acest lucru, pregătim documentele în vederea solicitării sprijinului din partea Consiliului Județean Constanța, Instituției Prefectului Județului Constanța, a Inspectoratului Școlar Județean Constanța, precum și a tuturor factorilor implicați în procesul educațional în județul Constanța.

Pentru a ilustra întocmai modul în care Viorel Ionescu a ales să gestioneze activitatea administrației orașului Hârșova, după ce majoritatea cetățenilor cu drept de vot i-au acordat încredere, vă invităm să citiți și cum s-a școlit edilul în SUA și Canada în… digitalizare și regenerare urbană:

(document) Primarul din Hârșova și-a cumpărat biletele de avion pentru Canada și SUA fără aprobarea CL

 

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Primăria Constanța caută inspectori pentru Serviciul Achiziții Publice. Vezi condițiile impuse la angajare

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Municipiului Constanţa organizează concurs la sediul din bd. Tomis, nr.51, pentru ocuparea unor funcţii publice de execuție vacante din cadrul Serviciului Achiziţii Publice, Direcţia Achiziţii şi Investiţii Publice, astfel:

– inspector clasa I, gradul superior (1 post). Condiţii de participare: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în specialitatea ştiinţe economice, juridice, inginerești, minim 7 ani vechime în specialitatea studiilor.

– inspector clasa I, gradul principal (1 post). Condiţii de participare: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în specialitatea ştiinţe economice, juridice, inginereşti, minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor.

– inspector clasa I, gradul asistent (2 posturi). Condiţii de participare: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în specialitatea ştiinţe economice, juridice, inginereşti, minim 1 an vechime în specialitatea studiilor.

Proba scrisă se va desfăşura în data de 11.02.2019, ora 10:00, iar interviul candidaţilor admişi la data de 13.02.2019, ora 14:00.

Dosarele de înscriere se depun în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, camera 218.

Condiţiile de participare, bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei și pe site-ul www.primaria-constanta.ro.

Date de contact: tel. 0241/488137, fax 0241/488147, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: