Connect with us

Actual

Haos pe calea ferată București – Constanța. Unele trenuri au fost anulate, iar altele deviate

Published

on

Mai multe trenuri sunt afectate de blocajul generat de deraierea trenului de marfă care circula pe magistrala de cale ferată 800. Întârzierile au fost estimate la trei ore.

Iată trenurile afectate în data de 21 iulie 2021 ca urmare a evenimentului din stația CF Fetești:

  • trenul IR 1929 Constanța – Sibiu se anulează pe distanţa  Feteşti –  Sibiu şi va circula pe ruta deviată ca tren IR 12098  în relația Feteşti – Făurei – Buzău – Ploieşti Sud – Ploieşti Vest – Braşov – Sibiu.
  • trenul IR 1993 Mangalia – Craiova se anulează pe distanţa  Feteşti –  Craiova  şi va circula pe rută deviată ca tren IR 12018 în relația Fetești – Țăndarei –  Slobozia Veche – Ciulnița – București Nord – Craiova.
  • trenul 1936 Brașov – Constanța se anulează pe distanta Ciulnița – Constanța iar garnitura trenului se atașează în statia Ciulnița la garnitura trenului 1585 București Nord – Constanța.
  • trenul IR 1583 Bucuresti Nord – Constanta se anuleaza pe distanta Ciulnita  –  Constanta si va circula pe ruta deviata ca tren IR 12016 in relatia Ciulnita – Slobozia Veche – Tandarei – Fetesti – Constanta
  • trenul IR 1585 Bucuresti Nord – Constanta se anuleaza pe distanta Ciulnita  –  Constanta si va circula pe ruta deviata ca tren IR 12020 in relatia Ciulnita – Slobozia Veche – Tandarei – Fetesti – Constanta.
  • trenul IR 1686 se anuleaza pe distanta  Fetesti –  Brasov si va circula pe ruta deviata ca tren IR 12026  in relatia Fetesti – Faurei – Buzau – Ploiesti Sud – Ploiesti Vest – Brasov.
  • trenul IR 1683 Bucuresti Nord – Constanta se anuleaza
  • trenul R 8008 Medgidia – Bucuresti Nord se anuleaza
  • trenul R 8016 Fetesti  – Bucuresti Obor se anuleaza
  • trenul R 8013 Bucuresti Obor – Fetesti se anuleaza
  • trenul R 8153 Urziceni – Slobozia Veche se anuleaza
  • trenul R 8154 Slobozia Veche – Urziceni se anuleaza
  • trenul R 8024 Constanta – București Nord se anuleaza pe distanta Fetesti – București Nord
  • trenul R 8025 București Obor – Constanta se anuleaza Ciulnița – Constanța
  • trenul IR 1584 se anuleaza in relatia  Constanta – Bucuresti Nord, calatorii sunt preluati de IR 1984
  • trenul IR 1984 se anuleaza pe distanta  Fetesti –  Bucuresti Nord si va circula pe ruta deviata Fetesti – Tandarei –  Slobozia Veche – Ciulnita – Bucuresti Nord.
  • trenul RE 8006  se anuleaza pe distanta  Fetesti –  Bucuresti Nord si va circula pe ruta deviata ca tren RE in relatia Fetesti – Tandarei –  Slobozia Veche – Ciulnita – Bucuresti Nord.
  • trenul IR 1587 se anuleaza pe distanta Ciulnita  –  Constanta  si va circula pe ruta deviata ca tren IR  in relatia Ciulnita – Slobozia Veche – Tandarei – Fetesti – Constanta.
  • la data de 21/22.07.2021, trenul IR  1945 se anuleaza pe distanta  Fetesti –  Satu Mare  si va circula pe ruta deviata Fetesti – Faurei – Buzau – Ploiesti Sud – Ploiesti Vest – Brasov – Satu Mare
  • la data de 21/22.07.2021, trenul IR  1931 se anuleaza pe distanta  Fetesti –  Oradea si va circula pe ruta deviata Fetesti – Faurei – Buzau – Ploiesti Sud – Ploiesti Vest – Brasov – Oradea

Întârzierile estimate ca urmare a devierii traficului sunt de aproximativ 3 ore.Reamintim că circulația feroviară este blocată la intrarea în stația CF Fetești, pe ambele sensuri de circulația, ca urmare deraierii unui tren de marfă între stațiile Feteşti – Bărăganul.

CFR Călători a pus la dispoziţia managerului de infrastructură – CFR SA, încă de la producerea incidentului,  locomotive diesel şi electrice pentru a efectua circulaţia pe rute deviate prin Feteşti – Ţăndărei – Făurei – Buzău – Ploieşti şi respectiv Feteşti – Ţăndărei – Slobozia – Ciulniţa.

După traversarea rutelor deviate, trenurile îşi vor continua deplasarea către destinaţiile finale, cu întârzieri de aproximativ 3 ore.

Până la ora 24 din data de 21 iulie 2021, vor fi afectate de deranjamentul în circulaţie, un număr de 20 de trenuri ale CFR Călători.

Foto: Hotnews

Circulația feroviară între București și Constanța, ÎNTRERUPTĂ. Un tren de marfă a deraiat

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!