Conecteaza-te cu noi

Actual

În curând, Maritimo Shopping se transformă în VIVO! Constanța

Published

on

IMMOFINANZ, unul dintre cei mai importanți investitori imobiliari din România, aduce brandul de retail VIVO! pe piața locală și demarează procesul de rebranding pentru cele patru centre comerciale din portofoliu său. Astfel, Polus Center Cluj va deveni VIVO! Cluj, Maritimo Shopping Center Constanța își va schimba numele în VIVO! Constanța, Pitești Mall va deveni VIVO! Pitești și Gold Plaza Baia Mare se va numi VIVO! Baia Mare. Implementarea noului brand în centrele comerciale complet închiriate, cu o suprafață totală de 147.000 metri pătrați, va fi finalizată în 2017. „Brandul nostru VIVO! reprezintă o experiență comercială pentru întreaga familie, un răspuns la toate așteptările din partea unui mediu modern dedicat cumpărăturilor, timpului liber și divertismentului. Centrele noastre comerciale din România se bucură de un real succes și întrunesc aceste criterii, astfel că se încadrează perfect în rețeaua noastră VIVO!”, a spus Dietmar Reindl, Chief Operating Officer la IMMOFINANZ. „Ne concentrăm pe consolidarea brandurilor în cadrul portofoliului nostru, întrucât acestea reprezintă un avantaj competitiv clar pentru o companie imobiliară ce deține câteva sute de proprietăți în Europa. Prin aceste branduri, punem accentul pe un nivel ridicat de standardizare, care ne permite să ne extindem rapid. Pentru chiriașii noștri și clienții acestora, brandurile noastre reprezintă un angajament pentru calitate și servicii. Așadar, suntem convinși că vor avea beneficii și se vor bucura de o experiență comercială superioară.”

Se va schimba complet identitatea vizuală

Reunirea formatelor de retail internaționale și a comercianților locali, precum și orientarea către ambianța VIVO! distinctă și standardizată în zonele comune contribuie la succesul centrelor VIVO!. Experiența integrată și coordonată transformă aceste centre în destinații ușor de recunoscut. VIVO! oferă, de asemenea, o gamă extinsă de servicii comparativ cu ceilalți jucători din acest sector: zone pentru servit masa moderne, cu o ambianță plăcută, zone de relaxare modernizate, sisteme de orientare intuitive și ușor de utilizat, precum și o gamă vastă de evenimente, ce răspund tuturor așteptărilor publicului și transformă centrele în destinații de petrecere a timpului liber, nu doar comerciale. Procesul de branding VIVO! va presupune schimbarea completă a identității vizuale și modernizarea spațiilor interioare, precum zonele comune, zonele pentru servit masa etc. Prima etapă include modificarea completă a identității vizuale a zonelor exterioare din cele patru centre comerciale și va fi finalizată în luna noiembrie 2016. Ulterior, vor urma modernizări ale zonelor interioare din toate centrele, inclusiv în zona de food court din VIVO! Cluj. „Adoptarea brandului VIVO! reprezintă un pas natural pentru cele patru centre comerciale pe care le deținem în România, care s-au bucurat de o creștere constantă a ratei de ocupare și a traficului. Toate cele patru centre au înregistrat, de la an la an, creșteri procentuale de până la două cifre în ceea ce privește traficul. Aceasta este o recunoaștere a unui echilibru potrivit în ceea ce privește chiriașii și activitățile, la care se adaugă experiența de calitate pe care am oferit-o publicului român și chiriașilor noștri”, a adăugat Sorin Vișoianu, Country Manager Operations România la IMMOFINANZ. Proprietățile de retail ale IMMOFINANZ în România au o suprafață închiriabilă totală de 147.000 metri pătrați, echivalentul a 12,4% din portofoliul total de retail al companiei. Astfel, IMMOFINANZ se situează printre primii cinci proprietari locali în ceea ce privește dimensiunea portofoliului. Centrele comerciale sunt în prezent închiriate în totalitate și au fost vizitate de peste 25 milioane de persoane în 2015.

 

Advertisement

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions