Societate
Județul Constanța. În intervalul 26 – 28 ianuarie au loc simulări ale examenelor naționale

Societate
Grădinița cu program prelungit nr. 44 din Constanța face angajări. Vezi ce posturi sunt disponibile

Grădinița cu program prelungit nr. 44 din Constanța organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, după cum urmează:
- bucătar;
- fochist
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- nivelul studiilor: studii medii sau generale;
- vechimea: 6 luni pe un post similar;
- cursuri de calificare: bucătar/fochist;
- experiența în domeniu constituie avantaj.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 31 august 2022, ora 9.00: proba scrisă;
- 31 august 2022, ora 11.00: proba interviu.
Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
- cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare:
Grădinița cu Program Prelungit nr. 44, Constanța, cu sediul în Constanța, str. Labirint nr. 52, județul Constanța, telefon 0726.365.410.
Comments
Societate
Se întâmplă în stațiunile Eforie Nord și Eforie Sud. Sancțiuni pentru turiștii care nu respectă in indicațiile salvamarilor

Activitatea de de salvare acvatică desfăşurată prin serviciul de salvamar şi prin posturile de prim ajutor pe plajă este destinată salvării vieţii oamenilor. Utilizarea nejustificată a serviciilor de salvare acvatică (pentru căutarea în apă a unei persoane presupus dispărută – care de fapt se răcoreşte la terasă a anunţa în prealabil, un copil lasăt nesupravegheat şi rătăcit pe plajă sau alte cazuri similare) se poate concretiza într-un rezultat nefericit pentru o persoana care chiar are nevoie de ajutorul salvamarilor.
Geamandurile, balizele, bilele plutitoare îşi au rostul lor, fiind amplasate de către personalul calificat. Faptul că unele persoane ţin să dovedească, sieşi sau altora, cât de buni înotători sunt şi, pentru a nu depăşi linia balizei (fapt ce atrage atenţionarea de la salvamar) aleg sa tragă de acestea pentru a le muta din locul în care sunt ancorate, este un gest care are drept consecinţă punerea în pericol a celorlalţi utilizatori ai plajei şi zonei de îmbăiere.
Pentru a veni în sprijinul salvamarilor, consiliul local Eforie a hotărât prin HCL nr. 100/2021 că următoarele fapte constituie contravenţie:
- Apelarea, în mod nejustificat, la reprezentanţii serviciului de salvare acvatică pentru căutarea în apă de persoane presupus dispărute de pe plajă;
- Mutarea geamandurilor, balizelor sau a bilelor plutitoare în alte locuri decât sunt ancorate de către reprezentanţii serviciului de salvare acvatică;
- Utilizarea geamandurilor drept colace de salvare sau acoperirea lor cu diverse materiale astfel încât să impiedice vizibilitatea acestora.
Persoanele fizice vor fi sancţionate cu amendă între 1.000,00 – 2.000,00 lei iar cele juridice între 1.500,00 – 2.500,00 lei; constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor se realizează de către lucrătorii din Serviciul de Poliţie Locală al Primăriei Eforie sau de către alţi funcţionari publici încadraţi în Primăria Eforie şi împuterniciţi în acest scop prin dispoziţie a primarului.
Prin acelasi act normativ – Hotărârea Consiliului Local Eforie nr. 100 adoptată în data de 31.05.2021 au fost împuterniciţi reprezentanţii Poliţiei Locale Eforie pentru constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor prevăzute în HG nr. 1136/2007. Prin aceeaşi HCL s-a stabilit ca primarul poate nominaliza şi alţi lucratori din cadrul administraţiei local pentru constatarea contravenţiilor şi aplicarea sancţiunilor referitoare la nerespctarea însemnătăţii steagurilor arborate de către salvamari.
Serviciul de salvare acvatică Eforie a fost atribuit către SC Salvamar Service SRL. Pe plajele din Eforie sunt amplasate 22 posturi de observare (foişoare), 2 baze de salvare nautică care asigură 11 patrule rapide (câte una pentru fiecare 2 posturi de salvare) şi 2 posturi de prim ajutor. Programul zilnic de lucru este in intervalul 8.00 – 19.00 cu excepţia perioadei 16 iulie – 15 august inclusiv când programul zilnic este în intervalul 08.00-20.00.
Comments
Societate
Angajări la Primăria orașului Năvodari. Vezi ce posturi sunt disponibile

Primăria orașului Năvodari organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale, de execuție, vacante, după cum urmează:
- educator – din cadrul Centrului de zi pentru copii;
- referent debutant – din cadrul Compartimentului expert pentru problemele romilor.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
- educator:
- studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul de licență – limbă și literatură, modul psihopedagogie absolvit;
- vechime în specialitatea studiilor absolvite minimum 2 ani (dovedită cu carnet de muncă sau adeverințe).
- referent debutant:
- studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
- apartenență la minoritatea romă – dovedită cu o adeverință din partea unei organizații legal constituite a romilor prin care se atestă apartenența candidatului la etnia romă;
- fără vechime.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:
- 18 august : termenul limită pentru depunerea dosarelor;
- 29 august, ora 10.00 – proba scrisă;
- data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
- cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Datele prezentate mai sus sunt orientative. Pentru confirmarea acestora, relații suplimentare detaliate privind atribuțiile postului, bibliografia și conținutul dosarului de concurs, vor fi puse la dispoziție, în zilele lucrătoare, pe site-ul instituției și/sau la sediul instituției angajatoare:
Primăria Orașului Năvodari, Str. Dobrogei nr. 1, Județul Constanța, telefon 0241/761.603, e-mail hr@primaria-navodari.ro.
Comments
- Administratie2 săptămâni ago
Primăria Constanța va amplasa, în fiecare cartier, containere speciale de colectare a deșeurilor voluminoase
- Administratie4 zile ago
Primar din județul Constanța, CONDAMNAT la 2 ani și 4 luni de ÎNCHISOARE CU SUSPENDARE pentru fals intelectual și instigare la fals intelectual
- Actual2 săptămâni ago
Consilier local, prins la furat de produse petroliere din camioane. Vezi unde s-a întâmplat
- Actualo săptămână ago
Tamponare în lanț pe Autostrada A2 București-Constanța
- Politica2 săptămâni ago
Țuțuianu îl contestă pe Stroe? Fostul președinte al CJC vrea să candideze pentru șefia PSD Constanța
- Actual4 săptămâni ago
Tânără din Constanța, la spital cu arsuri pe ambele mâini. Vezi ce s-a întâmplat
- Societate3 săptămâni ago
Doliu în Armata Română. A murit generalul Constantin Zeca
- Administratie2 săptămâni ago
Primarul Chițac, despre lucrările din oraș: „Știu că mama mea este pomenită tot timpul de cetățeni, dar asta e“