Connect with us

Energie&Mediu

OIL Terminal. Consiliul de Administrație convoacă Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor

Mihaela Tîrpan

Publicat

la

Consiliul de Administratie al Societatii OIL TERMINAL S.A. intrunit in sedinta din data de 23.11.2017 a convoacat Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor in data de 28.12.2017, la ora 10.00, in sala de sedinte de la sediul societatii din municipiul Constanta.

Ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor este urmatoarea:

  1. Aprobarea profilului Consiliului de Administratie si al candidatului.
  2. Raport privind masurile preventive in raport cu normele de securitate si sanatate in munca adoptate de societate in ultimele 12 luni.
  3. Imputernicirea Presedintelui de sedinta sa semneze hotararile adunarii.
  4. Imputernicirea directorului general al societatii sa semneze documentele necesare privind inregistrarea hotararilor adunarii generale a actionarilor la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Constanta si pentru efectuarea formalitatilor privind publicarea acestor hotarari.
  5. Stabilirea datei de 19.01.2018 ca data de inregistrare si a datei de 18.01.2018 ca ex-date in conformitate cu prevederile legale.

Potrivit informării transmise către bvb.ro de președintele Consiliului de Administrație al OIL Terminal, Cristian Florin Gheorghe, sunt indreptatiti sa participe la lucrarile adunarii, toti actionarii inscrisi in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 15.12.2017 zi stabilita ca data de referinta. Numai persoanele care sunt actionari la aceasta data au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarii generale.

In cazul in care, la data de 28.12.2017 nu sunt indeplinite conditiile de cvorum prevazute de lege, urmatoarea Adunare Generala Ordinara a Actionarilor, se va desfasura in data de 29.12.2017, ora 10.00, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi, se mai arată în document semnat de președintele CA.

Procurile si formularele de vot vor fi puse la dispozitia actionarilor atat in limba romana cat si in limba engleza, pe adresa de web a societatii, www.oil-terminal.com/actionariat 2010-2017/adunari-generale/2017/ AGOA 28(29).12.2017, incepand cu data de 27.11.2017.

http://www.bvb.ro/FinancialInstruments/SelectedData/NewsItem/OIL-Convocare-AGAO-28-12-2017/41370

Comments

comments

Continuă să citești
Reclamă

Energie&Mediu

Liberalii și-au pus om la șefia Comisiei de Industrii și Servicii. Constănțeanul Iulian Iancu, înlocuit cu Ioan Bumb de la Alba

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Deputatul constănțean Iulian Iancu, înlocuit de la șefia Comisiei de Industrii și Servicii din Camera Deputaților cu un liberal din Alba

Deputatul PSD de Constanța Iulian Iancu nu mai este șeful Comisiei de Industrii și Servicii din Camera Deputaților. După 14 ani, deputatul PSD Iulian Iancu nu mai este Președintele Comisiei de Industrii și Servicii din Camera Deputaților. Din 2 septembrie, Comisia este condusă de Bumb Sorin-Ioan din Grupul parlamentar al Partidului Naţional Liberal.

Schimbarea a fost deja operată și este publică, pe site-ul Camerei Deputaților.

Bumb a fost vicepreședintele Comisiei pentru industrii şi servicii din noiembrie 2019.

A fost ales deputat în circumscriptia electorala nr.1 ALBA, în decembrie 2016.

Noul președinte al comisei de specialitate a absolvit Universitatea de Petrol și Gaze, fiind licențiat  în forajul sondelor și exploatarea zăcămintelor de petrol și gaze.

Potrivit e-nergia.ro, a lucrat, pe funcții de conducere, în cadrul Distrigaz Nord, companie ce aparține E.On.

Iulian Iancu a fost preşedintele Comisiei de Industrii și Servicii din Camera Deputaților din septembrie 2006. În prezent, este simplu membru în cadrul Comisiei.

Comments

comments

Continuă să citești

Energie&Mediu

Unitatea 2 a CNE Cernavodă, resincronizată la SEN după două zile. Care au fost problemele

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

SN Nuclearelectrica SA anunță că Unitatea 2 a CNE Cernavodă a fost resincronizata la Sistemul Energetic National (“SEN”) in data de 31 august 2020, ora 07:00.

Unitatea 2  s-a deconectat automat de la Sistemul Energetic National in dimineata zilei de 29 augusut 2020 din cauza aparitiei unei disfunctionalitati in partea clasica a unitatii, fara impact pe partea nucleara.

Lucrarile de remediere si deconectarea automata a Unitatii 2 de la SEN nu au avut impact asupra securitatii nucleare, personalului, populatiei si mediului inconjurator, acestea realizandu-se in conformitate cu procedurile aplicabile ale centralei.

Comments

comments

Continuă să citești

Energie&Mediu

CNE Cernavodă caută șef de departament pentru Direcția Dezvoltare Investiții. Vezi cerințele

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Societatea Națională NUCLEARELECTRICA S.A. recruteaza personal în vederea ocupării  postului vacant de  Sef Departament Managementul Proiectelor – Directia Dezvoltare Investitii, pentru o durata nedeterminata.

  1. PROFILUL POSTULUI – SEF DEPARTAMENT

1.Cerințe  minime pentru ocuparea postului:

  • Studii superioare tehnice absolvite cu diploma de licenta, specializarea inginerie sau inginerie economica;
  • Master in management sau in domeniul tehnic cu specializare in gestiunea proiectelor;
  • Experiență în industria energetica nucleara de minim 15 ani, din care minim 3 ani in activitati de operare a centralelor nuclearoelectrice si sau in activitati de planificare a proceselor din industria energetica nucleara;
  • Competenta in management de proiect, din care cel putin un program de formare in Primavera sau alte aplicatii similare;
  • Expertiza in utilizarea aplicatiilor informatice utilizate in managementul proiectelor (MS Office, Primavera, Microsoft Project Planer; Work Management System, Visual Basic);
  • Cunoasterea limbii engleze – nivel avansat

Alte cerinte specifice postului:

  • Intelegere solida a analizei datelor, a bugetului si a operatiunilor de afaceri
  • O mentalitate puternica strategica si de afaceri
  • Abilitati foarte bune de organizare si lucru in echipa
  • Abilitati foarte bune de comunicare si interpersonale
  • Promtitudine in rezolvarea problemelor;
  • Capacitate de gestionare a sarcinilor complexe;
  • Leadership organizational;
  • Capacitate de analiza, sinteza si asumare a responsabilitatii in exercitarea atributiilor specifice postului;
  • Spirit de disciplina, onestitate si confidentialitate a datelor si informatiilor prelucrate
  • Extras de cazier;
  • Experienta de lucru internationala in industria nucleara constituie avantaj.
  1. Fișa Postului (principalele responsabilități, atribuții și sarcini ale postului):

–   Coordonarea conducerii procesului de investitii de la nivelul sucursalelor SNN;

–     Asigurarea promovarii principalelor proiecte de dezvoltare si investitii ale societatii;

–     Asigurarea monitorizarii derularii programelor de investitii, elaborarea si actualizarea procedurilor de interfata cu departamentele din cadrul sucursalelor cu atributii in domeniul investitiilor;

–     Coordonarea elaborarii documentatiilor specifice si asigurarea secretariatului Comitetului Consultativ pentru Strategie, Dezvoltare si Proiecte Mari de Investitii constituit la nivelul Consiliului de Administratie;

–     Coordonarea altor proiecte speciale conform deciziei Directorului General sau Directorului General Adjunct;

–     Asigurarea rapoartelor si a sintezelor privind promovarea, implementarea si derularea principalelor proiecte de dezvoltare si investitii ale societatii;

–     Coordonarea organizarii sedintelor de analiza la nivelul executivului SNN ce privesc principalele proiecte de dezvoltare si investitii ale societatii;

–     Asigurarea planificarii necesarului de resurse pentru promovarea, implementarea si derularea principalelor proiecte de dezvoltare si investitii ale societatii

  • Stabileste obiective si strategii pentru intreg Departamentul Managemntul Proiectelor, in acord

cu obiectivele generale de management ale SNN si Planul de Administrare al societatii;

  1. Data limită de depunere a dosarelor de candidatură este 20.08.2020
  1. Alte informații:

Bibliografie:

  1. Legislatie
  • Legea nr.31/1990 privind societatile comerciale
  • Legea nr 111/1996 privind desfăsurarea în siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitătilor nucleare;
  • OUG 109/2011privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice, cu modificarile ulterioare;
  • Legea 99/2016 privind achizitiile sectoriale
  • Hotararea nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice
  • Initiating Nuclear Power Programmes: Responsibilities and Capabilities of Owners and Operators – IAEA Nuclear Energy Series NG-T-3.1
  • Restarting Delayed Nuclear Power Plant Projects – IAEA Nuclear Energy Series No. NP-T_3.4
  • INPRO Methodology for Sustainability Assessment of Nuclear Energy Systems: Economics INPRO Manual – IAEA Nuclear Energy Series No. NG-T-4.4
  1. Documente disponibile pe pagina de internet a societatii (www.nuclearelectrica.ro)
  2. Actul constitutiv SNN;
  1. Planul de administrare al Nuclearelectrica intocmit in conformitate cu prevederile OUG nr. 109/2011.
  2. Strategia de Investitii a SNN aferenta perioadei 1 iulie 2020 – 1 iulie 2025.

5.Cerere de înscriere-anexata                                

– Date de contact: telefon 021 203 82 00, e-mail recrutare@nuclearelectrica.ro;office@nuclearelectrica.ro.

Notă: Sunt acceptate numai dosarele de candidatură care corespund cerințelor din anunț și conțin toate formularele solicitate. Dosarele de candidatură se depun personal la sediul SNN*, prin postă sau prin e-mail la adresa: office@nuclearelectrica.ro, cu mențiunea / subiectul “Către Departamentul Resurse Umane”.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: