Conecteaza-te cu noi

Politica

Pensiile speciale ale aleșilor locali, amânate cu un an

Published

on

USR a anunțat că a reușit să impună în proiectul de buget pentru anul 2020, pe care Guvernul Orban îl asumă, astăzi, în Parlament, un amendament privind amânarea cu un an a intrării în vigoare a pensiilor speciale pentru aleșii locali. Concret, primarii, viceprimarii, președinții și vicepreședinții de Consilii Județene ar urma să primească din 2021 pensii speciale, și nu din 2020 așa cum era prevăzut inițial în OUG nr. 114.

De altfel, senatorul USR Silvia Dinică a anunțat că Uniunea a depus 60 de amendamente la proiectul de buget pentru anul viitor.

„După discuțiile cu premierul Orban, au fost acceptate următoarele amendamente:

Amânarea cu un an a intrării în vigoare a pensiilor speciale pentru aleşii locali, printr-un amendament depus la proiectul de modificare a OUG 114.

Advertisement

Academia de Științe ale Securității Naționale și Academia Oamenilor de Știință din România, aceste false academii, nu vor mai primi subvenții publice începând de anul viitor și vor putea să funcționeze doar din surse proprii.

Mai mulți bani pentru expertiza seismică a școlilor și pentru dotarea a 400 de unități de învățământ cu grupuri sanitare.

Bugetul pentru programul de diabet – dispozitive pentru monitorizarea continuă a glicemiei la copii, va creşte.

Pe Mediu: integrarea sistemelor RAR- SUMAL pentru identificarea transporturilor ilegale de lemne, fonduri pentru mai multe laboratoare mobile de măsurare a poluării, suplimentarea fondurilor pentru economie circulară și managementul ariilor protejate.

Finanțarea unor proiecte locale: fonduri pentru lucrările de infrastructură la noul corp al BCU Cluj-Napoca, bani pentru reabilitarea Palatului de Justiție din Sibiu şi plata avansului pentru drumul de legătură autostrada A1 Arad-Timișoara-DN 69.

Advertisement

Creșterea cu 80% (de la 203 la 363 milioane lei) a sumelor pentru întreținerea drumurilor și autostrăzilor.

Începând de anul viitor, Ministerul Finanțelor Publice va fi obligat să publice pe site-ul instituției toate modificările care se fac, în cursul anului, la buget.

Printre amendamentele respinse: dotarea parchetelor și instanțelor de judecată pentru a îmbunătăți funcționarea sistemului de justiție“, a punctat Dinică.

Advertisement

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions