Connect with us

Administratie

Peste 100.000 de lei scoate Primăria Constanța din buget pentru evenimentele organizate de Ziua Copilului

Mihaela Tîrpan

Publicat

la

Primăria Constanța cumpără servicii de achiziție directă pentru organizarea evenimentelor culturale pe care municipalitatea le pregătește de Ziua Copilului în acest an.

Conform anunțului postat pe pagina de internet a Primăriei municipiului Constanța, prestatorul va oferi o întreagă gamă de servicii care va crea evenimente inedite pe parcursul întregii zile și care va antrena copiii de diferite vârste în activități educative și distractive, în aer liber, după cum urmează:

a) Servicii de prestări artistice cu cel puțin 30 persoane care vor fi animatori, mascote, personaje – eroi ai filmelor și desenelor animate, din lumea basmelor românești și internaționale care vor interacționa cu copiii și vor prezenta momente artistice, demonstrații de dans, concursuri și jocuri de grup;

b) Ateliere de creație : slime, lut, pictură, muzică, experimente, etc.

c) Spectacol de magie – minimum un magician cu experiență ce va interacționa cu publicul prezent;

d) Personaje pe piciorange (minimum 2 persoane);

e) Clovni – minimum 2 persoane;

f) Parada personajelor se va desfășura pe aleile din Parcul Tăbăcăriei începând cu orele 18.00;

g) Spectacol baloane de săpun;

h) Jocuri și concursuri;

De asemenea, se propun următoarele:

1. Jocuri și concursuri interactive propuse:
– Concursuri sportive (întrecerea în sac, rupe-sfoara, concurs de echilibru, ștafeta cu obstacole, tragere la țintă, limbo, etc)
– Leapșa; șotronul; ghicește personajul; gasește-ti locul; țară, țară vrem ostași; rațele și vânătorii; elasticul; căutarea de comori(treasure hunt), etc
– Concurs de costume, concurs desene pe asfalt, concurs de talente, concurs de costume, etc.

2. Servicii sonorizare:
– Instalații de sonorizare complete – minimum 14 boxe (minimum 350w) care să poată acoperi activitățile desfășurate pe întreaga suprafață a parcului – Țara Piticilor și care pot fi împarțite în instalații individuale.
– Microfon wireless x 6 bucăți;
– Conectica sunet, rețea alimentare, treceri de cablu;
– Personal tehnic.

3. Servicii conexe :
– Tobogan gonflabil în formă de castel – capacitate maxima 15 copii – 1 bucată (pentru ziua evenimentului);
– Trambulina – capacitate maximă 5 copii- 4 bucăți (pentru ziua evenimentului);
– Materiale pentru face painting pentru minimum 300 copii;
– Materiale pentru jocurile propuse la punctul 2.2 ;
– Cretă colorată pentru minim 300 copii;
– Minimum 1000 de baloane colorate;
– Minimum 4 tunuri de confetti – 1 bucată/3 kg confetti (vor fi folosite la finalul
evenimentului, orele 19.00);
– Premii simbolice (cupe, medalii, diplome, jucării de pluș) – minimum 300 copii;
– Promovare eveniment : radio, online, tiparituri;
– Pază eveniment : minim 5 agenți în timpul evenimentului;
– Fotograf pentru realizarea fotografiilor pe tot parcursul zilei, fotografiile vor fi postate pe rețelele de socializare ale Primăriei Constanța;
– Asigurarea curățeniei în ”Tara Piticilor”, după eveniment;
– Servicii medicale de tip ambulanța B1.
– Obținerea de la UCMR –ADA a autorizației exclusive de utilizare a muzicii în scop lucrativ pentru organizarea evenimentului ”Ziua Copilului” și achitarea contravalorii obținerii acestei autorizații; achitarea către UCMR-ADA și a celorlalte entități a contravalorii taxelor pentru drepturile de autor.

Valoarea estimată fără TVA: 126.050,42 Lei fără TVA

Durata contractului : 31.05.2019-02.06.2019

Poate participa la licitație orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte de preț conform caiet de sarcini 77627/15.04.2019 pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primaria-constanta.ro.

Criteriul de atribuire: „prețul cel mai scăzut”.

Data limită primire oferte : 24.04.2019 ora 23:59

Informatii suplimentare: Ofertantii pot solicita clarificari anterior depunerii ofertelor, pana la data de 23.04.2019 ora 10:00 pe adresa de e-mail achizitiipublice@primaria-constanta.ro sau la tel. 0241.488.157.

Comments

comments

Administratie

Decebal Făgădău: „Constanța va avea minibuze pentru transportul în comun“

Tatian Iorga

Publicat

la data de

Scris de

18 autobuze de mici dimensiuni vor lega nordul de sudul orașului prin înființarea a două noi rute de transport public în comun, anunță Primăria Constanța. Primul traseu va pleca din Zona Industrială pe ruta Inel 2 – Casa de Cultură – Strada Unirii – Campus Universitar – Vivo, iar cel de-al doilea, va pleca din cartierul Km 5 și va ajunge la Centrul Comercial TOM, pe ruta Bulevardul Aurel Vlaicu – Strada Soveja – Bulevardul Alexandru Lăpușneanu.

„Pentru a răspunde nevoilor de mobilitate ale constănțenilor, având în vedere restricțiile pe care le avem, date de trama stradală și dimensiunile flotei actuale, am majorat capitalul social al CT BUS cu 10 milioane de lei pentru achiziționarea unui număr de 18 minibuze care să poată deservi aceste rute. În prima fază, rutele vor funcționa pe un program de zi, iar dacă se vor dovedi solicitate, vom introduce și curse de noapte, așa cum am procedat deja de la începutul acestei luni pe câteva rute extrem de importante. Este nevoie de un transport public puternic pe raza municipiului Constanța. În acest moment avem 104 autobuze Diesel Euro diesel noi, suntem în procedură de achiziție pentru 40 de autobuze electrice și în completare vom veni cu aceste minibuze care să acopere noile rute”, a declarat primarul municipiului Constanța, Decebal Făgădău.

Acesta a mai spus că noile rute vor răspunde nevoilor de mobilitate ale cetățenilor prin introducerea unor mijloace de transport public local de dimensiuni mai mici care să permită accesul pe străzi înguste, unde nu au loc autobuzele mari.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Constanța. Burse școlare, date cu întârziere. Primăria dă vina pe șefii unităților de învățământ

Tatian Iorga

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Municipiului Constanța anunță că a acordat unităților de învățământ toți banii pentru bursele școlare, inclusiv pentru luna decembrie! Numai că, spune aceeași sursă, nu toți elevii au intrat în posesia lor. Evident, Primăria dă vina pe conducerile unităților de învățământ.

„Primăria Municipiului Constanța regretă întârzierile apărute, dar acestea au fost generate, cel mai probabil, de erori la nivelul unităților de învățământ. Condițiile și modalitatea de acordarea a burselor nu sunt decise de Primăria Constanța. Există mai multe proceduri care trebuie respectate, condițiile sunt stabilite de Ministerul Educației, dosarele sunt evaluate la nivel de unitate de învățământ și sunt centralizate de Inspectoratul Școlar Județean. De aici, listele ajung la autoritatea locală. Prin hotărâre de consiliu local, semestrial, se aprobă numărul burselor ce se acordă elevilor din învățământul preuniversitar de stat. În acest moment, toate unitățile de învățământ din municipiul Constanța care au solicitat au primit banii pentru toate bursele școlare, inclusiv pentru luna decembrie“, se arată într-un comunicat al Primăriei.

Conducerea administrației publice locale spune că elevii care nu au intrat în posesia burselor trebuie să se adreseze conducerii școlilor!

„Bursele școlare reprezintă o formă de sprijin material ce vizează atât protecția socială, cât și stimularea elevilor care obțin rezultate foarte bune la învățătură și disciplină. În municipiul Constanța, în semestrul I al anului școlar 2019-2020 se acordă 14.090 de burse școlare:

  • 199 burse de performanță în valoare de 500 de lei/lună

  • 10307 burse de merit în valoare de 50 de lei/lună

  • 327 burse de studiu în valoare de 250 de lei/lună

  • 3257 burse de ajutor social în valoare de 250 de lei/lună“, se mai arată în comunicat.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Parcarea supraetajată de la Spitalul Județean va fi închisă. Este pus în funcțiune sistemul automat de taxare

Tatian Iorga

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Constanța a anunțat că au început lucrările la parcarea supraetajată din zona Spitalului Clinic Județean de Urgență Constanța! În acest sens, accesul autovehiculelor va fi restricționat în perioada 12 decembrie – 15 decembrie. Angajații SC Confort Urban SRL retrasează marcajele pietonale din incinta parcării. Paralel, se va lucra la punerea în funcțiune a sistemului automat de taxare.

„Posesorii de autovehicule parcate în incintă, sunt rugați să elibereze locurile ocupate până la data de 15 decembrie. Începând cu 16 decembrie, sistemul automat de taxare din parcarea supraetajată va fi pus în funcțiune. Pentru mașinile rămase în incintă se va achita tariful de parcare începând cu data de 16 decembrie, ora 00:00. Autovehiculele abandonate în parcarea supraetajată vor fi ridicate.

Taxarea prin sistemul automat de plată se realizează după cum urmează :

  • prima oră de staționare este gratuită
  • după prima oră, tariful de parcare este de 2 lei/oră TVA inclus.

Plata parcării se  realizează la automatele de plată, prin scanarea tichetului .

Programul de taxare este de luni – duminică 00:00 – 24:00.

În cazul pierderii / deteriorării tichetului de parcare se percepe o taxă în valoare de 100 lei TVA inclus“, se arată într-un comunicat al Primăriei.

Parcarea dispune de 265 de locuri, dintre care 30 % sunt atribuite riveranilor, în baza cererilor depuse la biroul parcări din cadrul SC Confort Urban SRL. În perioada 12 decembrie – 15 decembrie, se va lucra la punerea în funcțiune a sistemului automat de taxare iar marcajele pietonale din incinta parcării vor fi retrasate.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: