Connect with us

Administratie

Peste 100.000 de lei scoate Primăria Constanța din buget pentru evenimentele organizate de Ziua Copilului

Mihaela Tîrpan

Publicat

la

Primăria Constanța cumpără servicii de achiziție directă pentru organizarea evenimentelor culturale pe care municipalitatea le pregătește de Ziua Copilului în acest an.

Conform anunțului postat pe pagina de internet a Primăriei municipiului Constanța, prestatorul va oferi o întreagă gamă de servicii care va crea evenimente inedite pe parcursul întregii zile și care va antrena copiii de diferite vârste în activități educative și distractive, în aer liber, după cum urmează:

a) Servicii de prestări artistice cu cel puțin 30 persoane care vor fi animatori, mascote, personaje – eroi ai filmelor și desenelor animate, din lumea basmelor românești și internaționale care vor interacționa cu copiii și vor prezenta momente artistice, demonstrații de dans, concursuri și jocuri de grup;

b) Ateliere de creație : slime, lut, pictură, muzică, experimente, etc.

c) Spectacol de magie – minimum un magician cu experiență ce va interacționa cu publicul prezent;

d) Personaje pe piciorange (minimum 2 persoane);

e) Clovni – minimum 2 persoane;

f) Parada personajelor se va desfășura pe aleile din Parcul Tăbăcăriei începând cu orele 18.00;

g) Spectacol baloane de săpun;

h) Jocuri și concursuri;

De asemenea, se propun următoarele:

1. Jocuri și concursuri interactive propuse:
– Concursuri sportive (întrecerea în sac, rupe-sfoara, concurs de echilibru, ștafeta cu obstacole, tragere la țintă, limbo, etc)
– Leapșa; șotronul; ghicește personajul; gasește-ti locul; țară, țară vrem ostași; rațele și vânătorii; elasticul; căutarea de comori(treasure hunt), etc
– Concurs de costume, concurs desene pe asfalt, concurs de talente, concurs de costume, etc.

2. Servicii sonorizare:
– Instalații de sonorizare complete – minimum 14 boxe (minimum 350w) care să poată acoperi activitățile desfășurate pe întreaga suprafață a parcului – Țara Piticilor și care pot fi împarțite în instalații individuale.
– Microfon wireless x 6 bucăți;
– Conectica sunet, rețea alimentare, treceri de cablu;
– Personal tehnic.

3. Servicii conexe :
– Tobogan gonflabil în formă de castel – capacitate maxima 15 copii – 1 bucată (pentru ziua evenimentului);
– Trambulina – capacitate maximă 5 copii- 4 bucăți (pentru ziua evenimentului);
– Materiale pentru face painting pentru minimum 300 copii;
– Materiale pentru jocurile propuse la punctul 2.2 ;
– Cretă colorată pentru minim 300 copii;
– Minimum 1000 de baloane colorate;
– Minimum 4 tunuri de confetti – 1 bucată/3 kg confetti (vor fi folosite la finalul
evenimentului, orele 19.00);
– Premii simbolice (cupe, medalii, diplome, jucării de pluș) – minimum 300 copii;
– Promovare eveniment : radio, online, tiparituri;
– Pază eveniment : minim 5 agenți în timpul evenimentului;
– Fotograf pentru realizarea fotografiilor pe tot parcursul zilei, fotografiile vor fi postate pe rețelele de socializare ale Primăriei Constanța;
– Asigurarea curățeniei în ”Tara Piticilor”, după eveniment;
– Servicii medicale de tip ambulanța B1.
– Obținerea de la UCMR –ADA a autorizației exclusive de utilizare a muzicii în scop lucrativ pentru organizarea evenimentului ”Ziua Copilului” și achitarea contravalorii obținerii acestei autorizații; achitarea către UCMR-ADA și a celorlalte entități a contravalorii taxelor pentru drepturile de autor.

Valoarea estimată fără TVA: 126.050,42 Lei fără TVA

Durata contractului : 31.05.2019-02.06.2019

Poate participa la licitație orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte de preț conform caiet de sarcini 77627/15.04.2019 pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primaria-constanta.ro.

Criteriul de atribuire: „prețul cel mai scăzut”.

Data limită primire oferte : 24.04.2019 ora 23:59

Informatii suplimentare: Ofertantii pot solicita clarificari anterior depunerii ofertelor, pana la data de 23.04.2019 ora 10:00 pe adresa de e-mail achizitiipublice@primaria-constanta.ro sau la tel. 0241.488.157.

Comments

comments

Administratie

Oamenii lui Făgădău din primărie ne trimit să cumpărăm mici și cârnați din piețele constănțene

Tatian Iorga

Publicat

la data de

Scris de

Nu de puține ori, Primăria Constanța ne-a informat că susțiune producărorii locali. Și de această dată, Primăria Constanța îi îndeamnă pe constănțeni să cumpere mici, ruladă, cârnați proaspeți sau afumați ca la bunica acasă, pastramă, crenvurști sau burgeri, toate din carne de curcan, dar și carne de curcan proaspătă din Piațele Griviței și Tomis III, administrate de RAEDPP Constanța!

„Curcanii sunt crescuți la noi în județ, la fermă în localitatea Poiana, iar prospețimea este cuvântul care definește mica afacere: Noi tăiem curcanii astăzi și îi ducem în magazin mâine, așa că, în momentul în care carnea e pe raft, este proaspătă cum nu poate asigura nimeni altcineva. În România intră foarte multă carne de curcan din Ungaria, care până ajunge la Constanța intră prin baze de depozitare”, spun administratorii unei ferme de la Poiana prin intermediul unui comunicat al Primăriei Constanța.

Autoritatea locală mai notează că ferma respectă pas cu pas tehnica afumării tradiționale, pentru a obține mezeluri așa cum se făceau odinioară.

„Produsele nu conțin aditivi alimentari, spre deosebire de majoritatea mezelurilor aflate pe rafturile marilor magazine. Numeroase școli și grădinițe din Constanța se aprovizionează deja de la ferma de curcani din Poiana, pentru a prepara hrana celor mici. Cumpărați produse din piețe, susțineți producătorii locali!“, mai spun cei de la Primărie.

Sursa foto: facebook.com/PrimariaConstanta

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Scandalul transportului intrajudețean din Constanța. Faza: drept la replică!

Tatian Iorga

Publicat

la data de

Scris de

Șeful serviciului Autorității Județene de Transport din cadrul Consiliului Județean Constanța, Adrian-Victor Ionescu, a reacționat la declarațiile făcute de vicepreședintele CJC Claudiu-Iorga Palaz pentru Ordinea.ro în articolul „Scandalul transportului intrajudețean din Constanța.S-a ajuns la faza o scrisoare neînțeleasă”.

„Am luat la cunostinta de acuzatiile aduse mie de catre domnul Palaz Claudiu-Iorga prin intermediul publicatiei dumneavoastra, acuzatii care imi aduc un grav prejudiciu  nepatrimonial. Domnul vicepresedinte al Consiliului Judetean Constanta  afirma ca am dorit, in calitatea mea de sef al Autoritatii Judetene de Transport, ,,sa las transportatorii dezlegati”, ca a facut propunere sa fiu ,,bagat in comisia de disciplina a CJC”, ca  ,,plangerea” i-a fost respinsa pentru ca nu am avut sarcina in mod direct de la fosta conducere a CJC sa inchei contracte de delegare a gestiunii. Sunt de asemenea acuzat ca am ignorat corespondenta cu guvernul si cu ministerul transporturilor. In realitate Comisia de disciplina a CJC s-a intrunit ca urmare a sesizarii unui functionar public, nu a domnului Palaz, in cursul primaverii anului 2018, in timp ce ma aflam in concediu, pentru a stabili vinovatia sau nevinovatia mea in materia incheierii contractelor de delegare a gestiunii cu operatorii de transport judetean. Comisia a retinut, printre altele, ca nu am refuzat aplicarea legii, ca mi-am exprimat punctul de vedere referitor la neincheierea/incheierea contractelor de delegare a gestiunii cu operatorii de transport public judetean de persoane  inclusiv in scris, argumentat pe contradictorialitatea dispozitiilor legale incidente in materie. Se mai arata ca sustinerea persoanei care a formulat sesizarea conform careia fapta imputata mie consta in neaplicarea prevederilor legale pentru incheierea contractelor de delegare a gestiunii nu se confirma, deoarece nu am refuzat aplicarea legii. Rationamentele mele au fost retinute si de catre actuala conducere a institutiei, dovada in acest sens fiind ca nici pana la data de 30.05.2018, data la care  comisia de disciplina a CJC a finalizat raportul, nici ulterior, in cursul anilor 2018 si 2019,  nu au fost trasate sarcini in sensul demararii procedurii pentru incheierea acestor contracte. Comisia de disciplina nu a respins nicio plangere formulata de domnul Palaz Claudiu -Iorga, ci a propus clasarea sesizarii formulate de un functionar public, in unanimitate, deoarece nu s-a confirmat savarsirea unei abateri disciplinare. In sprijinul intelegerii clare a materiei referitoare la incheierea contractelor de delegare a gestiunii cu operatorii de transport ce deservesc rutele judetene, in confirmarea justetei rationamentului meu, anexez prezentei raspunsul Presedintelui A.N.R.S.C., domnul Petru-Bogdan Alexa, din data de 18.06.2018, prin care se arata ca legislatia referitoare la modalitatea de atribuire a contractelor de delegare a gestiunii serviciilor de transport public local si cele referitoare la stabilirea, ajustarea si modificarea tarifelor pentru serviciile de transport public local de persoane, nu se aplica serviciilor de transport public judetean de persoane“, notează Adrian Victor Ionescu în dreptul la replică.

Download (PDF, 87KB)

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Bloc de 30 de metri înălțime, pe locul fostului hotel Continental

Tatian Iorga

Publicat

la data de

Scris de

O nou imobil va răsări în centrul Constanței. Este vorba de o clădire de birouri cu mai  multe nivele, având un regim de înlălțime maxim aprobat de 30 metri. Aceasta ar urma să fie construită pe locul unde a fost, cândva, hotelul Continental, acum fiind doar un spațiu verde. Posibilitatea ridicării unei clădiri pe terenul unde a fost hotelul Continental va fi analizată miercuri, 21 august, de Comisia tehnică de urbanism și amenajarea teritoriului. În cadrul comisiei, va analizată solicitarea unei societăți privind emiterea avizului de oportunitate elaborare PUZ – reglementare teren bulevardul Ferdinand nr. 20. Scopul documentaţiei constă în modificarea reglementărilor urbanistice aprobate pentru amplasamentul situat pe bulevardul Ferdinand nr. 20, imobil identificat prin numărul cadastral 234729, intabulat în cartea funciară cu numărul 234729. Având în vedere prevederile Legii 350 /2001, se va studia unitar şi coroborat o zonă mult mai mare ce va face studiul documentaţiei de urbanism şi va fi delimitată astfel: la nord – strada Cuza Vodă; la sud – bulevardul Ferdinand; la vest – strada Răscoalei 1907; la est – bulevardul Tomis. Terenul în cauză este proprietatea privată a FINANCIERE LES LUMIERES S.R.L., persoană juridică română, conform contract de vânzare-cumpărare autentificat cu numărul de încheiere 1111/15.05.2018, încheiat la birou notar public MERMEZE SPERANȚA-CATRINEL: teren intravilan, categoria curți-construcții, în suprafață de 788,847 mp (suprafață rezultată din acte), respectiv în suprafață de 789 metri pătrați, conform măsurătorilor cadastrale, situat în Constanța, bd. Ferdinand, nr. 20, județul Constanța.

„Beneficiarul investiției dorește realizarea unei construcții destinată funcțiunii de birouri, ce admite la parter alte activități compatibile cu funcțiunile din zonă, precum alimentație publică și servicii comerciale. Prin această investiție se dorește refacerea fondului construit anterior, într-o manieră contemporană, care să întregească frontal bulevardului Ferdinand, având în vedere faptul că, anterior, pe acest teren, a existat construcția Hotelului Continental. Hotel reprezentativ la nivelul orașului, ce și-a desfășurat activitatea în perioada cuprinsă între începutul anilor ’30 și începutul anilor ’90 (când a fost demolată). Fiind amplasat în zona centrală a orașului, vecinătățile terenului, cât și cele din proximitate, sunt caracterizate de funcțiuni mixte, de la locuire la funcțiuni publice de interes supramunicipal și municipal administrative, culturale, comerț, servicii profesionale și personale, loisir și turism, etc. În consecință, investiția ce a demarat documentația se integrează în țesutul urban existent și va contribui la creșterea atractivității zonei“, se arată în documentație.

A fost odată hotelul Continental

Se menționează faptul că, anterior, pe acest teren, a existat construcția Hotelului Continental, ce și-a desfășurat activitatea în perioada cuprinsă între începutul anilor ’30 și începutul anilor ’90 (când a fost demolată). Clădirea a fost construită în stil art-deco, cu un regim de înălțime de P+5 etaje, fiind reprezentativă la nivelul orașului. Această construcție a trecut printr-o serie de schimbări, atât fizice (momentul în care a fost construit un nou imobil pe terenul fostului Hotel Continental, ca o nouă aripă a clădirii), precum și al modului de funcționare, sub numele de hotel Carlton – Hotel Proletarul – Hotel Republica, revenind la numele de Hotel Constinental. Acesta a mai funcționat în acest mod pentru încă aproximativ 20 ani, după care a fost demolat. În anul 2000, terenul aferent acestuia și care face obiectul prezentei documentații, a fost amenajat ca spațiu verde, după ce, în 1999 a fost aprobat un P.U.D. având ca obiectiv construirea unui centru de birouri. În prezent, terenul beneficiază de o accesibilitate ridicată, atât auto, cât și pietonală, datorită amplasării pe bulevardul Ferdinand și în proximitatea bulevardului Tomis. Astfel, el poate fi ușor accesat de către utilizatori din afara orașului, dinspre autostradă, dar și dinspre DN2a, reprezentând un aspect important pentru o clădire ce va găzdui diverse servicii. Din punct de vedere al serviciilor compatibile cu funcțiunile din zonă, ce vor fi amplasate la parter, amplasarea este de asemenea favorabilă, în proximitatea zonei de coastă și a zonei peninsulare.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: