Conecteaza-te cu noi

Administratie

Primăria Constanța cumpără servicii de mediere sanitară în valoare de peste… 800.000 de lei

Published

on

Conform unui anunț postat pe pagina de internet a Primăriei municipiului Constanța, administrația se pregătește să cumpere servicii de mediere sanitară pentru proiectul “Măsuri integrate pentru o viață mai bună”, costurile achiziției ridicându-se la suma de 778.521,74 lei fără TVA.

“Primăria Municipiului Constanţa, cu sediul în Bd-ul. Tomis nr. 51, tel. 0241 488 157, email: achizitiipublice@primaria-constanta.ro, organizează în data de 07.10.2019, ora: 13:00, procedura proprie privind atribuirea contractului având ca obiect Servicii de mediere sanitară aferent proiectului ”Măsuri integrate
pentru o viata mai bună” – COD MySMIS 114654 Cod CPV- 85000000-9 Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala.

Descrierea achiziției:

Serviciile sunt adresate unui număr de 600 de persoane din cadrul grupului țintă al proiectului “Măsuri integrate pentru o viață mai bună” și vor consta în interviuri și anchete individuale/familiale în urma cărora vor rezulta fișe cu situația medicală a fiecărui membru al grupului țintă.
Aceste servicii se vor desfășura în baza unei metodologii specifice de mediere sanitară care va descrie procedura de desfășurare a serviciilor.
în ceea ce privește persoanele neînregistrate la medicul de familie vor fi îndrumate si ajutate să se înregistreze. De asemenea, vor fi identificate cazurile în care anumite persoane din cadrul grupului țintă nu posedă cârdul individual de sănătate, acestea fiind sprijinite să îl obțină.
în cadrul acestui serviciu persoanele din grupul țintă vor fi îndrumate și încurajate să fie consultate și investigate medical de către medicul de familie la care sunt înscriși. în cazul în care, în urma consultațiilor/învestigațlilor au fost depistate anumite afecțiuni, persoanele în cauză vor fi îndrumate către medicul specialist, în conformitate cu procedurile medicale legale, fiind pe tot acest parcurs asistate de către mediatorii sanitari, urmărindu-se tratarea afecțiunilor de care aceștia suferă.
Tot în cadrul acestui serviciu, operatorul economic va organiza 3 caravane pentru fiecare din următoarele servicii medicale: sănătatea reproducerii și planificare familială; prevenirea sarcinilor la minore; prevenirea, monitorizarea și/sau tratarea bolilor cu potențial endemoepidemic. Serviciile medicale oferite în cadrul caravanelor vor fi asigurate în mod gratuit de către instituțiile cu atribuții în acest sens, în conformitate cu prevederile legale, în baza protocoalelor de colaborare încheiate în cadrul proiectului.

Advertisement

Valoarea estimată este de 778.521,74 lei fără TVA.

Condițiile de participare la licitație pot fi studiate în următorul document:

http://www.primaria-constanta.ro/docs/default-source/documente-pwpmc/Achizitii-publice/achizitii-publice-publicate-2019/85.-servicii-de-sanatate/anunt-servicii-mediere-sanitara.pdf?sfvrsn=2

Oferta va fi însoțită de următoarele documente:
a) Scrisoarea de înaintare: Ofertantul va trebui să prezinte scrisoarea de înaintare în conformitate cu modelul anexat;
b) Împuternicirea scrisă, prin care reprezentantul împuternicit, în scris, este autorizat să angajeze ofertantul în procedura pentru atribuirea contractului de achiziție publică; (împuternicirea va fi însoțită de copia dupa actul de identitate al persoanei imputernicite),
c) Garanția de participare (dovada constituirii acesteia, în cuantumul prevazut în documentație), Scrisoarea de înaintare, Împuternicirea, Garanția de participare vor însoți oferta neintroducându-se în plicul exterior. Plicul exterior se va înregistra și se depune la sediul Primariei Municipiului Constanța din bulevardul Tomis nr. 51,
camera 18 “Serviciul Management Documente”.

Termen limită de primire oferte: 07.10.2019, ora 11:00.

Advertisement

G . DESCHIDEREA ŞI EVALUAREA OFERTELOR
1.1. Ora, data si locul deschiderii ofertelor: Ofertele se vor deschide in data de 07.10.2019, ora 13.00, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, din B-dul Tomis nr. 51.
1.2. Oferta elaborată va respecta în totalitate cerinţele din cuprinsul fișei de date, caietul de sarcini şi propunerea de contract.
1.3. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achiziţie publică este: „prețul cel mai scăzut”.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions