Conecteaza-te cu noi

Administratie

Primăria Constanța plătește peste 100.000 de lei pentru documentele de reamenajare a adapostului de câini fără stăpân

Published

on

Primăria Constanța achiziționează serviciu de elaborare a documentației tehnico – economică aferentă obiectivului de investiții “Reamenajarea adăpostului pentru câini fără stăpân”. Asta înseamnă că administrația municipală va cumpăra studii de teren – studiu topografic, studiu geotehnic, DALI, deviz estimativ PAC, PT, DDE, CS, documentații pentru obținerea avizelor/acordurilor)”.

Conform documentului, achiziția este una directă.

Obiectul serviciului îl constituie achiziționarea de către Primăria municipiului Constanța a Serviciului de elaborare documentație tehnico – economică aferentă obiectivului de investiții „Reamenajarea adăpostului pentru câini fără stăpân” ( studii de teren – studiu topografic, studiu geotehnic, DALI, deviz estimativ, PAC, PT, DDE, CS, documentații pentru obținerea avizelor/acordurilor)”.

Condiții achiziție:  Modalitatea de contractare a serviciilor se va realiza pe bază de contract, conform caiet de sarcini anexat.

Advertisement

Condiții de participare
– cu respectarea prezentului anunț și a caietului de sarcini nr. 11718/20.01.2021;
– prezentarea certificatului constatator eliberat de O.N.R.C. care să probeze existența
unei legături între obiectul achiziției și obiectul de activitate al operatorului economic.
Oferta va fi întocmită în conformitate cu cerințele caietului de sarcini atașat, astfel
încât specificațiile tehnice din oferta depusă să permită identificarea cu ușurință a
corespondenței cu toate cerințele și specificațiile din caietul de sarcini atașat.
Oferta va fi prezentată conform structurii din Cap. 6 Modul de întocmire și prezentare
a ofertei din Caietul de sarcini nr. 11718/20.01.2021

Valoarea estimată fără TVA: 130.000,00 Lei fără TVA .

Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate – preț, conform documentului atasat perezentului anunț “Anexa factori”

Durata totală de prestare a serviciului finalizat cu proces verbal de recepţie este de maxim 60 de zile calendaristice cu următoarea structură.

ETAPA 1 – elaborare DALI, deviz estimativ – 15 zile – studiile de teren – 30 zile de la emiterea ordinului de începere I.

Advertisement

ETAPA II – elaborare PAC, PT, DDE, CS, documentaţii pentru obţinerea avizelor/acordurilor – 15 zile de la emiterea ordinului de începere II.

Termen limită primire oferte: 28.01.2021

Informații suplimentare: Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte conform prezentului anunț și a caietului de sarcini anexat pe adresa de e-mail: ozlem.omer@primaria-constanta.ro.

Ofertantii pot solicita clarificări anterior depunerii ofertelor, pe adresa de e-mail ozlem.omer@primaria-constanta.ro

Potențialii ofertanți au obligația de a consulta anunțul de publicitate, publicat pe siteul primăriei municipiului Constanța, în vederea verificării răspunsurilor la solicitările de clarificări, dacă va fi cazul.

Advertisement

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions