Primăria Constanța anunță că, în conformitate cu prevederile art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, a fost publicat poiectului de hotărâre privind modificarea și completarea H.C.L. nr. 227/2021 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea și executarea serviciului de transport în regim de taxi în municipiul Constanța.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat:
– pe site-ul Primăriei municipiului Constanța, la adresa www.primaria-constanta.ro la secțiunea „De interes public – Transparență decizională pe Legea 52/2003″, începând cu data de 12.02.2024;
– la sediul Primăriei municipiului Constanța, situat în bd. Tomis nr. 51.
Propunerile, sugestiile sau opiniile cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus consultării publice se pot depune până la data de 21.02.2024, astfel:
– prin poștă, la sediul Primăriei municipiului Constanța, Direcția Generală Gestionare Servicii Publice, Serviciul Management Drumuri și Transport din str. Ștefan Mihăileanu nr. 10;
– prin e-mail, la adresa drumuri.transport@primaria-constanta.ro.
Materialele transmise vor purta mențiunea: „Propuneri referitoare la proiectul de hotărâre privind modificarea și completarea H.C.L. nr. 227/2021 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea și executarea serviciului de transport în regim de taxi în municipiul Constanța”.