Connect with us

Administratie

Primăria Tuzla scoate la licitație mai multe terenuri

Mihaela Tîrpan

Publicat

la

Primăria Comunei Tuzla, cu sediul în comuna Tuzla, Str. Constantei nr. 80A, judeţul Constanta, organizeaza in data de 09.03.2020, ora 14:00, la sediul Primariei,licitaţie publică deschisă pentru concesionarea urmatoarelor terenuri agricole categoria de folosinţă pajişte, aflate în domeniul public al comunei Tuzla, judetul Constanţa, astfel: – Parcela Ps 1/3 în suprafaţă de 347 478 mp; – Parcela Ps 1/4 în suprafaţă de 166 390 mp; – Parcela Ps 6 în suprafaţă de 287 959 mp; – Parcela Ps 6/3 în suprafaţă de 63 371 mp; – Parcela Ps 86/1 în suprafaţă de 19 048 mp; – Parcela Ps 86/2 în suprafaţă de 19 235 mp; – Parcela Ps 86/3 în suprafaţă de 13 670 mp; – Parcela Ps 86/4 în suprafaţă de 29 319 mp; – Parcela Ps 86/4/1 în suprafaţă de 30 858 mp; – Parcela Ps 86/5 în su-prafaţă de 25 057 mp. Concesionarea prin licitaţie publică a terenurilor s-a aprobat prin H.C.L. nr. 232 din 23.12.2019 conform O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ.

Pentru a intra in posesia unui exemplar al documentației de atribuire se depune o solicitare scrisă la sediul Primăriei Comunei Tuzla, Compartiment investiţii, achiziţii publice, urbanism, disciplina în construcţii şi amenajarea teri-toriului, telefon 0241747178, fax 0372000626, e-mail urbanismtuzla@gmail.com. Contravaloarea documentaţiei de atribuire, în cuantum de 50 lei, se achită în numerar la casieria Primăriei Comunei Tuzla.

Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 02/03/2020, ora 16:00

Data limită de depunere a ofertelor: 09/03/2020, ora 9:00 la sediul Primariei Comunei Tuzla Şos. Constanţei, nr. 80A, comuna Tuzla, judeţul Constanţa.

Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: 1 exemplar.

Instanţa competenta în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Judecătoria Mangalia, Strada Mircea cel Bătrân, numărul 4, Municipiul Mangalia, Judeţul Con-stanţa, cod poştal 905500, telefon 0241/755.567, 0241/755.568, fax 0241/755.798, e-mail jud-mangalia-reg@just.ro. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 10/02/2020.

Comments

comments

Administratie

Constanța. Carosabil asfaltat pe strada Ion Voicu din cartierul Compozitorilor

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Echipele SC Confort Urban SRL au finalizat lucrările de amenajare a zonei carosabile. Strada de pământ a fost transformată într-o arteră rutieră modernă, după ce infrastructura terenului a consolidată prin lucrări de excavare și compactare.

Se execută prima etapă a lucrărilor de amenajare a carosabilului, care prevede doar un strat de asfalt și un acostament de 50 de cm de piatră. După ce această etapă este finalizată, se trece la faza doi de proiect care înseamnă intervenții pe partea exterioară, borduri și trotuare.

În paralel, pe strada Clopoțeilor continuă intervențiile asupra zonei carosabile, terenul este stabilizat prin așternerea mai multor straturi de piatră.

Prin programul de investiții în infrastructura rutieră pe care Primăria Municipiului Constanța îl implementează în cartierul Compozitorilor au fost îmbunătățite condițiile de trafic rutier pe străzile și aleile: Sabin Drăgoi, Iosif Sava, Muzicii, Ion Voicu, Nicolae Kirculescu, Ionel Perlea, Dimitrie Cuclin, Paul Constantinescu, Constantin Bobescu, Madrigalului și Haricleea Darclée. (comunicat de presă Primăria Constanța)

foto: ilustrativ

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Vergil Chițac cheamă Curtea de Conturi la Primăria Constanța. Ce alte decizii a mai luat primarul ales al municipiului

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Încă nu a preluat mandatul de primar, însă Vergil Chițac și-a făcut deja lista priorităților. Printre acestea, primarul ales al municipiului Constanța spune că activitatea Primăriei va trebui verificată de Curtea de Conturi. De asemenea, noul edil al Constanței trasmite că va cere rapoarte de la toate Direcțiile din cadrul administrației locale și, de asemenea, va face o analiză a bugetului de venituri și cheltuieli. O altă decizie a lui Chișac privește abordarea unor discuții pe care intenționează să le aibă cu cei din conducerea furnizorilor de utilități.

Iată mesajul complet:

Dragi constănțeni, peste câteva zile ne intrăm în drepturi. În mandatul meu, vă voi prezenta transparent toată activitatea de la Primărie și voi explica fiecare acțiune și fiecare gest pe care le voi face în calitate de primar. Îmi doresc să existe dialog permanent și să nu planeze nici cea mai mică suspiciune asupra corectitudinii activității mele.
Acestea fiind zise, vă prezint mai jos care sunt lucrurile pe care le voi face imediat ce preiau mandatul în mod oficial:
1. Cer rapoarte de lucru de la toate direcțiile și instituțiile subordonate, care să îmi prezinte problemele pe termen scurt și planul de acțiuni pe termen lung;
2. Fac analiza bugetului de venituri și cheltuieli al Primăriei pentru a ști exact cum stăm și cum putem îmbunătăți situația;
3. Iau legătura cu toți furnizorii de utilități (apă, canalizare, căldură, gaze, electricitate) pentru a vedea care e situația înaintea iernii și a nu ne trezi cu surprize neplăcute;
4. Nu în ultimul rând, chem Curtea de Conturi. Voi verifica cu exactitate legalitatea cheltuirii banului public până în acest moment și a contractelor aflate în derulare.
O altă problemă o reprezintă șefii din Direcții care sunt numiți politic și care nu performează. Vă garantez că reformăm administrația și modul în care vom face management la Primărie. Și începem de sus, de la top-management, unde sunt probleme foarte mari.
Va fi mult de lucru și voi întâmpina probleme numeroase, sunt perfect conștient de acest lucru. Dar cunosc administrație și procesele de lucru. Sunt convins că împreună vom transforma Primăria și vom performa pentru binele Constanței.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Serviciile Direcției Urbanism din cadrul Primărie Constanța, la un click distanță

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Municipiului Constanța lansează o platformă digitală ce le dă posibilitatea tuturor persoanelor să depună online cereri pentru eliberarea certificatelor de urbanism, autorizațiilor de construire sau autorizațiilor de desființare, precum și a altor documente care fac parte din procesul de autorizare a lucrărilor, în conformitate cu Legea 50/1991, fără a mai fi nevoie deplasarea fizică la birourile din cadrul instituției.

Aplicația poate fi accesată de pe site-ul Primăriei Municipiului Constanța – www.primaria-constanta.ro sau la următorul link – https://urbanism.primaria-constanta.ro/Urbanism/firstPage.jsp#.

Autoritatea locală continuă astfel procesul de digitalizare în cadrul instituției și simplifică procedura de depunere și obținere a documentațiilor de urbanism. Începând de astăzi, actele necesare pentru emiterea docmentelor amintite se pot depune atât online, prin portal, dar și fizic la Centrul de Informare Cetățeni din City Park Mall.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: