Connect with us

Stiri

RAJA Constanţa: “Apa de la robinet se poate consuma cu încredere”

Maria Ionescu

Publicat

la

Așa cum am anunțat deja, încă din data de 17 martie 2020 activitățile care presupun interacțiunea directă cu publicul au fost suspendate pentru o perioadă nedeterminată. Însă RAJA gestionează în continuare relația cu abonații săi în sistem on-line și telefonic. Transmiterea indexului, primirea, vizualizarea și achitarea facturii, comunicarea sesizărilor, solicitarea diferitelor informații, încheierea sau modificarea contractelor, eliberarea avizelor sau alte probleme specifice pot fi rezolvate accesând contul de client on-line, pe adresele de e-mail sau la numerele de telefon puse la dispoziție pe site-ul societății www.rajac.ro, la nr. de call center 0241.924, prin intermediul formularului de contact online sau pe adresa de Facebook.

Tot ca măsură de limitare a contactului direct între persoane, RAJA nu va mai efectua în perioada următoare citirea contoarelor de apă la abonați. Prin urmare, emiterea facturii se va face în baza indexurilor autocitite și transmise de consumatori prin call center sau pe platforma on-line, ori, în lipsa acestora, prin estimare, în funcție de istoricul consumului dintr-o perioadă similară a anului precedent.

Ținând cont de faptul că ne confruntăm cu o stare critică, de excepție, RAJA s-a mobilizat pentru a gestiona riscurile asociate virusului COVID 19, fiind în măsură să asigure continuitatea și calitatea apei potabile furnizate tuturor consumatorilor săi, în orice situație. În acest sens, se respectă și se actualizează permanent Planul specific de continuitate, în funcție de măsurile dispuse de autorități.  Sute de angajați ai societății au ca misiune principală asigurarea producției, distribuției, calității apei și epurării acesteia, îndeplinind sarcinile specifice prin muncă în condiții de izolare, pentru a preveni disfuncționalități majore ce pot perturba funcționarea serviciului esențial.

“În lupta cu coronavirusul, RAJA îi asigură pe consumatorii săi că apa de la robinet se poate consuma cu încredere, fiind chiar un aliat de nădejde în lupta împotriva pandemiei.

Să nu uităm că spălatul pe mâini, cu apă și săpun, în mod regulat, ne ajută să protejăm sănătatea noastră și pe a celor din jur!”, precizează Biroul de presă al RAJA.

 

Comments

comments

Continuă să citești
Reclamă

Stiri

Fără apă potabilă în localitățile Limanu, 2 Mai și Vama Veche

Maria Ionescu

Publicat

la data de

Scris de

Pentru executarea unor lucrări de reabilitare și modernizare la nivelul Gospodăriei de apă Limanu, RAJA S.A. va întrerupe furnizarea apei potabile în noaptea de joi spre vineri, 17 spre 18 septembrie 2020, în intervalul orar 22,00 – 04,00.

În acest timp, vor fi afectați de lipsa apei consumatorii din localitățile Limanu, 2 Mai și Vama Veche.

”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create abonaților, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp. Totodată, rugăm toți consumatorii afectați de aceste intervenții să își asigure rezerva minimă de apă, pentru consum și uz casnic, în perioada în care va fi sistată alimentarea cu apă.”, precizează Biroul de presă.

Foto: Ilustrativ

 

 

Comments

comments

Continuă să citești

Stiri

Mâine se oprește apa în orașul Murfatlar

Maria Ionescu

Publicat

la data de

Scris de

Pentru executarea lucrărilor de înlocuire a unei vane, cu diametrul de 400 mm, la nivelul conductei de alimentare cu apă, de pe strada General Vasile Milea din orașul Murfatlar, RAJA S.A. este nevoită să întrerupă furnizarea apei potabile, marți – 15 septembrie 2020, în intervalul orar 09,00 – 16,00.

În acest timp, vor fi afectați de lipsa apei toți onsumatorii din localitatea Murfatlar.

”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create abonaților, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp. Totodată, rugăm toți consumatorii afectați de această lucrare să își asigure rezerva minimă de apă, pentru consum și uz casnic, în perioada în care va fi sistată alimentarea cu apă.”, precizează Biroul de presă.

Comments

comments

Continuă să citești

Stiri

Consumatorii din Agigea și Lazu, fără apă potabilă

Maria Ionescu

Publicat

la data de

Scris de

Ca urmare a unei avarii survenite astăzi, 7 septembrie 2020, pe conducta de alimentare cu apă, cu diametrul de 500 mm din localitatea Agigea (zona Dedeman), județul Constanța, RAJA S.A. a fost nevoită să întrerupă furnizarea apei potabile, în intervalul orar 13.30 – 18.30.

Sunt afectați de lipsa apei consumatorii din localitățile Agigea și Lazu.

”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor din zonă, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp.”, precizează Biroul de presă.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: