Connect with us

Stiri

RAJA S.A. răspunde provocărilor COVID-19

Maria Ionescu

Publicat

la

A trecut aproape o lună de când RAJA SA a impus primele măsuri de prevenire și de limitare a diseminării virusului SARS-CoV-2, atât pentru angajați, cât și pentru comunitate.

Compania a reușit să se mobilizeze încă de la început și să deruleze toate activitățile curente, chiar și în condițiile distanțării sociale.

“Am găsit soluții, ne-am adaptat din mers, în funcție de predicțiile și de măsurile impuse la nivel național, am creat un plan de răspuns la toate provocările pe care le-am putea întâmpina pe parcursul acestei perioade fără precedent. Prin aplicarea și respectarea Planului specific de continuitate reușim să ne menținem angajații sănătoși și să asigurăm furnizarea serviciilor esențiale în siguranță 24/24.

Păstrăm în continuare legătura cu abonații noștri pe canalele de comunicare telefonice și electronice, străduindu-ne să răspundem cu promptitudine tuturor solicitărilor.”, a precizat Biroul de presă.

În ultimul timp, traficul pe platforma on-line Contul meu RAJA  a crescut. Abonații sunt tot mai interesați de crearea unui cont de client, de achitarea facturilor prin acest sistem, dar și de activarea facturilor electronice.

De aceea, RAJA SA mulțumeşte tuturor consumatorilor care, în această perioadă critică, dau dovadă de responsabilitate și spirit civic.

Asigurarea continuității serviciului de alimentare cu apă și de canalizare depinde de plata la timp a facturilor. Orice perturbare a activității economico – financiare a societății poate genera disfuncționalități  în furnizarea apei potabile și, implicit, asupra stării de sănătate publică.

“De aceea, facem apel către abonați să își achite la termen facturile curente, dar și debitele restante, prin modalitățile de plată puse la dispoziție de către societate, respectiv: casieriile și Contul de client RAJA, transfer bancar, direct debit, Pay-Point, Payzone, Westaco, în incinta magazinelor „La doi Pași” și la unitățile bancare.

RAJA S.A. amintește că serviciile de apă și canalizare-epurare se bazează pe sustenabilitatea socială, financiară și de mediu și face apel la responsabilitatea abonaților săi.”, precizează Biroul de presă.

Comments

comments

Continuă să citești
Reclamă

Stiri

Fără apă potabilă în localitățile Limanu, 2 Mai și Vama Veche

Maria Ionescu

Publicat

la data de

Scris de

Pentru executarea unor lucrări de reabilitare și modernizare la nivelul Gospodăriei de apă Limanu, RAJA S.A. va întrerupe furnizarea apei potabile în noaptea de joi spre vineri, 17 spre 18 septembrie 2020, în intervalul orar 22,00 – 04,00.

În acest timp, vor fi afectați de lipsa apei consumatorii din localitățile Limanu, 2 Mai și Vama Veche.

”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create abonaților, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp. Totodată, rugăm toți consumatorii afectați de aceste intervenții să își asigure rezerva minimă de apă, pentru consum și uz casnic, în perioada în care va fi sistată alimentarea cu apă.”, precizează Biroul de presă.

Foto: Ilustrativ

 

 

Comments

comments

Continuă să citești

Stiri

Mâine se oprește apa în orașul Murfatlar

Maria Ionescu

Publicat

la data de

Scris de

Pentru executarea lucrărilor de înlocuire a unei vane, cu diametrul de 400 mm, la nivelul conductei de alimentare cu apă, de pe strada General Vasile Milea din orașul Murfatlar, RAJA S.A. este nevoită să întrerupă furnizarea apei potabile, marți – 15 septembrie 2020, în intervalul orar 09,00 – 16,00.

În acest timp, vor fi afectați de lipsa apei toți onsumatorii din localitatea Murfatlar.

”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create abonaților, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp. Totodată, rugăm toți consumatorii afectați de această lucrare să își asigure rezerva minimă de apă, pentru consum și uz casnic, în perioada în care va fi sistată alimentarea cu apă.”, precizează Biroul de presă.

Comments

comments

Continuă să citești

Stiri

Consumatorii din Agigea și Lazu, fără apă potabilă

Maria Ionescu

Publicat

la data de

Scris de

Ca urmare a unei avarii survenite astăzi, 7 septembrie 2020, pe conducta de alimentare cu apă, cu diametrul de 500 mm din localitatea Agigea (zona Dedeman), județul Constanța, RAJA S.A. a fost nevoită să întrerupă furnizarea apei potabile, în intervalul orar 13.30 – 18.30.

Sunt afectați de lipsa apei consumatorii din localitățile Agigea și Lazu.

”Ne cerem scuze pentru neplăcerile create utilizatorilor din zonă, pe care îi asigurăm că echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea lucrărilor și reluarea furnizării apei potabile în cel mai scurt timp.”, precizează Biroul de presă.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: