Connect with us

Actual

Razii în cartierele din municipiul Constanța! Vezi ce au descoperit polițiștii locali

Maria Ionescu

Publicat

la

În data de 04.01 2019, polițistii locali din cadrul Direcției Generale Poliția Locală Constanța au depistat în diferite zone publice din municipiul Constanța (Gară și Tomis 3) un număr de 9 persoane care ofereau spre vanzare 105 pachete de tigarete netimbrate. În cadrul acestei activități de verificare a comerțului stradal, s-au aplicat 9 amenzi contravenționale în cuantum de 9000 lei.

Față de persoanele depistate s-au efectuat următoarele demersuri legale: au fost sancționate contravențional cu amendă în valoare de 1000 lei, fiecare, în conformitate cu prevederile Legii nr. 12/1990, dispusă măsura complementară de confiscare a unui număr de 85 pachete de tigarete și confiscarea sumei de 216 lei. La vederea oamenilor legii, un comerciant ambulant a abandonat marfa (20 pachete de tigari) după un panou publicitar.

De asemenea, tot în cursul zilei de 04.01.2019, în intervalul orar 10.00-18.00, lucrătorii Direcției Generale Poliția Locală Constanța au organizat și desfășurat o acțiune de prevenire și combatere a fenomenelor antisociale din segmentul stradal de pe raza de competenta a Serviciului Ordine Publică 2, în care 35 de polițiști locali organizați în schimburi au monitorizat intens următoarele zone, piețe și cartiere din municipiul Constanta: Palazu Mare, Dacia, Trocadero, Victoria,Anadalchioi, Tomis Plus, Henri Coandă, Tomis Plus, Campusul Universitar, Eden, Stadion Badea Cartan, Tomis Nord, Tăbăcărie, Parcare Vivo, Parcare City Parc Mall, Tic-Tac, Piața Tomis 3, Piața Ciresica etc.

În cadrul acestei acțiuni s-au înregistrat următoarele rezultate: Au fost aplicate 46 de sanctiuni contravenționale în valoare de 21.100 lei. Dintre acestea, 12 abateri au fost constatate pentru încălcarea Codului Rutier, 2 abateri pentru tulburarea ordinii și liniștii publice, 5 abateri pentru nerespectarea normelor de curatenie în orașul Constanta, 2 sanctiuni pentru neîndeplinirea obligațiilor legale ale posesorilor de câini dint-o rasă periculoasă ori agresivă, 13 sanctiuni pentru acte de comert ilicit, 9 abateri legate de neîndeplinirea obligațiilor legale privind domiciliu sau reședința, 3 sanctiuni pentru fumat în spațiu public închis de tip spital sau în scara blocului. Au fost dispuse 10 măsuri complementare de confiscare a sumelor de bani provenite din acte de comert ilicit, dar și a mărfurilor( legume, fructe, articole de îmbrăcăminte, tigari netimbrate, articole de uz casnic) supuse comercializării ilicite. Au fost verificate 13 autovehicule și aplicate 24 puncte de penalizare în limita competentelor conferite de lege. Au fost legitimate 49 de persoane. 13 persoane au fost conduse la sediul Direcției Generale Politia Locala în vederea stabilirii identității. O persoana minora a fost predată Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Constanța. Totalul sancțiunilor aplicate în cursul zilei de vineri, 4 Ianuarie 2019, a fost de 283 de amenzi, iar valoarea acestora s-a ridicat la suma de 74.815 lei.

”Actiuni similare se vor derula zilnic, în scopul prevenirii și combaterii fenomenelor antisociale stradale și nu numai.
Pe această cale, solicităm cetățenilor să ne semnaleze orice faptă antisocială care intra in competenta Direcției Generale Politia Locala Constanta la numerele de telefon 0241/484205 sau 0799/606142(WhatsApp), iar dispecerul de serviciu va trimite un echipaj pentru verificarea celor sesizate.
Numai împreună putem asigura un climat public civilizat în municipiul Constanța!”, a precizat Biroul de presă al Poliției Locale Constanța.

Comments

comments

Continuă să citești
Reclamă

Actual

Casieriile RAEDPP, închise de Rusalii

Tatian Iorga

Publicat

la data de

Scris de

Regia Autonomă „Exploatarea Domeniului Public și Privat” Constanța aduce la cunoștința publicului faptul că luni, 08.06.2020, casieriile vor fi închise.

„În această perioadă, plățile către RAEDPP vor fi efectuate prin metoda de virament bancar. În acest sens, vă rugăm să specificați detaliile plății (motivul transferului: ex: plata chirie luna 04). Sumele vor fi virate în următorul cont: IBAN: RO04BTRL01401202696755XX; Beneficiar: Exploatarea Domeniului Public și Privat RA; CUI: RO 2746784; BANCA TRANSILVANIA CONSTANTA. Casieriile își vor relua programul normal de lucru începând de marți, 09.06.2020. În relația cu publicul, RAEDPP Constanța pune la dispoziție adresa de email – public@raedpp-constanta.ro.“, notează RAEDPP într-un comunicat.

Comments

comments

Continuă să citești

Actual

Mii de maşini Logan şi Duster intră în dotarea Poliţiei Române

Maria Ionescu

Publicat

la data de

Scris de

În cursul zilei de azi, a avut loc ceremonia de semnare a contractului de achiziționare de autospeciale pentru Poliția Română, în prezența ministrului afacerilor interne, Marcel Vela și a reprezentanților Group Renault România.

Marcel Vela a precizat că “este foarte important să ştim că în orice misiune poliţiştii sunt protejaţi.  (…) Totodată, ne-am dorit să încurajăm producţia românească de autovehicule. Aşa cum ştiţi, Dacia Renault are 18.000 de salaraţi dar pe orizontală mai sunt implicaţi în această industrie aferentă partenerului nostru încă 150.000 de salariaţi.” a spus ministrul afacerilor interne.

6.744 de autovehicule vor fi furnizate până la sfârşitul lunii septembrie. Este vorba despre 3.360 autoturisme Logan, 3.382 Duster şi 2 Dokker, în valoare totală de peste 483 de milioane de lei.

Potrivit ministrului Marcel Vela, 139 de milioane de lei sunt din rezerva ministerului afacerilor interne, iar diferenţa provine din rezerva bugetară.

“Aş dori să mulţumesc partenerului nostru pentru operativitatea şi deschiderea de a le furniza într-un timp atât de scurt.”, a precizat Marcel Vela.

La rândul său, Christophe Dridi, director general Automobile Dacia și Groupe Renault România s-a arătat foarte mulţumit că a fost semnat acest acord. El a spus că industria automobilelor este una foarte importantă în România, reprezintă 14% din PIB şi 26% din exporturi.

Pentru  o singură funcţie la Dacia corespund pe orizontală aproximativ 10 posturi la nivelul furnizorilor.

“Domnule ministru al Afacerilor Interne, încă o dată, mulţumirile mele cele mai sincere. Voi folosi acest prilej pentru a transmite un mesaj: În această perioadă, trebuie să cumpărăm produse fabricate în România!”

 

Comments

comments

Continuă să citești

Actual

O firmă din Galați va asigura servicii de pază la sediile CERONAV. Gălățenii au intrat tare pe piața din Constanța

Tatian Iorga

Publicat

la data de

Scris de

Centrul Român pentru Pregătirea și Perfecționarea Personalului din Transporturi Navale (CERONAV), condus de Ovidiu Cupșa, va da un munte de bani pentru “Servicii de pază, protecție, supraveghere permanentă și transport valori” pentru cele trei sedii CERONAV Constanța și pentru subunitatea CERONAV din Galați. Concret, CERONAV va cheltui peste 1,5 milioane de lei în următorii doi ani pentru servicii de pază și transport valori. Firma care a câștigat licitația este SC ALFARO SECURITY SRL cu sediul în Galați. Este exact aceeași firmă care a primit contractul de la CERONAV și în urmă cu doi ani.

În total, valoarea contractului se ridică la 1.515.663,84 de lei. Pentru servicii pază, protecție, supraveghere permanentă și transport valori pentru cele trei sedii CERONAV Constanța, societatea din Galați va primi 1.218.134,88 de lei, iar pentru aceleași servicii la subunitatea CERONAV din Galați, Alfaro Security SRL va primi în următorii doi ani 297.528,96 de lei.

Interesant este că deși pentru serviciile de pază și transport valori s-au depus mai multe oferte, trei la Constanța și două la Galați, a fost desemnată câștigătoare tot firma Alfaro Security SRL, cea care a avut contractul de paza la CERONAV și acum doi ani.

Licitația actuală a fost contestată de firma concurentă, Transguard, a cărei contestație a fost respinsă, ca nefondată, de către Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor.

Cui aparține Alfaro Security SRL

Potrivit datelor publice, firma a fost înmatriculată în 2005 şi are sediul în municipiul Galaţi. În anul fiscal 2018, firma a declarat o cifră de afaceri de 6.693.358 de lei şi un profit 1.015.779 de lei. Aceeași firmă apare în date cu 29 de contracte publice. Alfaro Security SRL îl are ca asociat unic și administrator pe Liviu-Alexandru Mănăilă, cel care mai este administrator și la DIALFA SECURITY SRL. Tot Liviu-Alexandru Mănăilă mai este administrator, dar și asociat cu 47% la ADCOROM SRL, și asociat cu 5% la HANA TEAM SRL.

Patronul Alfaro Security, abonat la bani publici în Constanța

Interesant este Liviu-Alexandru Mănăilă a reușit să intre cu firmele Alfaro Security și Dialfa Security în contracte de pază cu instituții importante din Constanța, precum Universitatea Ovidius, DGASPC, RAEDPP. În acest an, Direcția Generală Asistență Socială Constanța a atribuit contractul privind serviciile de pază umană, transport valori, monitorizare și intervenție rapidă societății Dialfa Security SRL, iar valoarea contractului este de aproape 1,3 milioane de lei. Aceeași firmă, Dialfa Security SRL din Galați, a câștigat, anul trecut, și un contract cu Regia Autonomă Exploatarea Domeniului Public și Privat Constanța, pentru servicii de pază a sediilor RAEDPP Constanța și a obiectivelor de interes local aflate în administrarea sa, în valoare de aproape 300.000 de lei. Alfaro Security a obținut, în ultimii trei ani, contracte cu Biblioteca Județeană „I.N. Roman“ Constanța, în valoare de aproape 400.000 de lei.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: