Conecteaza-te cu noi

Societate

Referendumul modifică programul de lucru al Serviciului Evidență Persoane din cadrul Primăriei Constanța

Published

on

Serviciul Evidență Persoane din cadrul Primăriei Municipiului Constanța își suplimentează programul în acest weekend.

Astfel, în zilele de 6 și 7 octombrie 2018, ghișeele Serviciului vor fi deschise în intervalul orar 07:00-21:00. Decizia a fost luată astfel încât toți cetățenii municipiului Constanța să își poată exercita dreptul de vot la REFERENDUMUL PENTRU FAMILIE, care va avea loc în acest sfârșit de săptămână.

Toți cei care au acte de identitate expirate sau pierdute se pot prezenta la Serviciul Evidență Persoane pentru obținerea documentelor. De asemenea, toți cei care și-au depus cereri pentru eliberarea actelor de identitate anterior datei stabilirii programului pentru referendum și au termen de ridicare pe 8 sau 9 octombrie, pot veni să își preia documentele mai devreme, adică în zilele de 6 și 7 octombrie. Locuitorii municipiului care își vor depune în această săptămână documentele necesare pentru eliberarea actelor de identitate, le vor putea ridica, sâmbătă și duminică.

Vă reamintim faptul că pentru depunerea documentelor trebuie să aveți actele de stare civilă (certificat naștere, certificat căsătorie, sentință/certificat divorț, certificat deces soț/soție, după caz) și dovada adresei de domiciliu, original și copie. De asemenea, este nevoie și de prezența proprietarului spațiului de locuit (sau se va prezenta o declarație notarială cu acordul acestuia pentru a vă stabili domiciliul în imobilul său). În lipsa unuia dintre documentele menționate, solicitanții vor putea primi cărți de identitate provizorii, valabile maximum 1 an.

Advertisement

Programul Serviciului Evidență Persoane poate fi consultat pe site-ul: http://www.primaria-constanta.ro/dlep/evidenta-persoanelor/program-de-lucru-cu-publicul .

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions