Connect with us

Administratie

Reșit Taner, primarul comunei Tuzla, la raport. Ce mesaj le transmite locuitorilor la un an de la preluarea unui nou mandat

Publicat

la

Reșit Taner, primarul comunei Tuzla, continuă modul de lucru firesc al activității administrative și vine în fața cetățenilor cu un raport, respectiv un document în care a cuprins tot ceea ce a făcut de la preluarea unui nou mandat, din septembrie anul trecut.

Astfel, edilul punctează fiecare domeniu de activitate și explică cetățenilor tot ceea ce a făcut cu banii publici.

Prezentăm integral mesajul primarului Reșit Taner. Analizați!

RAPORT DE ACTIVITATE SEPTEMBRIE 2020-SEPTEMBRIE 2021
1. Registrul agricol
•725 adeverințe carte identitate/viză flotant/carte identitate provizorie;
•254 adeverințe nomenclator stradal;
•270 adeverințe școală/liceu/facultate;
•71 adeverințe APIA;
•22 adeverințe Direcția Agricolă;
•114 adeverințe Enel/Raja;
•18 adeverințe istoric rol;
•8 declarații înscriere animale/familii de albine;
•132 contracte de arendă;
•15 acte adiționale la contractele de arendă;
•34 adrese/corespondență;
•393 declarații înscriere/scădere teren intravilan;
•104 declarații înscriere/scădere teren extravilan;
•311 declarații înscriere/scădere persoane;
•37 declarații înscriere/scădere construcții;
•87 alte adeverințe;
•43 situații lunare: efectiv animale, producții zootehnice, carnete producător, Legea 10/2001;
•Completare registre agricole – 8 volume;
•Deplasare pe teren în vederea atribuirii numerelor poștale, recepția lucrărilor edilitare.
2. Serviciul impozite și taxe
•1280 certificate fiscale eliberate pentru persoane fizice și juridice;
•97 certificate de oportunitate;
•Declarații de impunere operate în sistem:
°Clădiri/teren persoane fizice și juridice – 832;
°Declarații auto persoane fizice și juridice – 1176;
°Declarații taxă salubrizare persoane fizice – 2064;
•102 certificate handicap/scutiri/acord de plată persoane fizice;
•40 transferuri auto;
•230 adrese/corespondență;
•76 somații și titluri executorii persoane juridice;
•32 adrese înființare poprire persoane juridice;
•15 adrese ridicare poprire persoane juridice;
•534 somații și titluri executorii persoane fizice;
•118 adrese înființare poprire persoane fizice;
•45 adrese ridicare poprire persoane fizice;
•34 acorduri de plată persoane fizice.
3. Asistență socială
•131 anchete sociale;
•64 dosare alocații;
•46 dosare concediu pentru creșterea copilului și stimulent de inserție;
•4 dosare asistenți personali conform Legii 448/2005;
•18 dosare acordare indemnizații handicap;
•12 dosare încetare a indemnizațiilor de handicap;
•Vizite semestriale la cei 10 asistenți personali;
•80 de carduri cu mese calde ridicate de la Instituția Prefectului Constanța distribuite pe teren conform OUG 115/2020;
•6 carduri de parcare pentru persoanele cu handicap;
•13 baxuri și 30 de cutii cu măști de protecție distribuite beneficiarilor;
•Distribuit către beneficiari ajutoare UE – pachete alimente, produse de igienă;
•Evidența listelor DSP cu persoanele aflate în carantină/izolare.
4. Stare Civilă
•12 acte de naștere eliberate;
•44 acte de căsătorie eliberate;
•78 acte de deces eliberate;
•au fost comunicate pentru a fi operate pe marginea actelor de stare civilă un număr de 244 de mențiuni; au fost primite și operate un număr de 52 de mențiuni;
•La cererea instanțelor de judecată, poliției, birourilor notariale publice și ale altor instituții abilitate ofițerul de stare civilă a întocmit și înaintat un număr de 157 extrase pentru uz oficial de pe actele de stare civilă;
•La cererea altor primării și a persoanelor fizice s-au întocmit și eliberat un număr de 72 duplicate de certificate de stare civilă;
•Au fost înaintate structurii de evidență a persoanelor în termen de 10 zile de la data întocmirii actului de stare civilă următoarele: 12 comunicări de naștere, 78 acte de identitate ale persoanelor decedate, precum și 4 certificate anulate în urma completării eronate;
•S-au întocmit un număr de 134 buletine statistice de naștere, căsătorie, deces;
•S-au atribuit un număr de 11 CNP-uri pe baza listelor de coduri precalculate;
•5 solicitări pentru eliberarea dovezilor prevăzute de anexa 9 cu privire la actele de stare civilă;
•Au fost preluate și soluționate un număr de 11 dosare de transcriere de acte de stare civilă produse în străinătate, un dosar de adopție, un dosar înregistrare tardivă a nașterii persoanei majore și 8 dosare de rectificări de acte de stare civilă;
•Activități de operare în registrul electoral – au fost efectuate un număr de 78 radieri din registrul electoral.
5. Urbanism
•73 autorizații de construire;
•192 certificate de urbanism;
•41 procese verbale de recepție;
•42 certificate de atestare a edificării construcției;
•33 cereri depuse.
6. Poliția Locală
•persoane legitimate – 2510;
•persoane atenționate verbal – 490;
•grupuri identificate și dispersate – 55;
•stări conflictuale aplanate -349;
•pânde efectuate – 600;
•sesizări directe de la cetățeni și verificate – 276;
•sesizări din oficiu – 460;
•sesizări administrația locală – 69;
•persoane conduse la sediul Poliției Locale și la Postul de Poliție Tuzla – 302;
•minori surprinși în baruri după ora 22:00 și predați părinților – 28;
•luarea măsurilor de atenționare și informare a familiei privind minorii – 70;
•paznici verificați – zilnic;
•obiective verificate – zilnic;
•parcuri supravegheate – zilnic;
•grădinițe supravegheate – 2 zilnic;
•vizionarea zilnică pe cele 160 camere de supraveghere a activităților, persoanelor sau a autoturismelor suspecte;
•asigurarea măsurilor de ordine și siguranță cu ocazia anumitor activități în cadrul Centrului Cultural.
7. Gospodărie comunală
•Toaletat arbuști, salubrizare parcuri și spații verzi;
•Curățare masă vegetală cimitir ortodox și musulman;
•Reparații mobilier stradal vandalizat;
•Fertilizat, tuns și întreținut gazon stadion;
•Refăcut cu pavaj trotuare pietonale deteriorate;
•Întreținere curentă Școala Gimnazială numărul 1 Tuzla;
•Întreținere curentă Grădiniță;
•Reparații acoperiș Grădinița Piticot;
•Reparații și întreținere Școala mică;
•Reparații sala de sport;
•Decolmatat rigole;
•Salubrizare zona Balta Tuzla;
•Salubrizare plaja Tuzla;
•Deszăpezire și împrăștiere material antiderapant pe perioada sezonului rece.
8. PROIECTE
●ÎNCHIDERE DEPOZIT NECONFORM DE DEȘEURI
》Etapa I – micșorarea bazei depozitului și lucrări de terasamente – realizat 100%;
》Etapa II – retaluzarea depozitului – realizat 100%;
》Etapa III – realizarea stratului suport (susținere) – realizat 100%;
》Etapa IV – realizarea stratului de drenare a gazului de depozit – realizat 100%;
》Etapa V – realizarea stratului de impermeabilizare – realizat 100%;
》Etapa VI – stratul de drenare a apelor pluviale – realizat 100%;
》Etapa VII – stratul de pământ și sol vegetal – realizat 100%;
》Etapa VIII – sistemul de colectare a gazului de depozit – realizat 100%;
》Etapa IX – sistemul de colectare a levigatului – realizat 100%;
》Etapa X – monitorizarea calității apei – realizat 100%;
》Etapa XI – realizarea sistemului de colectare a apelor pluviale – realizat 100%;
》Etapa XII – se așteaptă emiterea avizului tehnic de racord electric de la furnizorul de electricitate pentru ca în conformitate cu specificațiile tehnice din cuprinsul avizului de racord să se realizeze lucrarea de branșare și alimentare cu curent electric a echipamentelor tehnologice.

Comments

comments

Administratie

Primăria Constanța, agenție de turism pentru vicele Ionuț Rusu. Cu ce se aleg constănțenii?

Publicat

la data de

Scris de

Viceprimarul Constanței, liberalul Ionuț Rusu, îl concurează cu succes pe președintele Klaus Iohannis. Asta deoarece, vicele Rusu pare pus pe plimbări în afara țării. Anul trecut, Rusu a vizitat preț de câteva zile orașul Fort Lauderdale (Florida, SUA), apoi la scurt timp a dat o fugă și în Turcia, unde a participat la Summit-ul orașelor balcanice. Acum, același viceprimar se pregătește să plece în Franța. Concret, în ședința Consiliului Local din 31 ianuarie este propus un „proiect de hotărâre privind aprobarea deplasării la Brest, Franța, a delegației municipiului și Consiliului local Constanța pentru îndeplinirea unei misiuni cu caracter temporar și aprobarea cheltuielilor aferente acestei deplasări.“ Este vorba de deplasarea viceprimarului Ionuț Rusu și a unui consilier local, care va fi stabilit în ședința CLM din 31 ianuarie.

În referatul de aprobare al proiectului este prevăzut faptul că în perioada 9 – 11 februarie, în localitatea Brest din Franța va avea loc evenimentul „One Ocean Summit“, organizat sub egida președinției franceze a Uniunii Europene.

Orașele Constanța și Brest sunt înfrățite din 1993.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Chițac îi cheamă pe consilierii locali în ședință. Vezi ce proiecte propune

Publicat

la data de

Scris de

Primarul Vergil Chițac, i-a convocat pe consilierii locali în prima ședință ordinară din acest an. Ședința Consiliului Local Municipal a fost convocată pentru luni, 31 ianuarie, de la ora 14.00.

Iată ordinea de zi:

  1. Aprobarea procesului verbal al şedinţei extraordinare a Consiliului local al municipiului Constanţa din data de 09.12.2021;
  2. Aprobarea procesului verbal al şedinţei extraordinare a Consiliului local al municipiului Constanţa din data de 21.12.2021;
  3. Aprobarea procesului verbal al şedinţei ordinare a Consiliului local al municipiului Constanţa din data de 28.12.2021;
  4. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului local pe anul 2021;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– aviz Comisia de specialitate nr. 1

  1. Proiect de hotărâre privind desemnarea persoanei care va ține Registrul de evidență a datoriei publice locale și Registrul de evidență a garanțiilor locale ale municipiului Constanța;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– aviz Comisia de specialitate nr. 1

  1. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2021 al Regiei Autonome Exploatarea Domeniului Public și Privat Constanța;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– avize Comisiile de specialitate nr. 1, nr. 3 și nr. 5

  1. Proiect de hotărâre pentru îndreptarea erorii materiale din cuprinsul HCL nr. 418/2021 privind aprobarea prețului local al energiei termice furnizată de către societatea Termoficare Constanța SRL, în municipiul Constanța;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 3

  1. Proiect de hotărâre pentru îndreptarea erorilor materiale din cuprinsul HCL nr. 419/2021 privind stabilirea prețului local pentru populație al energiei termice furnizată de către societatea Termoficare Constanța SRL și a subvenției unitare acordată populației pentru perioada 01.11.2021 – 30.04.2022 în municipiul Constanța;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 3

  1. Proiect de hotărâre privind modificarea HCL nr. 87/2021 pentru aprobarea unor facilități fiscale și a Procedurii de anulare a obligațiilor de plată accesorii;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 5

  1. Proiect de hotărâre privind emiterea acordului de radiere din Cartea Funciară a ipotecii de rang II și a interdicțiilor de înstrăinare, grevare, dezmembrare, demolare și închiriere înscrise în favoarea Consiliului local al municipiului Constanța ca urmare a încheierii contractelor de garanție reală imobiliară în conformitate cu prevederile HCL nr. 573/2007 privind aprobarea subvenției cu 50% a dobânzii la creditele ipotecare pentru achiziționarea unei locuințe;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– aviz Comisia de specialitate nr. 5

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea costului mediu lunar de întreținere pentru beneficiarii din cadrul Căminului pentru persoane vârstnice Constanța pe anul 2022;

iniţiator:  primar Vergil Chițac

– avize Comisiile de specialitate nr. 1, nr. 3 și nr. 5

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea costului mediu lunar de întreținere și a contribuției părinților/reprezentanților legali pentru copiii care frecventează creșele din cadrul Direcției generale de asistență socială Constanța pentru anul 2022;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– avize Comisiile de specialitate nr. 1, nr. 3 și nr. 5

  1. Proiect de hotărâre pentru modificarea HCL nr. 302/2017 privind acordarea de facilități la transportul public de călători pentru categoriile de persoane beneficiare din municipiul Constanța;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– avize Comisiile de specialitate nr. 1, nr. 4 și nr. 5

  1. Proiect de hotărâre pentru modificarea HCL nr. 24/2016 privind aprobarea Programului „RESPECT”;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– avize Comisiile de specialitate nr. 1, nr. 4 și nr. 5

  1. Proiect de hotărâre pentru aprobarea raportului privind activitatea asistenţilor personali ai persoanelor încadrate în gradul de handicap „grav cu asistent personal” în perioada iulie-decembrie 2021;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– avize Comisiile de specialitate nr. 4 și nr. 5

  1. Proiect de hotărâre pentru aprobarea Planului anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul local al municipiului Constanța pentru anul 2022;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– avize Comisiile de specialitate nr. 1, nr. 4 și nr. 5

  1. Proiect de hotărâre pentru modificarea HCL nr. 205/2018 privind aprobarea documentației de avizare a lucrărilor de intervenție și a principalilor indicatori tehnico-economici pentru obiectivul de investiții „Creșterea eficienței energetice a imobilului Școala Gimnazială nr. 8, Constanța”;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 4

  1. Proiect de hotărâre pentru modificarea HCL nr. 203/2018 privind aprobarea documentației de avizare a lucrărilor de intervenție și a principalilor indicatori tehnico-economici pentru obiectivul de investiții „Creșterea eficienței energetice a imobilului Școala Gimnazială nr. 38, Dimitrie Cantemir, Constanța”;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 4

  1. Proiect de hotărâre pentru modificarea HCL nr. 94/2019 privind aprobarea documentației de avizare a lucrărilor de intervenție și a principalilor indicatori tehnico-economici pentru obiectivul de investiții „Reabilitarea, modernizarea și dotarea Liceului Tehnologic de Electrotehnică și Telecomunicații, Constanța”;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 4

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea regularizării suprafeței de teren ce face obiectul contractului de concesiune nr. 73073/07.06.2002, cu modificările și completările ulterioare;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 5

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului urbanistic de detaliu – construire locuință unifamilială, str. Răsuri nr. 62A – 62bis, investitor Șerban Marcela;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– aviz Comisia de specialitate nr. 2

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului urbanistic de detaliu – construire imobil P+2E+M – locuințe colective, cartier Compozitorilor, str. Ionel Perlea nr. 3, loturile 39, 85 bis/a și 85 bis/b, investitor Ivanov Rezidential SRL;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– aviz Comisia de specialitate nr. 2

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului urbanistic zonal pentru teritoriul delimitat de str. Petru Poni, str. Spiru Haret, str. Pompiliu Eliade și str. Gheorghe Dumitrescu, inițiator Dumitru Mihaela;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– aviz Comisia de specialitate nr. 2

  1. Proiect de hotărâre privind completarea și actualizarea inventarului bunurilor care aparțin domeniului privat al municipiului Constanța;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 5

  1. Proiect de hotărâre pentru modificarea si completarea HCL nr. 63/2013 privind aprobarea Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat din municipiul Constanţa;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 5

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de constituire a dreptului de superficie cu titlu oneros asupra terenurilor incluse în inventarul bunurilor care alcătuiesc domeniul privat al municipiului Constanța;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 5

  1. Proiect de hotărâre pentru modificarea HCL nr. 88/2021 privind desemnarea reprezentanților Consiliului local în Comisia pentru vânzarea spațiilor comerciale și de prestări servicii în baza Legii nr. 550/2002;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– aviz Comisia de specialitate nr. 5

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea deplasării la Brest, Franța, a delegației municipiului și Consiliului local Constanța pentru îndeplinirea unei misiuni cu caracter temporar și aprobarea cheltuielilor aferente acestei deplasări;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 5

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea deplasării în străinătate a domnului consilier local Ateș Casimceali pentru îndeplinirea unei misiuni cu caracter temporar și aprobarea cheltuielilor aferente acestei deplasări;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 5

  1. Proiect de hotărâre privind numirea unui membru provizoriu în Consiliul de administrație al Regiei Autonome Exploatarea Domeniului Public și Privat Constanța;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– avize Comisiile de specialitate nr. 1, nr. 3 și nr. 5

  1. Proiect de hotărâre privind numirea unor membri provizorii în Consiliul de administrație al societății Termoficare Constanța SRL;

iniţiator: primar Vergil Chițac

– avize Comisiile de specialitate nr. 1, nr. 3 și nr. 5

  1. Proiect de hotărâre privind numirea unui membru provizoriu în Consiliul de administrație al societății Confort Urban SRL.

iniţiator: primar Vergil Chițac

– avize Comisiile de specialitate nr. 1, nr. 3 și nr. 5

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Primăria Năvodari îi îndeamnă pe cetățeni: „Evitați cozile de la ghișeu, folosiți sistemul electronic de plată ETAX“

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Năvodari informează că peste 6.600 de persoane fizice și juridice din localitate folosesc aplicația ETAX. Conducerea administrației locale notează că, pentru evitarea cozilor la ghișeele, cetățenii au posibilitatea să achitați taxele și impozitele locale prin intermediul sistemului electronic de plată ETAX.

„Peste 6.600 de persoane fizice și juridice folosesc deja sistemul electronic de plată ETAX oferit de Primăria Orașului Năvodari. Vă reamintim că sistemul ETAX este util atât pentru plata online a debitelor, cât și pentru vizualizarea patrimoniului (clădiri, terenuri, mijloace de transport, garaje), consultarea listei taxelor și impozitelor locale datorate și a plăților efectuate. De asemenea, ETAX oferă posibilitatea achitării online a amenzilor și a altor taxe locale, fără a fi necesară autentificarea cu user și parolă. Mai multe informații găsiți pe pagina noastră de internet, în secțiunea ETAX: https://etax.primaria-navodari.ro/Autentificare.aspx

Dacă aveți întrebări ori întâmpinați dificultăți în utilizarea sistemului electronic de plată ETAX, puteți solicita asistență la numărul de telefon 0241.762.675, interior: 30.“, notează Primăria Năvodari.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: