Connect with us

Administratie

Ședința ordinară a Consiliului Local Castelu. Vezi ce proiecte au fost aprobate

Publicat

la

Consilierii locali din comuna Castelu s-au întâlnit, astăzi, în cadrul unei ședințe ordinare, care a fost convocată de primarul Nicolae Anghel.

Iată ordine de zi care a fost supusă aprobării:

Raport privind starea economică, socială şi de mediu a COMUNEI CASTELU pe anul 2021;

Proiect de hotărâre privind aprobarea situației financiare trimestriale, precum și cea a conturilor de executie evidentiate în afara bugetului local al comunei Castelu întocmite la data de 31.03.2022 – inițiator primarul comunei Nicolae Anghel;

Proiect de hotărâre privind vânzarea prin licitație publică deschisă a imobilului teren intravilan în suprafață de 1835 mp, situat în str. DC90, nr. 8, zona Crespor Biogaz, sat Nisipari, comuna Castelu, Judeţul Constanța și aprobarea caietului de sarcini – inițiator primarul comunei Nicolae Anghel;

Proiect de hotărâre privind aprobarea Protocolului de predare – primire a terenului (și a construcției existente după caz) situat/e  în sat Nisipari, str. Nemțească nr.53, comuna Castelu, județul Constanța- inițiator primarul comunei Nicolae Anghel;

Proiect de hotărâre privind  aprobarea raportului de evaluare a terenului în suprafață de 207 mp, situat în Str. Speranţei, nr.10 B, Lot 1 / 2, sat Nisipari, comuna Castelu, Județul Constanța pentru stabilirea valorii terenului  – inițiator primarul comunei Nicolae Anghel;

Proiect de hotărâre privind vânzarea prin licitație publică deschisă a imobilului teren intravilan în suprafață de 207 mp, situat în Str. Speranţei, nr.10 B, Lot 1 / 2. sat Nisipari, comuna Castelu, Județul Constanța și aprobarea caietului de sarcini – inițiator primarul comunei Nicolae Anghel;

Proiect de hotărâre privind darea în folosinţă gratuită E-Distribuţie Dobrogea S.A. a unei suprafeţe totale de 36 mp, teren aflat în domeniul public al comunei Castelu, pentru amplasarea unui post de transformare în anvelopă de beton în suprafaţă de 34 mp şi a unui stâlp de medie tensiune tip 12G, în suprafaţă de 2 mp, lucrări necesare pentru realizarea serviciului public de distribuţie a energiei electrice în satul Nisipari, strada Nemţească, colţ cu strada Crinului, comuna Castelu, Judeţul Constanţa – inițiator primarul comunei Nicolae Anghel;

Proiect de hotărâre privind avizarea Documentației de atribuire a contractului de delegare a gestiunii prin concesiune a serviciului de salubrizare pentru activitățile de sortare, tratare mecano-biologică și depozitare a deșeurilor municipale din județul Constanța în Zona 3 aferentă Proiectului „Sistem de Management Integrat al Deșeurilor în Județul Constanța” și acordarea unor mandate – inițiator primarul comunei Nicolae Anghel.

Proiect de hotărâre privind aprobarea indexarii si stabilirea impozitelor si taxelor locale, precum si a taxelor speciale, pentru anul 2022 – inițiator primarul comunei Nicolae Anghel.

Proiect privind aprobarea  solicitării prelungirii scrisorii de garanție a proiectului „Modernizarea și dotarea Căminului Cultural din localitatea Nisipari, județul Constanța” din partea Fondului Național de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii S.A. – IFN – inițiator primarul comunei Nicolae Anghel.

 

Comments

comments

Administratie

Cinci noi medici pediatri vor asigura gărzi permanente la Centrul de Sănătate din Năvodari

Publicat

la data de

Scris de

Cinci medici pediatri au început din această lună activitatea la punctul UPU-SMURD din cadrul Centrului Multifuncțional de Sănătate Năvodari, urmând să asigure permanența pentru micuții pacienți care au nevoie rapidă de un consult medical.

Examenul pentru posturile disponibile s-a finalizat luna trecută, fiind ocupate 5 din cele 6 posturi scoase la concurs de către conducerea Spitalului Clinic Județean de Urgență Constanța.

„Noilor medici le urăm bun venit în echipă și spor la treabă! Centrul Multifuncțional de Sănătate Năvodari face parte din structura SCJU “Sf. Apostol Andrei” Constanța și oferă servicii medicale gratuite în regim ambulatoriu dar și în regim de urgență, în cadrul punctului extern UPU-SMURD, doar pentru cazurile care reprezintă urgențe  minore. Cazurile grave vor fi redirecționate către Unitatea Primiri Urgențe din cadrul SCJU Constanța.“, notează conducerea Spitalului Județean.

Conducerea Primăriei Năvodari notează că le urează bun venit și mult succes celor cei 5 medici pediatri vor asigura permanența pentru micuții pacienți care au nevoie rapidă de un consult medical, la punctul UPU-SMURD Năvodari din cadrul Centrului de Sănătate Multifuncțional! În cadrul punctului extern de lucru UPU-SMURD Năvodari sunt tratate urgențele minore pediatrice, pacienții în stare gravă sau cu risc de agravare (cazurile de cod galben și roșu) vor fi preluați și transportați direct către UPU Constanța.

„Obiectiv îndeplinit: 5 noi medici pediatri la Năvodari, gărzi permanente pe Pediatrie la Centrul de Sănătate. Le urez bun venit și mult succes celor 5 noi medici pediatri care, începând de astăzi, s-au alăturat echipei UPU-SMURD Năvodari din cadrul Centrului de Sănătate. Astfel, cu data de astăzi, orașul Năvodari va avea 24h/24h, 7 zile/săptămână, servicii medicale pe Urgență Pediatrie. Puteți veni cu cei mici la spitalul nostru la orice oră, vor fi gărzi permanente! Bine de știut: Pacienții în stare gravă sau cu risc de agravare (cazurile de cod galben și roșu) vor fi preluați și transportați direct către UPU Constanța.“, a spus primarul Florin Chelaru.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Primăria Năvodari angajează îngrijitori pentru persoane vârstnice la domiciliu

Publicat

la data de

Scris de

Viceprimarul orașului Năvodari, Costel Aurelian Dumitrașcu, anunță că autoritatea publică locală angajează îngrijitori pentru persoane vârstnice la domiciliu.

„Este nevoie să suplimentăm personalul din cadrul Direcției Asistență Socială, Compartimentul de Îngrijire Vârstnici la domiciliu. Îngrijitorii din cadrul Unității acordă beneficiarilor care și-au pierdut autonomia funcțională din cauze fizice sau psihice, sprijin pentru asigurarea igienei corporale, îmbrăcare și dezbrăcare, hrănire și hidratare, asigurarea igienei eliminărilor, transfer și mobilizare, comunicare, prepararea hranei, efectuarea de cumpărături, activități de menaj, spălătorie și altele. În această perioadă, puteți depune dosarele pentru ocuparea unor posturi vacante scoase la concurs de către Primăria Năvodari.“, spune Primăria.

Iată anunțul complet al Primăriei:

Anunt organizare concurs pentru ocupare posturi vacante contractuale, in data de 21 iulie 2022 (proba scrisă și proba practică)

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Constanța. Mai multe mașini abandonate pe domeniul public, ridicate de Poliția Locală

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Constanța anunță că în perioada 27 – 29 iunie, Direcția Generală Poliția Locală a desfășurat o nouă acțiune de eliberare a domeniului public de vehiculele abandonate și fără stăpân. Astfel, din cele 26 de autovehicule pentru care primarul Vergil Chițac semnase dispoziție de ridicare de pe domeniul public, conform Legii nr. 421/2002 privind regimul juridic al vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparținând domeniului public sau privat al statului ori al unităților administrativ-teritoriale, 12 autovehicule au fost ridicate de proprietari, iar 14 au fost ridicate și depozitate într-un spațiu special amenajat de reprezentanții municipalității.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: